Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-12-2012, 18:28   #1
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Materiały - Polityczne łowy

Oto temat materiałów do sesji "Polityczne łowy"
Temat będzie uzupełniany w miarę postępów sesji.

Na początek mapki.


Mallowbrook i Witchlyn to dwa nadgraniczne księstwa/państewka o dość ścisłej i stabilnej strukturze. Z biegiem lat wyprawowały sobie one pozycję i siłę, która pozwoliła im na utrzymanie władzy oraz scalenia kilku niezależnych miast.
Historia obu państw przebiegała podobnie. Zarówno Clathor Norborsorich, tytułujący się księciem Mallowbrook, jak i Maraith Franben władający Witchlyn zaczynali jako zarządcy jednego miasta.
Dobra polityka i umiejętne rządy sprawiły, że oba miasta rosły w siłę. W skutek czego coraz liczniejsi mieszkańcy okolicy uznawali ich zwierzchnictwo.
Tak z biegiem lat rozrastała się administracja i wojsko obu księstw. Nigdy żadne z nich nie prowadziło wojny zaborczej, a wszelkie walki miały charakter jedynie obronny. Oba państwa od początku swego istnienia żyły w zgodzie. Władcy wychodzili z założenia, że pokój i zgoda o wiele lepiej służą budowaniu potęgi i bogactwa niż wojna.
W obu państwach naczelną zasadą jest szeroka tolerancja. Nie ma tutaj prześladowań rasy, czy religijnych. I choć ród Norborsorich wyznaje przede wszystkim Helma i Mystę, a ród Franben Ilmater, Mystrę i Chaunteę, to nie są to bóstwa państwowe i nie ma obowiązku ich czczenia. To jednak właśnie kapłani tych bóstw mają najwięcej wiernych.
Tolerowane są wszelkie kulty, które nie głoszą otwarcie zła.

W obu państwach panuje dość wysoko rozwinięta administracja. Pobierane są podatki, na ulicach miast przebywają liczne patrole, które kontrolują przede wszystkim przyjezdnych. A że jest ich nie mało, to mają sporo roboty. Każdy przybywający do stolicy, czy też innego większego ma obowiązek zgłosić się do odpowiedniego urzędu i przedstawić na jak długo i w jakim celu przybywa do miasta.
Także poza miastami można natrafić na patrole wojskowe, które pilnują porządku na głównych traktach. Są one jednak siłą rzecz mniej liczne niż te w miastach.

W Mallowbrook poza księciem, który sprawuje rządy jest też rada starszych, która służy pomocą władcy, a w wielu kwestiach ma nawet prawo weta. Członkowie rady wybierani są przez najbogatszych i najznamienitszych mieszkańców księstwa. Panuje cenzus majątkowy, choć prawo głosu można sobie kupić za dość wysoką jednorazową opłatę, niezależnie od statusu materialnego. Jedynym warunkiem jest zamieszkiwanie na terenie księstwa.
Obecnie do rady należą :
- elf Milat; będący jednym z najważniejszych magów księstwa;
- krasnolud Halglom; obecny dowódca armii księstwa;
- człowiek Gusric; w radzie zaledwie od kilku miesięcy. Zastąpił zamarłego długoletniego członka rady, elfa Uriella. Gusric zajmuje się głównie finansami księstwa, choć chodzą słuchy, że to także wyjątkowo zdolny mag.
Obecnie w skutek choroby, to właśnie rada zajmuje się przede wszystkim bieżącymi sprawami.
Książę Clathor Norborsorich niejako dobrowolnie przekazał wiele kompetencji radzie. Plan zaślubin jego córki z diukiem Witchlyn ma przywrócić równowagę we władzy.

W Witchlyn jedynym rządzącym jest diuk Maraith Franben. Jego jedynym zausznikiem jest mag Althenus, który pojawił się na dworze Wiychlyn wiele lat temu, gdy księstwo miało już znaczną pozycję.
Dzięki swej mądrości i zdolnością magicznym Althenus stał się bliskim przyjacielem i doradcą diuka. Oficjalnie jednak nie pełni żadnej funkcji państwowej.
Każda ważna decyzja gospodarza, wojskowa, czy administracyjna leży tylko i wyłącznie w kompetencjach diuka.
Być może między innymi to jest przyczyną, że Witchlyn jest troszkę słabiej rozwinięte i biedniejsze, co nie znaczy ubogie.

