lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Przetrwaj to! 4] Koniec podróży (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/13427-przetrwaj-to-4-koniec-podrozy.html)

piotrek.ghost 27-10-2013 17:44

- To co, robimy kolejny post czy poprostu skaczemy? nie mam ochoty mieć rąk obklejonych tym gównem
Czekam na efekt zabawy z wiekiem.

Leminkainen 27-10-2013 17:44

A co w nim jest? pytam bo nie miałem okazji zajrzeć do środka

Mira 27-10-2013 17:47

Mia straciła zainteresowanie Arsenałem i zaczęła krążyć po korytarzu, szukając zamków i czytników, do których magnetyczna karta, którą znalazła, mogłaby pasować.

t0m3ek 27-10-2013 19:37

- Nie wiem, pewnie broń i jakieś zbroje taktyczne. Kiedy otworzyłem drzwi do przedsionka to te drugie były już zamknięte.

Vilir 27-10-2013 19:50

James również przygląda się dziurze. Nie ma zamiaru skakać, ale jest ciekaw czy uda się to próbującym. Co jakiś czas odwraca się w stronę pierwszego pomieszczenia z hibernatorami, by w razie wyjścia potwora szybko zareagować.

Leminkainen 27-10-2013 20:07

Dobra to ja popilnuje naszego mackowatego przyjaciela i jakby co to wpakuje mu kulkę Idę do pierwszej sali i obserwuje mackowatego

Anonim 27-10-2013 20:16

Odpis 5
 
Wiadomości ogólne:
1. Mapka i opis zwiedzonych pomieszczeń dostępne tutaj.
2. W tym odpisie Michaił dotarł do pomieszczenia za Mroźnym Pomieszczeniem. Z tego nowego pomieszczenia wychodzą drzwi na południe (zamknięte, ale mają panel sterowania) oraz na wschód (na fotokomórkę otwierane)
3. Dziś odpis wcześniej. Wybacz, że nie poczekałem na Moona. Uznałem, że nie oddaje swojego nożyka i pozostał w fauna/flora nie wystawiając się dalej na mróz.

Michaił:
Endrju nie posłuchał się, a ty po prostu przebiegłeś przez Mroźne Pomieszczenie do kolejnych drzwi. Mróz niemal zabójczy i raczej wyłączenie klimatyzacji nic nie da - to znaczy da, ale napewno nie przez najbliższe godziny, a być może dni. Drzwi musiałyby być otwarte, a w pomieszczeniu fauna/flora dużo większa temperatura.
Michaił przeciętny Siła (10)
Rzut: 17, 14, 3
Porażka!

Nawet pomimo ubrania i tego, że biegłeś dość mocno ten mróz dał ci się we znaki.
STAN ZDROWIA
Michaił: Siniak (Całość)
Kolejne pomieszczenie zawiera jeszcze dwa wyjścia. Jedno na wprost od tego jak wszedłeś - niestety nie otwiera się automatycznie i trzeba będzie poklikać na panelu sterowania obok nich i drugie na lewo. Te drugie mają fotokomórkę, do której podszedłeś i zobaczyłeś ciemniejsze (i poczułeś ciepło i wilgoć) pomieszczenie z szeregiem pojemników wypełnionych cieczą. W nich zanużeni są różni człekokształtni - małpy, ale są i psy i chyba koty. W każdym takim pojemniku dwójka zwierząt (pojemnik podzielony jest w połowie wysokości). Cofnąłeś się, żeby przyjrzeć się dokładnie gdzie jesteś. Jest tu szereg metalowych szaf, nietety wszystkie zamknięte na klucz. Wyglądają jak te, w których przetrzymuje sią akta, ale mają różne łacińskie nazwy. Domyślasz się, że chodzi o rośliny. Pewnie nasiona. Nic więcej tu nie ma. Szafki są pod wszystkimi ścianami i na środku pomieszczenia. Zauważyłeś coś na jednej z szafek i ściągnąłeś. Metalowy neseser. Po otwarciu okazało się, że wypełniony jakimś urządzeniem. Coś jak laptop, ale o wiele dziwniejszy. Podpisany jest "Zestaw Tworzenia Ogrodów Leśnych Eden Cieszkowskiego". Nic z tego urządzenia prócz nazwy nie ogarniasz. Nie wiesz kto to Cieszkowski.

