|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
21-05-2020, 13:43 | #381 |
Administrator Reputacja: 1 | Czy to znaczy, że gobliny, które przepędziliśmy, mogą zejść niżej innym przejściem? |
21-05-2020, 15:14 | #382 |
Reputacja: 1 | Tak bym to zrozumiał. Dlatego trzeba się upewnić, że uciekinierzy wyjdą tym samym wyjściem którym weszliśmy my, czyli dobrze byłoby je skierować na Koboldy. Willie może rzucić znów iluzje tym razem ściany na drzwi w tym korytarzu którym przyszliśmy aby gobliny miały mniejszy wybór drogi ucieczki w razie czego.
__________________ Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est |
21-05-2020, 15:49 | #383 |
Reputacja: 1 | Ok, trochę się pogubiłem. My przyszliśmy z lewa. Shinra wskazała drzwi "północne" po lewej stronie jako prowadzące w dół. Do tego są drzwi południowe, których nie sprawdziliśmy i "wschodnie" przez które ostrzelaliśmy gobliny i teraz okupujemy pomieszczenie. Tu też jest kilkoro drzwi, z czego jedno na piętro niżej? Amos chce przeszukać pozostałe drzwi, zarówno te południowe, jak i te, które są w naszym obecnym pomieszczeniu, żeby upewnić się, że teren jest bezpieczny. Następnie najlepiej jakby uzbroić drzwi w proste pułapki, które ostrzegą nas gdy ktoś się będzie zbliżać z innych stron. @Asmo - dobry pomysł z tą iluzją. |
21-05-2020, 15:51 | #384 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
EDYCJA: Potem wrzucę Wam mapkę EDYCJA 2: Obiecana mapka: Teraz mam nadzieję wszystko jasne Ostatnio edytowane przez Ayoze : 21-05-2020 o 17:18. | |
21-05-2020, 19:17 | #385 |
Reputacja: 1 | Wybaczcie, że musieliście czekać. Ostatni post w kolejce wisi ^^ |
21-05-2020, 19:59 | #386 |
Reputacja: 1 | MG, dlaczego akurat te drzwi? Jak dobrze rozumiem, to czerwone prowadzą na dół? Na zielono zaznaczyłem drzwi, które pominęliśmy, a może warto byłoby się cofnąć i sprawdzić? |
22-05-2020, 08:57 | #387 |
Reputacja: 1 | psionik, dokładnie, te czerwone prowadzą do sali z zejściem. Zielone w katedrze na zachodzie już sprawdziliście w moim odpisie. Jeśli chcecie, możecie się cofnąć do tych, które są w sali z kolumnami i leżu smoczątka, ale póki co macie odpiskę i macie co robić Jak w każdej grze komputerowej, na końcu poziomu czeka boss i jego świta, tak tutaj też Dajcie znać, co robicie, mapkę macie mam nadzieję czytelną i rozwiewającą wątpliwości. Czas reakcji BG do niedzieli, północy. Ostatnio edytowane przez Ayoze : 22-05-2020 o 09:01. |
22-05-2020, 09:31 | #388 |
Reputacja: 1 | Pierwsze, o czym pomyślałam czytając o tej dziurze przy słupie To co, drużyno, bierzemy ich w dwa ognie, czy korzystając z tego, że najwyraźniej pilnują tylko jednych drzwi, wchodzimy drugimi? |
22-05-2020, 10:27 | #389 | |
Reputacja: 1 | Shove można zrobić i wprowadzić gifa w czyn Cokolwiek zaplanujemy, proponowałbym wpierw stuknąć goblina z kosturem. W DDkach zawsze najbardziej wnerwiający i zmieniający układ sił jest wrogi magik bo nigdy nie wiadomo, jakim wrednym debuffem/controlem dysponuje. Neutralizujemy magika, a reszta to pewnie kwestia ataków, dobrych attack rolli i innych takich, nie wymagających myślenia. Proponowałbym kolejny sleep w magika. HPkami nie grzeszą. Willie chyba ma jeszcze slota, ale nie wiem, jak będzie z inicjatywą. Liczę, że Bran też się na magiku skupi. Sowa, dopóki jest niewidzialna może zawisnąć nad polem akcji, a w kolejce Willego może podlecieć i dać komuś help action. Zawsze coś z przewagą. EDIT: Cytat:
Miałbym prośbę, aby ktoś pisząc posta wkleił sobie linijkę w tekst. Szkoda mi wstawiać jednolinijkowe posty.
__________________ Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est Ostatnio edytowane przez Asmodian : 22-05-2020 o 15:01. | |
22-05-2020, 15:05 | #390 |
Reputacja: 1 | Można zaatakować z obu stron. Najpierw z drzwi, których nie chronią (o ile nie ma tam pułapek) prosto na maga i gdy to odwróci ich uwagę wejść przez już niechronione drzwi (Amos może z buta wyważyć drzwi w szale) |