W Witchlyn nie ma tak daleko posuniętej biurokracji, jak w Mallowbrook. Tutaj też co prawda można spotkać wojskowe patrole na traktach, ale pełnią one tylko funkcję porządkową i rzadko kontrolują podróżnych. W miastach wzorem Mallowbrook w dobrym tonie jest zgłoszenie przy wjeździe celu i długości pobytu. Jednak nie jest to obowiązek i różnie bywa z przestrzeganiem tego niepisanego prawa.

ORGANIZACJE
Krótki spis najważniejszych organizacji działających na terenie księstw. Informacje pochodzą od szpiegów Lith'ryi
Mallowbrook
Gildie kupieckie

Na terenie księstwa działa bardzo prężnie kilka gildii kupieckich. Mają ona znaczny wpływ na politykę w księstwie, gdyż to właśnie od handlu zależy dobrobyt księstwa. Ogólnie gildie dzielą się na rasowe (mimo panującej tolerancji w księstwie) i grupują kupców z danej rasy. Najważniejsze z nich i najbardziej wpływowe to gildia ludzi i niziołków. W księstwie działa też całkowicie oficjalnie i są trzecią najbardziej liczącą się siłą Zhentarimowie.
Zapewne mają jakieś swoje plany, ale oficjalnie nie występują w żaden sposób przeciwko władzy księcia Norborsoricha.

Szkoła magii i magiczne gildie
W stolicy księstwa działa szkoła magii pod auspicjami samego księcia Norborsoricha. Władca wyszedł z założenia, że opłaca mu się łożyć pieniądze na szkołę magii, by później w razie konieczności mieć pod ręką dobrze wyszkolonych i lojalnych magów. Do szkoły może wstąpić każdy kto wykazuje jakiekolwiek magiczne talenty.
Poza oficjalną szkołą na terenie księstwa działają dwie prężne gildie magów.
“Srebny Świt” i “Loża Karmazynowego Płomienia” ta pierwsza jest otwarta dla wszystkich, a druga werbuje tylko ludzkich magów. Obie starają się, być przeciwwagą dla oficjalnej szkoły i gildii. Niewiele wiadomo o ich celach, poza tymi głoszonymi oficjalnie, czyli samodoskonalenie i prowadzenie badań.

Grupy skrytobójców/złodziei
Tak, nawet w tak spokojny miejscu jak księstwo Mallowbrook jest zapotrzebowanie na skrytobójców. Nie jest łatwo do nich dotrzeć, gdyż są głęboko zakonspirowanie gdyż książę chce ich kompletnego zniszczenia.
Pierwsza grupa “Stalowa gwardia” to około 5 doskonale wyszkolonych zabójców. Skład rasowy jest mieszany, dwóch ludzi, dwóch krasnoludów i drow, który dowodzi grupą. Ponoć mają jakieś powiązania z gildią Xanathara. Nie wiadomo jednak na czym owe powiązania polegają i czy tak naprawdę są w ogóle prawdą.
Druga grupa zwana “Baragor” od imienia jej założyciela i dowódcy gnoma Baragora. To grupa liczniejsza, ale gorzej wyszkolona. Świadczy o tym fakt, że kilku jej członków gnije w lochach zamków księcia Norborsoricha. Poza zabójstwami, trudnią się także kradzieżami na zlecenie. To obecnie 12 członków z czego 4 to gnomy, 6 ludzi i dwóch krasnoludów.

Kapłani
W księstwie można znaleźć mniejsze i większe świątynie prawie każdego bóstwa. Największe świątyni i największe grono wiernych mają kapłani Helma i Mystry.
W samej stolicy działa głęboki ukryty kult Cyrica. Jest to niewielka grupa zrzeszająca bogatą młodzież szukającą ekscytujących przeżyć.

Witchlyn
Gildie kupieckie

W Witchlyn działają tylko dwie gildie kupieckie. Jedna państwowa, a druga założona przez najbogatszych kupców w księstwie.
W Witchlyn jest też niewielka grupa Zhentarimów. Nie mają jednak większych wpływów, gdyż książę Franben uważa ich za organizację szkodliwą i niebezpieczną.

