Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-01-2019, 22:48   #1
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 31095 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Komentarze [D&D 5, FR, 18+] Z Otchłani

Witam w komentarzach do sesji.

Kaitlin - Lyssa, Tabaxi, rogue
Krieger - Zak, Yuan-ti, warlock
MatrixTheGreat - Cefrey, Human, Paladin/sorcerer
Aiko - Leshana, wood elf, fighter
Loucipher - Daerdan, Wood Elf, ranger
BloodyMary - Aelin, Wood Elf, barbarian

Materiały do sesji:
Velkynvelve
Niewielka placówka graniczna mrocznych elfów, przynależna do Menzoberranzan. Placówka nadzorowana jest przez prawie dwa tuziny wojowników domu Mizrym, a nominalnym dowódcą jest kapłanka Lolth, Ilvara Mizrym. Placówka położona jest na czterech stalaktytach, wydrążonych od środka, oświetlonych przez ogień faerie i pełzające tu i ówdzie ogniste żuki. Wiszące mosty, system mostków i wyciosanych na półkach skalnych ścieżek umożliwiają komunikację ze stalaktytów do niewielkiego kompleksu jaskiń, w których znajdują się pomieszczenia gospodarcze, więzienie zajmowane przez was, pomieszczenie quagothów, i stróżówki. Pod stalaktytami rozpięta jest pajęcza sieć, chroniąca przed upadkiem z dużej wysokości wszystkich, którzy przemieszczają się kładkami. Sieć chroni też Velkynvelve przed oczami ciekawskich, którzy chcieliby elfi posterunek oglądać z dna jaskini. Środkiem jednej ze ścian, na której znajduje się kompleks jaskiń przepływa wodospad, spadający do niewielkiego jeziorka na dnie jaskini. Jeziorko służy jako śmietnik, i wrzucane są tam wszelkie odpadki, w tym to, czego nie pochłoną żarłoczne quagothy.



MAPA
Legenda:
1 - pomieszczenie z niewolnikami. Czyli tu zaczynacie.
2- Jaskinia Quaggothów. Prowadzą do niej wąskie, na szerokość rosłego quaggotha, wyżłobione wzdłuż ściany kamienne schodki. Wejście zamykane na kościaną kratę a za nią ich barłogi i leża. Jest tam ciepło, ale śmierdzi strasznie sierścią i odchodami. Krata jest niemal wiecznie otwarta.
3 - Niewielka strażnica. Zawsze jest tam co najmniej dwóch strażników. Strażnica ma wejście od strony jaskini quaggothów, i od kamiennych schodów oddziela ją niewielki, wiszący mostek z pajęczych lin i grubych na jedną stopę bali z drewna grzyba zurkh. Stróżówka ma na oku wyjście w stronę Menzoberranzan(18)
4 - Stalaktyt strażniczy. Zazwyczaj stamtąd przychodzą strażnicy uciszający więźniów. Wszelki ruch pomiędzy innymi lokacjami odbywa się wpierw przez tą stróżówkę. Oprócz dwóch drowów, idących po pojedynczego więźnia w stróżówce zawsze jest jeszcze co najmniej jeden inny wojownik, najczęściej wyższy rangą. Czasem po ścianie od zewnątrz łazi ogromny pająk.
5 - Główny stalaktyt. Znajdują się w nim komnaty Ilvary i Shoora, jak również kapliczka Lloth. Nie ma tu strażników, ale raz dziennie w kapliczce jest odprawiana msza dla Lloth, celebrowana przez młodszą kapłankę, Ashę. Po ścianie od zewnątrz czasem widać, jak łazi jeden z ogromnych pająków.
6 - Wodospad. Kładka obok wodospadu jest na tyle blisko niego, że czerpie się z niego wodę do dużych, wydrążonych tykw zrobionych z wodnej kuli - grzyba który zasycha po otwarciu tworząc pojemnik. Na dole wodospad rozlewa się w jezioro, które stanowi śmietnik. Wszelkie nieczystości, włącznie z fekaliami lądują w jeziorku. Jeziorko często się zamula i wylewa na dno jaskini, tworząc bagnisty, i niezbyt przyjemny zapachowo polder.
7 - 8 - Stalaktyty straży. Tu znajdują się komnaty drowich wojowników.
9 - winda z kołowrotkiem. Niewielka, zrobiona z drewna grzyba zurkh. Można ją opuścić na samo dno jaskini.
10 - szeroka półka skalna, prowadząca do jaskiń i niemal łącząca się z dwoma stalaktytami straży(7-8). Często chodzą tędy drowi wojownicy i quaggothy.
11 - Jaskinia jadalna. Podłużne ławy z drewna grzyba zurkh, i naczyń z wodnej kuli. Pachnie tu jedzeniem, przechowywanym w dużych, przerośniętych wodnych kulach.
12 - 13 - pomieszczenia wojowników. Częsty ruch drowów i quaggothów w tym miejscu.
14 - Stróżówka wykuta w skale, do której prowadzi wiszący mostek z pajęczych lin i bali z drewna grzyba zurkh. Co najmniej dwóch strażników, mają na oku wyjście z jaskini(16)
15 - dno jaskini. Pokryte stalagmitami, karłowatym i martwym grzybem zurkh, przerzedzonym wycinką na potrzeby Velkynvelve. Czasem pokryte mułem z jeziorka z wodospadu spadającego na jej dno. Błoto spowodowało wykwity wodnych kul i beczkogrochu - grzyba podobnego w kształcie do powierzchniowych arbuzów. Grzyby te są zbierane i przetwarzane przez Velkynvelve...a raczej przez niewolników i quaggothy.
16 - wyjście z jaskini.Duża szczelina, będąca pod obserwacją strażnicy.
17 - wyjście z jaskini.



