|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
26-06-2018, 20:37 | #171 |
Administrator Reputacja: 1 | Bran nie pójdzie w pierwszej linii |
26-06-2018, 21:29 | #172 |
Reputacja: 1 | U mnie to samo co u Hungmunga. Ready action (pierwszy wróg w polu widzenia). |
27-06-2018, 09:13 | #173 |
Reputacja: 1 | Rylivia też dalej strzela, jak Hungmung, pierwszy wróg który będzie w zasięgu. |
27-06-2018, 09:16 | #174 |
Administrator Reputacja: 1 | Czy to znaczy, że czekamy, aż ruszą do góry? |
27-06-2018, 09:23 | #175 |
Reputacja: 1 | Na to wygląda. Jest tu dosyć ciasno na spotkanie takich dwóch dużych grup. To ma taktycznie plus, bo my możemy teoretycznie wesprzeć tego, kto korkuje schody. Oni chyba nie - wygląda na to, że Piwouch Gryzomiś zaszlachtuje właściwie większość. Ale z drugiej strony, to potrwa. Czy jest możliwość w jakiś sposób przyspieszenia nieco tempa tej walki? Bo to zajmie ze 20 tur jak nie więcej. |
27-06-2018, 11:06 | #176 |
Reputacja: 1 | Moze rozegrajmy te walke na umowionej sesji na konkretna godzine na skypie/czacie...? |
27-06-2018, 16:04 | #177 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Ewentualnie moja propozycja jest taka, że rozegram resztę tur bez Waszych deklaracji (przyjmę, że przygotowujecie akcje/klepiecie widocznych wrogów bez zużywania umiejętności czy zaklęć - czyli same strzały i cantripy będą leciały) tak długo, aż walka się nie skończy lub sytuacja taktyczna nie zmieni w znaczący sposób (np. któraś z postaci nie będzie ciężko ranna lub zacznie umierać). Które rozwiązanie Wam lepiej pasuje? | |
27-06-2018, 16:13 | #178 |
Administrator Reputacja: 1 | To bardziej |
27-06-2018, 16:17 | #179 |
Hungmung Reputacja: 1 | Tez jeatem za. Ale jak coś to na 90% codziennie od 21 mogę wpaść na szybką walkę na docu. |
27-06-2018, 16:53 | #180 |
Reputacja: 1 | Ja właściwie też, ale tak można po trzy turki na raz pocisnąć i sprawdzić, czy będzie jakiś efekt po jednej i po drugiej stronie |