Szkoła magii i magiczne gildie
Podobnie, jak w Mallowbrook także w tym księstwie działa oficjalna szkoła magii. Różnica jest jednak tak, że szkoła została założona zaledwie kilka lat temu i nie ma takich wpływów, jak ta w Mallowbrook. W Witchlyn dominująca pozycję ma gildia “Amarantowego Błysku”, której członkiem jest między innymi doradca księcia, mag Althenus.

Grupy skrytobójców/złodziei
W Witchlyn działa tylko jedna grupa skrytobójców “Cieniści podrzynacze” To sprawnie działająca grupa około 15 mężczyzn, głównie ludzi i krasnoludów.
Są za to trzy mocno konkurujące gildie złodziei. Największa z nich to “Łamignaty Orshuna” Dowodzona przez orka o takim właśnie imieniu.
Purpurowa Gwardia, to elitarna jednostka wojskowa wydzielona z regularnej armii. To oddział doskonale wyszkolonych wojowników będących osobistymi ochroniarzami księcia Franbena. Wspierani przez bojowych magów, są elitarną częścią armii księstwa Witchlynn. Bardzo przydatni i skuteczni w bitwach.

Kapłani
Podobnie, jak w Mallowbrook także tutaj działają świątyni prawie wszystkich bóstw. Największym kultem cieszą się Ilmater, Mystra i Chaunta.
W księstwie działają też trzy tajne kulty i są to:
- niewielka grupa należąca do Kultu Smoka;
- prężnie działający kult Cyrica;
- kilku osobowa grupa kapłanów Shar;

TERENY PRZYGRANICZNE
Moczary Chelimber - niziny teren pokryty bagnami i przeważnie także snujący cały czas mgłami. Zamieszkują je głównie jaszczuroludzie, które czasami atakują karawany kupieckie zmierzające do jednego z księstw.
Pole Kości - miejsce wielkiej bitwy, pobojowisko, siedlisko zombi, szkieletów, ghouli, a nawet liczy.
Zapomniany Las - dzika i niedostępna puszcza.
Evereska - dolina w której mieści się siedziba elfów..
Czaszkowy Wąwóz - siedziba orków, hobgoblinów i innych kreatur. Wszyscy rozsądni omijają te tereny. Gdy populacja orków i hobgoblinów wzrasta często wyprawiają się one na oba księstwa.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline  
Stary 15-12-2012, 20:57   #2
 
Pan Błysk's Avatar
 
Reputacja: 1 Pan Błysk ma wyłączoną reputację
A ja bardzo proszę o króciutki opis cytadeli(?) Lith'ryi. Sprawy które mnie szczególnie interesują to szeregowi słudzy lub niewolnicy. Czy jest w kim wybierać? (Oczywiście chodzi o wybór partnerki do łóżka.)
 
__________________
Jemu co góry kruszy jemu nie | Jemu co słońce jego zatrzyma jemu nie
Jemu co młot jego rozbija jemu nie | Jemu co ogień jego przerazi jemu nie
Jemu co głowę jego podnosi nad jego serce | Jemu diament
On diament

Ostatnio edytowane przez Pan Błysk : 16-12-2012 o 01:33.
Pan Błysk jest offline  
Stary 15-12-2012, 22:15   #3
 
Blacker's Avatar
 
Reputacja: 1 Blacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputację
I co istotne czy w cytadeli mamy zapewnione wyżywienie?
 
__________________
Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life.
—Terry Pratchett
Blacker jest offline  
Stary 15-12-2012, 22:36   #4
 
Pan Błysk's Avatar
 
Reputacja: 1 Pan Błysk ma wyłączoną reputację
Blacker a lubisz ludzine? ;>
 
__________________
Jemu co góry kruszy jemu nie | Jemu co słońce jego zatrzyma jemu nie
Jemu co młot jego rozbija jemu nie | Jemu co ogień jego przerazi jemu nie
Jemu co głowę jego podnosi nad jego serce | Jemu diament
On diament
Pan Błysk jest offline  
Stary 15-12-2012, 23:03   #5
 
Blacker's Avatar
 
Reputacja: 1 Blacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputację
Ależ skąd taki oburzający pomysł...! Że niby moja postać miałaby gustować w ludzinie? Każdy wie że elfy znacznie lepiej sprawdzają się jako pożywienie
 
__________________
Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life.
—Terry Pratchett
Blacker jest offline  
Stary 15-12-2012, 23:43   #6
 
Bronthion's Avatar
 
Reputacja: 1 Bronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodze
Potwierdzam, elfy lepsze
 
__________________
"Kiedy nie masz wroga wewnątrz,
Żaden zewnętrzny przeciwnik nie może uczynić Ci krzywdy."

Afrykańskie przysłowie
Bronthion jest offline  
Stary 16-12-2012, 02:05   #7
 
Kata's Avatar
 
Reputacja: 1 Kata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputację
Wypraszam sobie, jesteśmy chude i niezjadliwe!
 