Mia Wang (i Dupre i Endrju i Moon):
Twoja karta nie działała nigdzie. Nie sprawdziłaś drogi do sterówki, no bo jest wielka dziura. Nie miałaś ochoty próbować skakać. Zamiast tego skierowałaś swoje kroki do Fauna/Flora gdzie dwóch nagich typów (Endrju i Moon) urzędowała i czytała papiery o agrogospodarce i eksperymentach z zakresu właśnie fauny i flory. Z ciekawszych rzeczy to odnaleźli plany wdrażania roślinności ziemskiej na Nowy Eden. W sensie ciekawe, gdybyście byli biologami, czy botanikami, ale najwyraźniej nie jesteście. Nawet nie wyglądacie. No i nie zachowujecie się. Był tu jeszcze Dupre. Dowiedziałaś się, że Michaił przebiegł przez wielkie pomieszczenie dalej (Endrju i Moon wcześniej urządzili niewielką i nieudolną barykade z biurek) do pomieszczenia poza nim. Drzwi otwierane są na fotokomórkę, ale trzeba przygotować się na wyjątkowo siarczysty mróz. Z podłogi Dupre sięgnął ulotkę pizzerii. Dziwne. Moon powiedział, że to leżało wcześniej na biurku.

Bloody:
Nadal jesteś w krio2. W swe klęjące się dłonie wzięłaś paletkę i odbijasz sobie piłeczkę (nie dotknęłaś piłeczki brudną dłonią).

Red, Brody, James:
Zastanowiliście się, czy w ogóle sensownym pomysłem jest próba przeskoczenia przez dziurę2.
Zbiorowy przeciętny Spryt
Red (9): 12, 3, 1
Brody (9): 16, 15, 13
Sukces: Red
Brody popatrzył na dziurę i podrapał się po głowie. Niby możliwe to przeskoczyć. Red natomiast zdał sobie sprawę, że to będzie bardzo trudne i siłowo i zręcznościowe. Może nawet cholernie trudne. Brody obserwował poczynania Reda i wstrzymał się ze skokiem widząc, że Red wycofuje się. James nie miał złudzeń, że nie uda mu się przeskoczyć.

Zack, Sullivan (i John i Joker):
Stworzyliście wynalazek, który wymyślił Sullivan. Poduszki przywiązaliście podartą tkaniną. Następnie tym wynalazkiem wyczyściliście dokładnie szafki. Przynajmniej od frontu i z boku. Poduszki zużyły się, ale łatwo będzie uzyskać nowe (jeśli będziecie chcieli). Zajrzeliście do drugiej szafki. Była tam zapalniczka, plakat reklamujący stacje benzynowe CPN, plakat reklamujący hipermarketu Tesco i kartonik w kształcie serca z napisem Daniel Brzozowski kocha Lidię Orlewską. Było tez tam opakowanie po batoniku Snickers, ale bez batonika.

Wielebny (i Zack, Sullivan, John, Joker, Red, Hiro, Nigel, Kamina, James, Bloody):
Wygłosiłeś swoją mowę na temat zniszczenia mostu1. Rzeczywiście potwór ukryty w krio1 zaczął uderzac o drzwi. Być może w końcu zorientuje się, że wystarczy odkleić fotokomórkę. Nigel zapytał jeszcze Hira co jest w środku arsenału i dowiedział się tylko, że nikt jeszcze nie był. Że Mia próbowała, ale jej zielona karta nie zadziałała więc pewnie trzeba będzie wypróbowac czarnej, którą ma Kamina lub czerwonej którą ma, uwaga, Red. Tekst Wielebnego trwał dłużej niż da się tu przytoczyć, ale Hiro w końcu go uciął logiką, że to nie ma sensu. Słowa Wielebnego już jednak dotarły do uszu wszystkich w pobliżu (Dupre i Mia sobie poszli do Fauna/Flora zanim skończył).

