lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   "Być paniczem!" - Komentarze (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/13132-byc-paniczem-komentarze.html)

Gerappa92 19-08-2013 22:35

No to co? Jaki plan działania? Kto wchodzi i zarzyna a kto stoi na czatach? Nataniel zajmie pewnie gdzieś miejsce na schodach i będzie przysypiał oparty o ścianę. Mogę na potencjalnego ochotnika mordu rzucić Przewodnictwo (+1 do testu ataku lub umiejętności).

Jeśli chodzi o czar jaki wcisnąłem w pergamin to jest to Odporność na żywioły. Przyczyna jest chyba oczywista. Pozdrowienia Komtur ;)

Mała zmiana zestawu czarów.
0-poziom.
-Leczenie drobnych ran
-Przewodnictwo
-Oszołomienie zwięrzęcia
1-poziom.
-Leczenie lekkich ran
-Oplątanie

PS. Panicz. Można liczyć na jakiegoś zwierzęcego towarzysza? :)

Mike 19-08-2013 23:06

Najpierw trzeba się wywiedzieć gdzie kdelikwent. Moze chla w głownej izbie, moze w kompanami w alkierzu, a może zbytkuje sobie z kelnerką w pokoju?
Rysopis jego jest dosyć luśny :) Już w samej naszej ekipie mamy kolesia na dwa metry z nosem jak pgrzebacz :)
Najpierw zwiad. Potem plan. Jak będziemy wiedzieć gdzie mieszka to się zorganizuje wyprawę, likwidację obstawy itd. Cliff mimo, że przystjniejszy od Grzecznego raczej nie nadaje się na wypytywacza.

Sierak 20-08-2013 08:59

Według mnie dobrze by było znaleźć, które okno faktycznie należy do szlachetki. Isherwood mógłby spróbować tam wleźć i... tak dla odmiany wylać tam wszystkie trzy butle oliwy do lamp i podpalić :D

Panicz 20-08-2013 09:20

Cytat:

Napisał Gerappa92 (Post 449665)
PS. Panicz. Można liczyć na jakiegoś zwierzęcego towarzysza? :)

W mieście raczej miejskiego zwierzaka wyłapiesz. Kot, pies, szczur, kuna, szop, jakieś ptaszyska. Zwierzęta z kategorii 'poważnych' zwracają raczej uwagę.

Sierak 20-08-2013 09:38

Chłopaki nie płaczą - Jeżozwierz - YouTube :D

Cedryk 20-08-2013 10:41

Czytacie opisy innych graczy?
Macie wyszkolonego tropiciela tresera z własna trupą zwierząt i to takich co zwracają uwagę. Raczej dwa rysie i fretka zwrócą i odwrócą uwagę zwłaszcza gdy wykorzysta Herem doświadczenia z czasów podróżowania z cyrkiem.
Czyli jak pisałem już w poście powyżej ja odwracam uwagę, dajcie znać czy zaakceptowany pomysł to wrzucę postać. A tworząc parę z magiem możemy dać niezapomniany występ.

Komtur 20-08-2013 10:49

Plan numer dwa. Robimy zrzutę kasy i dwóch z nas wynajmuje pokój w karczmie i lokalizują ofiarę. W nocy jak wszyscy będą spać, otwierają okno, puszczają linę i wchodzi cała reszta. Włamujemy się do komnaty szlachetki, mordujemy jego kumpli, a jego samego uprowadzamy, a potem zarzynamy i topimy z kamieniem u szyi.

Ps. Proponuję też porwać córkę karczmarza, będzie niezła zabawa, a i potem może jakiś okup sie weźmie. :-D

Edit: Cedryk co nam da odwrócenie uwagi bez planu?

Cedryk 20-08-2013 10:54

Komtur ależ to jest część planu.
Marlonn zna półświatek i miasto najlepiej nadje się do szybkiego zasięgnięcia informacji, potem odwrócenie uwagi, zrobienie swojego i wyjście.
Herem ewentualnie z magiem odwracają uwagę i czynią hałas czyli występy.

Chcesz szczegółowego rozpisania działań, jak w walnej bitwie z wieloma oddziałami i dziesiątkami ludzi? ;)

kymil 20-08-2013 11:29

Zabijanie na oczach wszystkich nie wchodzi w grę. To powinna być czysta robota.

Marlonn się w karczmie rozpyta. Wynajmie pokój w karczmie.

A Cedryk pisz te swoje występy :) treserskie.

Proponuję dodatkowo podtruć osiłków przed nocką, co by spali smacznie nocą. Korzystając z zamieszenia można by im czegoś dodać do napitku. Zna się ktoś na tym?

Cedryk 20-08-2013 11:32

Czyli cyrkowo treserskie samego Herma czy też mag ze swoimi sztuczkami się też dołączy?
Pierwszy post wydaje mi się powinien być kymil w końcu trudno się rozpytywać w czasie występów.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:59.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172