__________________
In the misty morning, on the edge of time
We've lost the rising sun
Kata jest offline  
Stary 16-12-2012, 10:13   #8
 
Bronthion's Avatar
 
Reputacja: 1 Bronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodze
Jesteście zaokrąglone tam gdzie trzeba
 
__________________
"Kiedy nie masz wroga wewnątrz,
Żaden zewnętrzny przeciwnik nie może uczynić Ci krzywdy."

Afrykańskie przysłowie
Bronthion jest offline  
Stary 16-12-2012, 10:25   #9
 
Blacker's Avatar
 
Reputacja: 1 Blacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputacjęBlacker ma wspaniałą reputację
Poza tym Ulihion, podobnie jak Profesor z którym miałaś okazję współgrać wcześniej uważa że liczy się wnętrze
 
__________________
Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life.
—Terry Pratchett
Blacker jest offline  
Stary 16-12-2012, 14:14   #10
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Ja, bym prosił aby te wesołe dysputy przenieść jednak do komentarzy. Ten temat z założenia miał być tylko informacyjny, a robią się z tego drugie komentarze.
Lada chwila pojawi się tutaj wrzutka z obiecanymi informacjami.

EDIT:

TWIERDZA LITH’RYI
http://farm4.static.flickr.com/3135/...69f303fd81.jpg
Siedzibą czarownicy są ruiny twierdzy, pozostałości po wielkim imperium Netheryjskim. Znaczna część twierdzy jest w kompletnie zniszczona. Mniej niż 30% budowli nadaje się do zamieszkania.
Czarownicy nie interesuje w ogóle obudowa kompleksu. Lith’ryia zamieszkuje wraz z swoimi trzema zausznikami jedyną ocalałą wieżę. Dostęp do niej jest ograniczony tylko dla najbliższych współpracowników. Jednak tylko Tazrag, Sil’lad i Isladhan mają dostęp do wszystkich pomieszczeń.
Wasze postacie mogły się poruszać prawie po całym kompleksie, za wyjątkiem podziemi wieży.

W twierdzy panują surowe warunki, gdyż czarownica nie dba o luksusy dla swych sług. Wszystkie pomieszczenia urządzone są według prawie, że zakonnej reguły. Najprostsze i najbardziej funkcjonalne meble znajdują się w pokojach jej sług. Wszelkie udogodnienia leżą już w gestii danej osoby.

Poza waszymi bohaterami jest jeszcze innych sześciu uczniów/pomocników czarownicy. Są oni jednak zdecydowanie od was słabsi i gorzej wyszkoleni.
Panie Błysk może pan założyć, że dwójka z nich to kobiety. Rasa do wyboru
Wasza szóstka, jak już wspomniałem zna się dość dobrze, gdyż wykonała razem kilka mniejszych i większych zadań dla czarownicy.

Poza Lith’ryią, jej trzema zausznikami i dwunastoma uczniami na terenie twierdzy przebywa niewielka armia oraz kilku niewolników/służących.
Niewolnicy to przedstawiciele głównie ludzi i elfów, który w różnych okolicznościach wpadli w łapy, czy to samej czarownicy, czy jej ludzi. Pełnią oni na terenie twierdzy funkcje typowo porządkowe. Przynieść, podaj, pozamiataj. Lith’ryia ma nad nimi kontrolę za pomocą magicznych obręczy, zawieszonych na ich szyjach.
Armia Lith’ryi to około 120 osób. Są wśród nich ludzie z nomadycznych plemion zamieszkujących Anauroch, jaszczuroludzie, kilkunastu półorków i kilka drowów.

Wyżywienie jest oczywiście zapewnione. Jaszczuroludzie zajmują się głównie polowaniami, a oddziały półorków i ludzi atakują kupieckie karawany.

