|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-09-2012, 14:30 | #11 |
Reputacja: 1 | Widzę że wszyscy stwierdzili ze walić orków, lepiej trzymać się stołu też zaraz się dorzucę.
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |
01-09-2012, 14:51 | #12 |
Reputacja: 1 | Na orków jeszcze przyjdzie czas... No, ale skoro nalegasz... |
01-09-2012, 15:28 | #13 |
Reputacja: 1 | Witam pozostałych graczy i MG męczykichę Miłej i intensywnej gry. |
02-09-2012, 07:37 | #14 |
Administrator Reputacja: 1 | MG, poproszę o mapkę (jeśli nie sprawi to zbyt wielkiego kłopotu ) |
02-09-2012, 10:39 | #15 |
Reputacja: 1 | Nie sprawi, o ile Tobie nie sprawi rysowana ręcznie (aplikacja skanera w telefonie to błogosławieństwo). Jedna kratka to około 20 metrów w rzeczywistości: 1. ognisko i Wasza pozycja w chwili obecnej; 2. brama, generalnie biega przy niej w cholerę orków, praktycznie cały południowy mur jest w goblinach-łucznikach szyjących na drugą stronę; 3. wieża stojąca tylko do pierwszego piętra (czyt. jest parter, pierwsze piętro i potem dziura), dwie pochodnie na niej oświetlają zamknięte drzwi; 4. wieża naruszonymi wyższymi kondygnacjami, tutaj również pochodnie oświetlają zamknięte drzwi; 5. wieża, z której wybiegło dużo wielkich, złych orków, z której słychać jakieś krzyki i na dwóch pierwszych piętrach pali się światło (ta, do której Taar zdecydował się iść); 6. ostatnia wieża, wejścia do niej bronią solidne, wzmacniane drzwi, z najwyższego piętra co jakiś czas wydobywają się bliżej niezidentyfikowane błyski; No to chyba wszystko :P
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
02-09-2012, 11:06 | #16 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
02-09-2012, 11:11 | #17 |
Reputacja: 1 | Nie oznaczone, my bad. To jest to idealnie w centrum wewnętrznych murów, to takie odwrócone L z tym trójkątem w prostokącie - mniej więcej 20m od Waszej pozycji.
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! |
02-09-2012, 13:29 | #18 |
Administrator Reputacja: 1 | Ale to zamczysko jest wielkie... Zdaje się że nie było mowy o tym, że z wieży do której się wybierał Taar stale dobiegają głosy Ale widzę, że wybór był niezły - najbliższa wieża Ostatnio edytowane przez Kerm : 02-09-2012 o 13:35. |
02-09-2012, 14:38 | #19 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ - Alas, that won't be POSSIBLE. My father is DEAD. - Oh... Sorry about that... - I killed HIM :3! | |
02-09-2012, 15:18 | #20 |
Reputacja: 1 | Skoro to krzyki, to równie dobrze mogą być inni porwani
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |