|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-05-2020, 08:29 | #41 |
Reputacja: 1 | Słów kilka o testach. Jak zauważyliście niektóre testy zapisuje jako tajne. Pewnie zdarzy mi się przypadkowo być w tym niekonsekwentnym, ale idea jest taka, żeby rzuty na umiejętności, które nie mogą dać pewnego wyniku uczynić niejawnymi. Chodzi tu o wyczucie pobudek, wykrycie kłamstw, ale także wiedzę waszej postaci. Efekty rzutów opisuję fabularnie i to na podstawie tam przedstawionych informacji możecie domyślać się jak jest na prawdę. Im lepsi jesteście w danej dziedzinie tym większe prawdopodobieństwo, że zawarte tam informacje są prawdziwe. Oczywiście staram się przy tym zachować zdrowy rozsądek i uwzględniać kim są wasi bohaterowie i jaką mieli historię. Nie powinno więc dochodzić do absurdów. Krytyczne porażki (1) - wasza postać jest czegoś pewna, ale nie jest to prawdą. Jeśli postać jest szkolona w tej dziedzinie będzie to zapewne tylko jakaś część nieprawdziwa Krytyczne sukcesy (20) - wasza postać jest czegoś pewna, jest to prawdą, a jak jeszcze jest szkolona w tej dziedzinie, to jeszcze możliwe, że czymś wiarygodnym to poprze. Porażki - wasze postacie albo niewiele wiedzą, albo wcale. Mogą się domyślać czegoś, ale nie koniecznie jest to godne zaufania. Sukcesy - wasze postacie wiedzą coś w danym temacie. Albo wyczerpują cały temat, albo przynajmniej większość. Aktualizacja Zaktualizujcie sobie ekwipunek, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście: kamień mówiący - Willie Explorer's Pack - Willie 2 gp i 3 sp - Tomen (zaktualizowałem) Muł - Gugliermo A i jeszcze jedno: Jeśli podejdziecie bliżej zauważycie, że stwór jest ranny. Na "udzie" ma szramy od pazurów. Ostatnio edytowane przez Kerm : 03-05-2020 o 11:33. Powód: Post pod postem |
04-05-2020, 22:04 | #42 |
Reputacja: 1 | Post na dniach, trochę mnie życie wciągneło
__________________ Originally Posted by The Giant Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism. |
08-05-2020, 09:25 | #44 |
Reputacja: 1 | Kożystając z faktu, że Jedynka chyba zamierza pogadać z potworem, Willie używając wyczarowywanych iluzji osłon (kamienie, jakaś kępa trawy, krzak, fragment zniszczonego płotu itd) jak najbardziej wpasowujących się w otoczenie, zamierza przekraść się do wiatraka i wyciągnąć tą dziewczynę, albo przynajmniej dołączyć i skorzystać z prawdziwej osłony, jeśli dojdzie do walki.
__________________ Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est |
08-05-2020, 20:30 | #45 |
Reputacja: 1 | Ciekawe Wolisz bezpieczniejszą drogę odprowadzenia niewiasty z użyciem spell slotu lvl 1 czy bardziej niebezpieczną obok nosa bestii? |
08-05-2020, 20:47 | #46 |
Reputacja: 1 | Ta sztuczka chyba nie umożliwia pompowania spell slotami. Dla jasności - minor illusion w celu wyczarowania gestem i komponentem (ona jest bez werbalnego składnika, a więc cicha) jakiejś formy nie rzucającej się w oczy zasłony. Duży głaz, kępa krzaków itd. Wolałbym, aby odbyło się to jak najdalej od bestii na ile jest to możliwe.
__________________ Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est |
09-05-2020, 06:07 | #47 |
Reputacja: 1 | Okej, coś "pomyliłem", ale mniejsza z tym. Krieger, na post czekam do 13:00 potem biorę się za pisanie uznając, że Ash nie bierze udziału w tym wydarzeniu z wszelkimi tego konsekwencjami Ostatnio edytowane przez Rewik : 09-05-2020 o 06:19. |
09-05-2020, 13:20 | #48 |
Reputacja: 1 | Wybaczcie, zapostowałem. Zrozumiem jeśli uznasz że za późno. Ash biegnie z ku Gugliermo z pełnym przeświadczeniem, że bestia zaraz się na niego rzuci by go rozszarpać - w takim wypadku ją zaatakuje Fire Boltem. Jeśli jednak bestia wejdzie w konwersację, chciałbym użyć akcji Help żeby pomóc mu z rzutem na Persuasion.
__________________ Originally Posted by The Giant Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism. |
09-05-2020, 13:34 | #49 |
Reputacja: 1 | Oki uwzględnię |
09-05-2020, 20:38 | #50 |
Reputacja: 1 | Aj... bym zapomniał. Mantikora jest warta 700 xp. Na 4 to jest 175 na głowę. Bardzo łatwo poszło, ale Jedynka trafił w sedno o co chodziło mantikorze, no i ryzyko jednak spore. Dostaniecie też od Adabry po miksturze leczenia ran 2d4+2, tylko musi się dobrać z powrotem do młyna. Adabra normalnie sprzedaje mikstury lecznicze (i tylko lecznicze) po 50 gp. Ostatnio edytowane przez Rewik : 09-05-2020 o 20:55. |