NAJWAŻNIEJSI NPC-e
Lith'rya

Tajemnicza kobieta, która po odnalezieniu ruiny Netheryjskiej twierdzy zaczęła budować armię zaufanych sług. W ruinach tej twierdzy przygotowuje się grupę istot, opracowuje plany i prowadzi magiczne badania. Charakter tych badań nie jest do końca jasny. Być może ma związek z jakimś magicznym przedmiotem lub zwojem znalezionym w ruinach twierdzy.
Jak każdy zły charakter marzy o władzy i potędze. Praktycznie od początku jej zainteresowanie skupia się z jakiś powodów na dwóch przygranicznych księstwach Mallobrook i Witchlyn.
Oficjalnie czci zarówno Shar, jak i Bane. Trudno jednak powiedzieć komu służy tak naprawdę.

Trójka jej zauszników to diabeł Tazrag, elf Isladhan i drow Sil'lad.
Każdy z nich posiada mniejsze lub większe magiczne zdolności i aktywnie uczestniczy w badaniach, jakie prowadzi Lith’ryia.
Tazrag jest też zwierzchnikiem armii, a Isladhan i Sil’lad prowadzą szkolenia z nowymi adeptami.
Obecnie cała trójka przebywa w twierdzy, choć wcześniej jeździła po Faerunie w poszukiwaniu kandydatów na uczniów Lith’ryi. Tak między innymi zwerbowali was.
Tazrag
http://1.bp.blogspot.com/-g4rmmYf3f8...pater-bald.jpg
Sil'lad
http://www.dakkadakka.com/s/i/at/200...d-01161027.jpg
Isladhan
http://fc00.deviantart.net/fs36/f/20...DrawerGirl.jpg

Diuk Maraith Franben
http://old.enworld.org/Pozas/Picture...s/soveliss.jpg
Rządzi księstwem Witchlyn i on też jest jego założycielem.
Jest uzdolnionym strategiem i zarządcą. Dzięki jego talentom niewielkie miasto z biegiem lat rosło w siłę i bogactwo, stając się stolicą stabilnego i bezpiecznego księstwa.
Maraith Franben jest elfem o dość pragmatycznym podejściu do świata, rozsądnym i przewidującym. Jako władca jest spokojny, sprawiedliwy, a jednocześnie surowym.

Mag Althenus
http://sixthworldrpg.files.wordpress...ng?w=203&h=300
Doradca, zausznik i bliski przyjaciel diuka Franbena. Jest niezwykle uzdolnionym magiem. Szara eminencja zarówno całego księstwa, jak i magicznej gildii “Amarantowy Błysku”.
Zawsze w cieniu swego władcy, służy mu radą i pomocą.

książę Clathor Norborsorich
http://1.bp.blogspot.com/-8abITbiXAi...00/Lear_13.jpg
Wiekowy mężczyzna, obecnie poważnie schorowany. Władca i założyciel Mallowbrook. Ponoć niegdyś niezwykły wojownik, najemnik i awanturnik. Gdy dorobił się osiadł w niewielkim wtedy mieście Mallowbrook i dzięki talentom wojskowym i strategicznym został szybko jego władcą. Z biegiem lat budował coraz większą potęgę miasta, a wkrótce coraz liczniejsze miasta uznawały jego władzę. Kiedyś ponoć bardzo porywczy i gwałtowny, obecnie jest cieniem samego siebie.
Czuje, że odchodzi i chce przekazać córce swoje dziedzictwo. By jednak wzmocnić ją na tronie księstwa zaplanował ślub ze swym długoletnim sojusznikiem diukiem Franbenem.
Ślub ten ma zjednoczyć oba księstwa i uczynić je jeszcze potężniejszymi.
Od kilku lat księcia nęka choroba i coraz więcej kompetencji władcy oddaj w ręce trzyosobowej rady.

księżniczka Klatia Norborsorich
http://i52.tinypic.com/2przib4.jpg
Córka władcy Mallowbrook. Niewiele o niej wiadomo poza tym, że jest niezwykle urodziwa. Jej matka zmarła przy porodzie. Żyje w cieniu ojca i jak do tej pory nie interesowała się sprawami rządzonego przez niego państwa. Słudzy Lith’ryi donoszą, że krążą plotki o tym, że para się magią. Nie zostało to jednak potwierdzone.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:35.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172