lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] S&S Tom pierwszy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/16817-komentarze-s-and-s-tom-pierwszy.html)

Icarius 20-01-2017 00:52

To ja się tnę, tfu wspinam dalej.... Przy okazji Hobgoblin widział co spowodowało utrudnienia jego wspinaczki?

Tadeus 20-01-2017 00:56

Shift, podobnie jak Water Blast to nie spells tylko spell-like abilities. Na forach paizo są długaśne dyskusje na temat tego, czy można je identyfikować za pomocą spellcraft.

Moim zdaniem nie. Są wywoływane mentalnie, nie wymagają gestów, słów, ani komponentów, do tego nie mogą być counterspellowane (a counterspellowanie łączy się ściśle z wcześniejszym rzutem na rozpoznanie czaru przez spellcraft).

Więc jak długo Paizo tego oficjalnie nie rozsądzi to ogłaszam, że spell-like abilities nie można identyfikować spellcraftem.

O ile jednak spellcraft służy do tego, by identyfikować czar w czasie rzucania, to Knowledge arcana odpowiada za:

Cytat:

Identify a spell effect that is in place Arcana 20 + spell level
Identify a spell that just targeted you Arcana 25 + spell level
To też na 100% nie pasuje. Choć może sugerować, że na przykład widząc jak już się ten czar realizuje (woda wypływa, koleś znika i się pojawia) możnaby z tego wywnioskować czar. No ale stopnie trudności są bardzo wysokie i nie da się z tego korzystać bez skill ranka w tym konkretnym Knowledge.

Icarius, okej, jak będę opisywał twój ruch w sesji to rzucę na percepcję, czy hobogloblin koncentrując się na wspinaczce i unikaniu latających śmieci kątem oka uchwycił kto mu tę linę obrzygał :)

Krieger 20-01-2017 00:58

Cytat:

Taaa..
No niestety, ten Grease będzie kosztował mnóstwo odgrywania, ale jestem dobrej myśli że MG niedługo rzuci w nas czymś co sprawi że będzie trzeba połączyć siły :)

kinkubus 20-01-2017 01:02

Cytat:

Napisał Tadeus (Post 690473)
Olaboga, a co to mi się za straszydła na sesji pojawiły. Nie no, jeśli już macie zmieniać avatary to może lepiej zostawcie tamte? :D

Ja od początku chciałam coś bardziej creepy. Już dalej nie będę brnęła, ale coś bym tam jeszcze dodała :)

Syrenka taka ładna była :<

Dałam mniejszy awek. Szkoda mi tej szyi, bo fajnie wyglądała, ale lepiej nie będzie. Drugi raz przerabiać obrazka nie mam zamiaru :)

Autumm 20-01-2017 01:05

Cytat:

Syrenka taka ładna była :<
Ale wąska. A Tadeus lubi takie szerokie co wyraźnie zaznaczał ;)

kinkubus 20-01-2017 01:06

Leżę po sesji (głównie przez Sanda), leżę przez komentarze :D

Szkoda, że nie dało się obrzygać więcej lin, bo to w końcu stożek miał być. Nie wiem jak to wygląda mechanicznie, przyznaję bez bicia :p

PS: rzygałam za atak, a co z ruchem? Wspinaczka akcją pełną?

Tadeus 20-01-2017 01:08

Cytat:

Napisał Autumm (Post 690497)
Ale wąska. A Tadeus lubi takie szerokie co wyraźnie zaznaczał ;)

Pisałem, że starczy by była niska. Nie musi być idealna :P

Ruch to podejście do odpowiedniej liny, a rzyg to rzyg.

Ale teraz jest nowa runda, więc może się już wspinać pełną akcją.

To jest stożek jednokratkowy. Czyli tylko jeden kwadrat bezpośrednio przed wodnicą. Od biedy może i dałoby się zmieścić tam więcej lin tylko są z tym dwa problemy.

1. Te liny nie są tam bez powodu, mogłabyś zdestabilizować cały maszt :D
2. Wtedy już raczej rzucałbym na obrażenia i wytrzymałość każdej z lin i żadna z nich mogłaby się nie zerwać. Teraz założyłem, że koncentrujesz rzyg na tej najważniejsze i przez to uda się automatycznie.

Cytat:

Wolała nie zaprzątać sobie tym głowy z nadzieją, że to nie zbliża się ktoś wsadzić jej kij od szczoty w dupsko.
Ech. Widzę, że krystalizuje się konwencja sesji, która nie do końca była zamierzona :D

Autumm 20-01-2017 12:31

To co, następna tura? :D

Tadeus 20-01-2017 12:33

Nałogowcy.

Za jakieś 5 godzin będę miał czas to skrobnę :D

Rodryg 20-01-2017 17:16

Obiecałem sobie że tym razem będę czytać sesje Tadeusa na bieżąco...
No i tak czytam was i czytam i zaczynam się martwić że ta sesja długo nie potrwa biorąc pod uwagę jak radośnie i beztrosko wasze postacie podkładają sobie nawzajem świnie już od pierwszych sekund znajomości. :devil:


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:17.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172