Wielebny otwarty Manipulacja (14.3)
Rzut: 8, 7, 3
Wynik: 4, 3
Trudność: Bardzo Trudny

Hiro otwarty Charyzma (10.1)
Rzut: 18, 15, 3
Porażka!

Niestety wszyscy łykali słowa Wielebnego, a nikt nie słuchał Hira. Przynajmniej on miał gotowy odzew, więc miał pewne fory w odparciu ataku słownego Wielebnego. Pomysł by mimo to dość szemrany. Do tego odcinał drogę od Arsenału - być może jedynego źródła porządnej broni.

Hiro problematyczny Siła Woli (12.2)
Rzut: 11, 5, 2
Sukces

Zbiorowy trudny Siła Woli
[Użyto rand.between, wynik w formie testu otwartego]
Red - Bardzo Trudny
Bloody - Porażka
Joker - Problematyczny
Brody - Przeciętny
Sullivan - Problematyczny
Nigel - Problematyczny
John - Porażka
James - Przeciętny
Kamina - Porażka
Zack - Przeciętny

Red orientując się jak bardzo śmierdzącą sprawą jest niszczenie mostu zgłosił swój sprzeciw. Większość go już jednak nie słuchała zabierając się do niszczenia mostu.

Red otwarty Charyzma (14.1)
Rzut: 11, 8, 5
Wynik: Trudny

Zbiorowy trudny Siła Woli
[Użyto rand.between, sam wynik tu]
Joker - Porażka
Brody - Porażka

Sullivan - Sukces
Nigel - Porażka
James - Sukces
Zack - Porażka

Wielebny, Zack, Sullivan, John, Joker, Red, Hiro, Nigel, Kamina, James, Bloody:
Zamroczeni kompletnie przemową Wielebnego grupa osób (Joker, Brody, Nigel, Zack, Bloody, John, Kamina) nie słuchali już nikogo innego tylko zabrali się za niszczenie mostu do dziury1. Mało tego - plan Wielebnego zakładał zbudowanie nowego mostu z nowych szafek, a zniszczenie tego, więc nawet nikomu nie przyszło do głowy, że można pociągnąć dużą szafę tworząc nowy most. Nie. Po prostu poszli i kopniakami strącili dużą szafę tworzącą most1 do dziury. Obijając się z pluskiem wpadła do basenu, a chwilę później poszła na dno.
Nigel trudny Wytrwałość (6)
Rzut: 20, 15, 1
Porażka
Nigel pomimo, że chciał popilnować mackowatego przy krio1 to jednak pozostał po stronie krio2 przekonany przez Wielebnego.

Hiro, Red, Sullivan, James, Wielebny:
Macie wybór, po której stronie chcecie być, gdy most1 runie do dziury. Czy po stronie krio1, arsenału i pomieszczenia flora/fauna (i dalszych pomieszczeń w tym momencie penetrowanych przez Michaiła), czy po stronie krio2 pomiędzy dwoma dziurami. Jeżeli Wielebny nie pozostanie przy krio2 to wszyscy, którzy tam pozostali automatycznie go znielubią.

t0m3ek 27-10-2013 20:21

Ja zostaję po stronie prowadzącej do arsenału.
- Jesteście nienormalni! Nie mój problem...

Leminkainen 27-10-2013 20:23

Dobra, proponuję jak najszybciej zrobić most i dojść do sterówki, może tam dowiemy się czegoś więcej. Mam cichą nadzieję że będzie tam centralka CCTV

AJT 27-10-2013 20:26

Jestem za jak najszybszym zbudowaniem drugiego mostu.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:39.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172