Strażnicy:

Ilvara Mizzrym- kapłanka Lolth. Dowódca placówki. Odziana w jedwabie, a w boju nosząca czarną zbroję kolczą. Posługuje się mięsożernym biczem, symbolem kapłanki Lolth o którego dba niczym o dziecko lub ulubionego zwierzaka. Sadystyczna i bezlitosna dla więźniów. Uwielbia męczyć i katować niewolników, szorstko obchodzi się również z podkomendnymi i lepiej schodzić jej z drogi.

Asha Vandree
Zastępczyni Ilvary, młodsza kapłanka Lolth. Nieco wycofana i wydająca się mniej okrutna, zazwyczaj powierzając karanie niewolników Shoorowi lub Jorlanowi, jeśli są w pobliżu.

Shoor Vandree - porucznik Ilvary i podobno, również jej kochanek. Shoor przewodził wszystkim atakom na osady z których pochodzicie i jest prawdopodobnie najbardziej znienawidzonym przez was drowem, jakiego macie okazję widzieć. W jego oczach wciąż widzicie twarze swoich pomordowanych na powierzchni towarzyszy, a on sam odpowiada za planowanie i wykonanie niemal wszystkich łupieżczych napadów. Młody, ambitny, masywnie wyglądający elf, noszący czarną kolczugę, uzbrojony po zęby. Nosi najczęściej czarną laskę, która strzela czarną mazią, która zasychając, więzi ofiarę niczym kajdany.

Jorlan Duskryn - Były dowódca i porucznik Ilvary. Być może również były kochanek, jak twierdzą niektórzy więźniowie. Poparzony przez kwas i raniony w jakiejś potyczce, porusza się niezgrabnie i bez gracji właściwiej jego rodzajowi, przez co podkomendni przezywają go za plecami "połamańcem". Nikt jednak nie powie mu tego w twarz, bo wciąż jest sprawnym wojownikiem i zabija bez litości. Rywal Shoora, co jest oczywiste dla wszystkich dokoła.

Wojownicy drowów. Dziewiętnastu wojowników domu Mizzrym. Doskonale wyposażeni i uzbrojeni. Białowłosi wojownicy o czerwonych oczach, uzbrojeni w krótkie miecze z obsydianu, ostre niczym brzytwy, bicze do chłostania niewolników, sztylety, i ręczne kusze z odpowiednim zapasem zatrutych bełtów. Niemal każdy posiada kolczugę lub skórzaną zbroję z insygniami domu Mizzrym. Wykonują rozkazy swoich przełożonych co do joty i bez wahania.

Quaggothy. Niewolnicy i siła robocza domu Mizzrym. Prymitywni mięsożercy i wierni poddani drowów, używani jako strażnicy, wojownicy i łowcy. Velkynvelve posiada tuzin tych dzikusów.

Gigantyczne pająki. Używane przez dom Mizzrym, i chyba każdą drowią placówkę jako zwierzęta pociągowe, strażnicy, oraz symbole szczęścia domu. Obecność pająków jest oznaką szczęścia i łaski Lloth, mrocznej bogini drowów. Velkynvelve posiada osłonę z ich sieci, chroniącą stalaktyty mieszkalne przed wzrokiem postronnych z dna jaskini, oraz chroniących od upadku. Z ich sieci tka się również tkaniny i liny, używane w podmroku. Sześć takich stworzeń nieustannie chodzi po ścianach całej jaskini.



NPC:



Shuushar Przebudzony – Kuo-Toa. Dobroduszny, spokojny i opanowany. Póki co siedzi cicho. (reakcja: obojętna)

Stołek – najprawdopodobniej żyjący grzyb, którego zarodniki pozwalają na komunikację. Dobroduszny i wesoły. Optymista. Strasznie przestraszony i szukający przyjaciół. Stołek okazał się być rozmówcą na poziomie kilkulatka, z typowymi zachowaniami radosnego szczeniaka próbującego zwrócić na siebie uwagę. Schwytany przez Saritha, co sugeruje, że drow należał kiedyś do załogi Velkunvelve. Nie rozumie, dlaczego spotkała go kara i jest pozytywnie nastawiony do całej drużyny(reakcja: przyjacielski)

Krzaczór i Kępa – dwa młode sfirfnebli. Strasznie agresywne i najpewniej, socjopatyczne. Trzymają się siebie i raczej siedzą póki co cicho. W tej chwili patrzą, jakby z wielkim fochem na "Leśne elfy" które w ich mniemaniu sprowadziły na wszystkich baty drowów. (reakcja: póki co obojętna, ale bacznie się przyglądają )

Jimjar – Łysy sfirfnebli. Notoryczny hazardzista. Gnom już zdołał narobić sobie dłużników. Ciekawe, kiedy poprosi o spłatę długu? Wydaje się, że Zak i Jimjar się polubili. (reakcja: Jimjar/Zak, przyjacielska. Reszta: obojętna)

Buppido– dziwnie patrzący się na wszystkich, stary Derro. Twierdzi, że wszystko co tu ich dotąd spotkało jest częścią jakiegoś planu. Jakiego? Być może sam Buppido tego nie wie. Kara, którą bohaterowie zaserwowali wkurzając Derendila jak i rozbawiając Saritha...była częścią planu. (reakcja: przyjacielska)

"Książę Derendil" – Quagoth któremu najwyraźniej wydaje się, że jest wysokim elfem, władającym księstwem Nelrindenvane.
Kiedy okazało się to nieprawdą, Derendil zareagował nie jak książę, a raczej coś z jego menażerii.
(reakcja: Daerdan wroga, reszta obojętna)

Ront – Ork z plemienia Lodowej tarczy, z okolic Wysokiego Lasu. Agresywny, choć czuje respekt przed Derendilem i Eldeth.
Prymitywny i nieokrzesany. Ciężko się wysławia.
(reakcja: Lyssa: przyjacielski, reszta obojętna)

Eldeth Feldrun – krasnoludzka kobieta z klanu Feldrun. Agresywna, w typie twardziela. Pochodzi z Gauntlgrym, krasnoludzkiego miasta którego władcą jest Bruenor Wojenny Młot. Wydaje się nie trawić zarówno elfów, jak i orków, choć tych drugich o wiele bardziej. Wydaje się uparta. (Reakcja: Cefrey: przyjacielska, reszta: obojętna)

Sarith Khezkarit – drow. Fatalistycznie nastawiony do życia i obecnej sytuacji. Buńczuczny i obecnie raczej zamknięty w sobie, choć nie wydaje się przejmować krytyką, która spadła na niego. Podobno siedzi za zabójstwo. Podobno złapał Stołka. (Reakcja: Aelin, Leshana, Daerdan:Wroga, reszta: obojętna)



Garść technikaliów odnośnie postów.

Identujemy
i justujemy
każdego posta. Dialogi kursywą [i], myśli postaci w nawiasach. Można pogrubiać imiona postaci i NPCów w postach[b] dla czytelności posta, jednak jest to niekonieczne i niewymagane.
Dok we własnym zakresie. Większość dialogów z NPCami we własnym zakresie, wszelkie testy interpersonalne w rodzaju oszukiwania, perswazji, zastraszania itd, będziemy rozstrzygać deklaracjami, a na PW dostaniecie odpowiednie wytyczne co do przebiegu rozmowy, wątków itd, jeśli nie poruszycie tego wprost w poście.

Wskazówki do drugiego posta.

Koszmary. Nie odpoczywacie zbyt dobrze. Transy są przerywane przez niepokojące wizje. Wiry mocy, mroczne cienie, skrzydlate istoty o nieokreślonych kształtach, jakieś dziwne jęki i zawodzenia itd. Często się budzicie z krzykiem.
Podzielenie się z kimś innym ma mechaniczne konsekwencje, więc warto coś napisać ciekawego, uwypuklić jakieś lęki itd. Za wybitnie ciekawe może nawet wbije się inspiracja(taki reroll, więc IMO wam się przyda).

Każde miejsce pracy oferuje możliwość pozyskania jakichś elementów wyposażenia. Jakich? Zależy od podzielenia się na pary, o których wspomniałem wcześniej. trudności będą się zmieniać w zależności od składu ekipy a porażka w teście będzie karana. Odpiszę w PW co konkretnie zdobyliście. Po każdym dniu zdobyty przedmiot udaje się "zakitrać" w jaskini, więc w przypadku, jak nie uda się nic ukraść lub w razie przyłapania delikwenta na kradzieży, nie tracicie "urobku".

Zacznijcie kminić jakiś plan ucieczki.

Prosiłbym, aby w komentach każdy zadeklarował jakiś plan na trzy dni. Ewentualnie, jutro wejdę na waszego doka i rozegramy to nieco bardziej interaktywnie.

Przedmioty grupy:
Lyssa – Żelazny, zardzewiały płaskownik, mogący służyć jako maczuga.
Zak – żywy pająk, wielkości tarantuli.
Cefrey – Karneol ze skazą (wartość 10gp)
Leshana – odłamek obsydianu, mogący służyć jako sztylet
Daerdan – Pięciostopowy kawałek jedwabnego sznura
Aelin – bełt do ręcznej kuszy, pokryty wciąż trucizną drowów.



Jeśli chcecie osiągnąć konkretny, mechaniczny cel proszę o odegranie tego w poście i napisanie na PW jaki efekt zamierzacie tym uzyskać (czyli jakiego skilla interpersonalnego używamy.

Testy Insight, Investigation, perception, jak również testy wiedzy będę testował automatycznie w scenie, bez deklaracji.

Jesteście przykuci do skały. Jesteście mechanicznie rzecz ujmując, restrained.
Jeśli rzucacie jakieś zaklęcia, lub używacie jakichkolwiek features, prosiłbym o PW w tej kwestii i uściślenie w jakim momencie następuje użycie danej mocy, zaklęcia, cechy, umiejki etc.

Pozdrawiam i życzę nam wszystkim dobrej zabawy.
 
__________________
Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 29-01-2019 o 21:33.
Asmodian jest offline  
Stary 20-01-2019, 22:56   #2
 
BloodyMarry's Avatar
 
Reputacja: 10575 BloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputację
Yay, zaczęło się ! Życzę wszystkim dobrej zabawy i niech kości będą nam łaskawe.
 
BloodyMarry jest offline  
Stary 20-01-2019, 23:15   #3
 
Zormar's Avatar
 
Reputacja: 21014 Zormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputacjęZormar ma wspaniałą reputację
Coś się kończy, coś zaczyna...
Moja sesja finiszuje, twoja startuje...



