lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [komentarze] Mrok Powraca (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/11376-komentarze-mrok-powraca.html)

Qumi 15-05-2012 23:46

[komentarze] Mrok Powraca
 
Witam i gratuluję wszystkim, którzy się dostali!

Znajdujecie się w teraz w kasynie, gdzie możecie zagrać w paru grach. Większość przez forum jest niemożliwa, z wyjątkiem tych które opisałem, więc można do nich wykorzystać uproszczone zasady hazardu:

Rzut na Charyzmę:

Wyniki rzutu
ST mniej niż 10 - Wielka Przegrana - tracisz 100% stawki
ST 10 Przegrana: Tracisz 50% stawki.
ST 12 Mniejsza Przegrana: Tracisz 20% stawki.
ST 14 Remis: Odzyskujesz stawkę.
ST 16 Mniejsza Wygrana: Odzyskujesz stawkę plus 20%.
ST 18 Wygrana: Odzyskujesz stawkę plus 50%.
ST 20 Wielka Wygrana: Odzyskujesz stawkę plus 100%.
ST 22 Najwyższa Wygrana: Jackpot plus 100%. Za każdy 2 punkty więcej +20%

Dialogi i gry w razie potrzeby można przeprowadzić albo na gg albo w docu: https://docs.google.com/document/d/1...apjKGzuWA/edit

W pierwszym poście proszę o przedstawienie swojej postaci i powodu, dla którego przyszła do kasyna.

Dialogi piszemy:

- Hej -

Myśli:

"Hej"

Imiona - można ale nie trzeba

Qumi

Pozdrawiam :)

Edit: Cyrograf znajduje się w materiałach: http://lastinn.info/komentarze-do-se...k-powraca.html

Yzurmir 16-05-2012 19:42

Witam wszystkich!

Rozumiem, że każdy z graczy musiał podpisać cyrograf, żeby w ogóle wejść do środka?

Kurczę, ale trzeba być głupim, żeby oddać własną duszę "z nudów". Jakbym jeszcze miał Charyzmę 18, to bym mógł trochę pieniędzy zarobić (to znaczy wtedy nawet nie mógłbym przegrać, nie?). Ale nie mam Charyzmy 18. Mam Charyzmę 8. Coś tak mam wrażenie, że powinienem od razu pożegnać się ze swoją nieśmiertelną duszą.

Tadeus 16-05-2012 20:20

Rzut jest d20+ modyfikator z charyzmy, więc przy 18 charyzmy miałbyś d20+4, przy charyzmie 8 masz d20-1.


Ja poproszę 5gp na Dziedzictwo na gulletce, modyfikator z CHA +3 :) Z tego co rozumiem, to najpóźniej po przemowie właściciela dla wszystkich obecnych jest jasne, że cyrograf i sprzedaż duszy nie jest na serio?

EDIT: Nie ma tam innych gier wymagających INTa albo mądrości?

Qumi 16-05-2012 20:57

Zależy czy ktoś posiada odpowiednią wiedzę, ale urocze pracownice mogą zapewnić o tym, że cyrograf nie jest na serio jeśli ktoś wyraża spore obawy.

Rzuca się k20 + mod z Charyzmy. I w sumie nie jestem pewien czemu akurat charyzmą wyznacza się szczęście... no ale cóż :P Można pograć też ze mną w docu albo na gg w niektóre gry, heh - a nawet w pokera czy coś poprzez jakiś portal :P

Można założyć jednak, że niektóre gry wymagają testu innych atrybutów jak Zręczność, Inteligencja czy Roztropność. Np. gry karciane wymagałyby według mnie Inteligencji, Ruletka Mądrości (zauważanie,itd.), a gra w kości Zręczności.

Tadeus 16-05-2012 21:04

Dobra mistrzu, lepiej powiedz mi, czy coś wygrałem za tego piątaka:)

Qumi 16-05-2012 21:41

- Nie wiem co ci strzeliło do głowy, żeby tu się wybrać, ale z takimi pomysłami powinni cię zatrudnić u Nadrządcy - w roli błazna- głowa obróciła się w stronę Balzatara paskudnie się uśmiechając. Wypadł "Mózg".

Tadeus 16-05-2012 21:49

Hehe, no spoko, ale rozumiem, że rzut był według tych podanych przez Ciebie ST? Więc przegrałem wszystko, czy tylko część?

Yzurmir 16-05-2012 22:06

Cytat:

Rzut jest d20+ modyfikator z charyzmy, więc przy 18 charyzmy miałbyś d20+4, przy charyzmie 8 masz d20-1.
Ups! O cholera, to się wygłupiłem. Tak mi się zdawało za proste. Wiedziałem, że w ten sposób się wykonuje testy, ale jakoś nie zajarzyłem. No więc, to chyba dobry moment, aby publicznie oświadczyć: nie mam praktycznie żadnego doświadczenia z D&D/PFRP, to znaczy: znam mniej więcej zasady, ale można się spodziewać takich właśnie gaf. Będziecie mi musieli wybaczyć.

Qumi 16-05-2012 23:05

Tracisz 3 sztuki złota ;-)

Tadeus 17-05-2012 00:18

Czyli zostało mi 19. Z tego 4 Baltazar poświęca na dalsza grę, tym razem jednak dużo mniejszymi stawkami, by mieć czasu nacieszyć się imprezą i poobserwować wydarzenia.

Stawia:
5 srebra > d20+3 = 9 = traci 5 srebra
5 srebra > d20+3 = 22 = zyskuje 10 srebra?
5 srebra > d20+3 = 21 = zyskuje 5 srebra
10 srebra > d20+3 = 7 = traci 10 srebra
10 srebra > d20+3 = 4 (pech) = traci 10 srebra.

Czyli póki co kończy na -10 srebra. Czyli na grę w następnych rundach sesji zostaje mu 3gp. A co z tymi wszystkim zębami i innymi organami, jak to działa? ;]


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:46.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172