|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-09-2014, 12:47 | #101 |
Reputacja: 1 | Ot wychodzą lata unikania ludzi jako postaci. Dzięki za naprostowanie głupoty którą napisałem. |
22-09-2014, 13:13 | #102 |
Reputacja: 1 | Dzięki za odpowiedź! Zaczynam tworzyć mechaniczną część KP.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
22-09-2014, 13:15 | #103 |
Reputacja: 1 | Dokładnie jesteście gapy. Tak jak pisałem w ogonach jestem tylko z doskoku bo padł mi monitor i poszedł do naprawy. Nie mam go czym zastąpić więc piszę z biblioteki nie ma nawet możliwości sprawdzić czy to tylko tylko monitor czy nie komputer ale mam nadzieje, iż tylko monitor. Przynajmniej tak to wygląda. W związku z tymi problemami przedłużam rekrutację do 5 października. Co do punktów wytrzymałości to we wszystkich grach przyjmuję zasadę z c-RPG. czyli wojownik k10 Bd 14 mod +2 na poz0 10+2=12 poz1 10+2=12 poz2 2*(10+2)=24
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 22-09-2014 o 13:22. |
02-10-2014, 20:19 | #104 |
Reputacja: 1 | Chyba pora popracować nad mechaniczną stroną kart postaci. No to ja zacznę: Garen Rasa - człowiek Klasa - czarodziej Charakter - neutralny Cechy: Siła 8 Zręczność 12 Budowa 12 Charyzma 12 Roztropność 12 Inteligencja 18 Bazowa premia do ataku 0 Wytrwałość 0 Wola 0 Refleks 0 Punkty wytrzymałości 5 Znane języki: Wspólny Elfi Krasnoludzki Smoczy Niziołczy Umiejętności: Czarostwo 3 Koncentracja 3 Wiedza (Hualraa) 3 Wiedza (geografia) 3 Wiedza (natura) 3 Wiedza (religia) 1 Wiedza (szlachta i władcy) 1 Wiedza (tajemna) 1 Ciche poruszanie 1 Sztuka przetrwania 1 Dyplomacja 1 Wyczucie pobudek 1 Zbieranie informacji 1 Komórki na czary: Poziom 0 - 2 Poziom 1 - 4 W księdze czarów są zapisane: Czary poziomu 0: Dłoń maga Dotyk zmęczenia Kuglarstwo Mistyczny znak Naprawa Odczytanie magii Odporność Otumanienie Otwarcie/zamknięcie Raca Światło Tańczące światła Wiadomość Widmowy odgłos Wybuch kwasu Wykrycie magii Wykrycie trucizny Czary poziomu 1: Deszcz kolorów Hipnoza Magiczny pocisk Ożywienie liny Pomniejszenie osoby Przebranie Skok Trzeba dobrać jeszcze ekwipunek, ale przydałyby się jakieś wskazówki, na temat funduszy na to przeznaczonych i ew. restrykcji dotyczących wyboru np. broni.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
02-10-2014, 20:50 | #105 |
Reputacja: 1 | Ekwipunek jest prosty. Pas z sakiewkami na komponenty, szatę ucznia akademii magicznej, inne drobne rzeczy takie jak chustka do nosa nici, igła, płaszcz jakiś kapelusz chroniący przed słońcem. No i nóż do jedzenia, zestaw sztylet i szpikulec. Księga magiczna w sali wspólnej w akademii . Jakiego cichłabyś w przyszłości chowańca? Jak traktujesz zwierzęta czy ptaki dokarmiasz i takie drobnostki powiedz mi o swojej postaci. PS A co z resztą. Ameratsu masz problemy z kartą?
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 Ostatnio edytowane przez Cedryk : 02-10-2014 o 20:52. |
02-10-2014, 21:21 | #106 |
Reputacja: 1 | W przyszłości chciałbym na chowańca sowę A co do drobnostek Garen dokarmia ptaki i inne drobne zwierzęta. Lubi towarzystwo zwierząt domowych takich jak psy i koty, a czasami wiewiórki czy łasicy jeśli uda się spotkać. Garenowi nie przeszkadzają myszy, szczury itp. jeśli nie są zbyt uciążliwe.
__________________ Szukam tajemnic i sekretów. |
02-10-2014, 21:46 | #107 |
Reputacja: 1 | Znasz kostnicę? Kostnica Wykonaj rzut na postępowanie ze zwierzętami ST 15. Dla twojej posatci czyli musisz rzut postaci przypisać, oraz opisać sam rzut jako rzut na pozyskani corollaksa Udany oznacza dołączanie jako oswojonego corollaksa. Jeśli rzut będzie maksymalny, czyli wpadnie ci 20 możesz wykonać drugi rzut, jeśli będzie udany drugiego. Przy dwudziestce możesz znowu wykonać następny. Jednocześnie uprzedzam najprawdopodobniej nie uda ci się wytresować tak aby zdolność czaropodobną deszcz kolorów aktywowały tylko na Twoją komendę. ST 23 jeśli ci się uda to dobrze jesli nie to będziesz miał przygody.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |
04-10-2014, 11:35 | #109 |
Reputacja: 1 | Archiwum mam dla ciebie dwie wiadomości, dobrą i złą. Dobra to to, że masz wyższe rzuty obronne: Wytrwałość 1 = 0 (bazowe) + 1 (premia za budowę) Refleks 1 = 0 (bazowe) +1 (premia za zręczność) Wola 2 = 1 (bazowe) +1 (premia za roztropność) Zła jest zaś taka, że masz tylko jeden czar pierwszego poziomu na dzień. Nie zauważyłem aby Cedryk stwierdził inaczej więc korzystamy z tabelki poniżej (identyczna jak w podręczniku gracza) aby ustalić bonusowe czary. PS Cedryku wieczorem wszystko powinno być. |
04-10-2014, 12:18 | #110 |
Reputacja: 1 | W tej chwili deklarowali chęć gry i przesłali częściowe lub pełne historie: Garen - człowiek - czarodziej niewyszkolony - Archiwum X Vangraad - człowiek - wojownik początkujący - Thagan Alan - Paladyn Azutha początkujący - człowiek - Amaterasu Mgwen - człowiek - kapłan nowicjusz - Mroczny Sarris - człowiek - ??? łotrzyk / terier ??? - DarkWish Googolplex wchodzi już jako doświadczony gracz. Wszyscy chętni mają czas do poniedziałku aby nadesłać historię postaci.
__________________ Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę. Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem. gg 643974 Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975 |