Życzę udanej gry i szczęścia w kościach.
 
__________________
Szlachetny Gniew: Zbiory. Oczekuję na odpowiedź od: Koime, Asderuki, MrKroffin, MatrixTheGreat, BloodyMarry, Jaracz. [Termin postów: Nieokreślono]

Szlachetny Gniew: Karmazynowy Szlak. Gracze: Kerm i Noraku
Zormar jest offline  
Stary 20-01-2019, 23:24   #4
Konto usunięte
 
Loucipher's Avatar
 
Reputacja: 14106 Loucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputację
Witam MG i współgraczy w wątku komentarzy... i życzę MG udanego i pełnego frajdy prowadzenia, a nam wszystkim mnóstwo dobrej zabawy i powodzenia w sesji!

Będzie nam potrzebne...
 
__________________
Mam dość ludzi tak szczelnie zawiniętych we własną zajebistość, że zza krawędzi rulonu nie dostrzegają innych ludzi.
Loucipher jest offline  
Stary 20-01-2019, 23:46   #5
 
Kata's Avatar
 
Reputacja: 5720 Kata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputacjęKata ma wspaniałą reputację
Heeejo! Witam wszystkich raz jeszcze.

Mam kilka pytań.

Po pierwsze co to jest "Identujemy[IDENT] i justujemy" ? Nigdy tego nie używałam. Co to robi?

Po drugie, czy jest jakaś inna metoda komunikacji z MG niż pm? Niezbyt lubię tak, wolałabym coś w rodzaju czatu, discorda czy gg gdzie da się bardziej dynamicznie rozmawiać. Do tego skrzynka Ci się szybko zapcha!
 
__________________
>>> Szukam sobie sesji! <<< * Być kobietą to strasznie trudne zajęcie, bo polega głównie na zadawaniu się z mężczyznami.
Kata jest teraz online  
Stary 21-01-2019, 00:51   #6
 
MatrixTheGreat's Avatar
 
Reputacja: 3275 MatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputacjęMatrixTheGreat ma wspaniałą reputację
Ja również witam wszystkich i życzę dobrej zabawy

Rozumiem, że na pierwszy post nie mamy jakiegoś ścisłego deadline'u?
 
MatrixTheGreat jest offline  
Stary 21-01-2019, 09:11   #7
 
Aiko's Avatar
 
Reputacja: 47407 Aiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputację
Cześć wszystkim udanej gry
 
Aiko jest offline  
Stary 21-01-2019, 09:51   #8
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 31095 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
Po pierwsze co to jest "Identujemy[IDENT] i justujemy" ? Nigdy tego nie używałam. Co to robi?
Tworzy w poście ładniutki margines, i ogólnie wygląda cacy wizualnie. IMO lepiej się czyta

Cytat:
Po drugie, czy jest jakaś inna metoda komunikacji z MG niż pm? Niezbyt lubię tak, wolałabym coś w rodzaju czatu, discorda czy gg gdzie da się bardziej dynamicznie rozmawiać. Do tego skrzynka Ci się szybko zapcha!
Jeśli bardzo mocno potrzebujecie obecności MG przy konstrukcji dialogu(zakładacie dużo testów, i dialog zależny od nich na przykład), ewentualnie dajcie linka do doka i tyle. Może być wspólny. Czatów, discordów i gg nie używam i chyba nigdy nie będę.

Cytat:
Rozumiem, że na pierwszy post nie mamy jakiegoś ścisłego deadline'u?
Do weekendu dacie radę?
 
__________________
Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est

Ostatnio edytowane przez Asmodian : 21-01-2019 o 10:03.
Asmodian jest offline  
Stary 21-01-2019, 11:09   #9
 
Aiko's Avatar
 
Reputacja: 47407 Aiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Asmodian Zobacz post
Do weekendu dacie radę?
Raczej tak
 
Aiko jest offline  
Stary 21-01-2019, 12:50   #10
 
BloodyMarry's Avatar
 
Reputacja: 10575 BloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputację
Ja pewnie jeszcze dziś ogarnę
 
BloodyMarry jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:58.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168