lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [Komentarze] Rise of the Runelords (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/20103-komentarze-rise-of-the-runelords.html)

Umbree 01-03-2022 12:39

[Komentarze] Rise of the Runelords
 
Cześć! :grin:

Z ogromną przyjemnością witam moich graczy i ewentualnych czytelników. Tutaj będziemy sobie dyskutować na temat sesji, mam też nadzieję, że będziemy się super bawić w swoim gronie :)

Zasady sesji:
  • piszemy w trzeciej osobie czasu przeszłego, dialogi nie muszą być kursywą, ale myśli już owszem. Jeśli zwracacie się do innej postaci, wyboldujcie jej imię.
  • częstotliwość odpisów: 4 dni dla graczy, 2 dla MG.
  • długość postów: zależna od sytuacji, ale bez jednolinijkowych proszę. Na “avatara” myślę będą w porządku, ale jak ktoś chce się rozpisać, nie ma problemu.
  • formatowanie tekstu: używamy indent i justuj - zawsze.
  • brak odpisu: nieusprawiedliwione absencje będą karane ostrzeżeniami. Po zebraniu trzech gracz zostanie usunięty z sesji.
  • mechanika: jawna. Rzucacie za swoje postaci, ale nie wymagam, żebyście wklejali mi wyniki z orokosa czy innej kostnicy - ufam Wam :) Oczywiście jak ktoś chce, to może. Wyniki rzutów zamieszczajcie w spoilerach pod postami.
  • walki: na docu, przy użyciu rysunków google - grałam tak już parę razy i wiem, że to się sprawdza. W przypadku potyczek proszę o szybszą aktywność - 24h na danie deklaracji, inaczej przejmę postać i sama niezłośliwie dla postaci zdecyduję, co zrobi.
  • wzajemny szacunek: konflikty na linii gracz-gracz będą karane ostrzeżeniem (nie dotyczy postaci graczy). Za drugim razem gracz, który wszczął konflikt zostanie wydalony z sesji. Najważniejsza jest dobra atmosfera podczas gry.
  • o ekwipunek dbacie sami, proszę wpisać go w panel postaci, jak już się pojawi. Nie będę się ciskać, jeśli w czasie przygody zapomnicie czegoś tam wpisać, ale postarajcie się o tym pamiętać.
  • awanse na kolejne poziomy będą odbywać się na zasadzie kamieni milowych kampanii. Tę przygodę postaci skończą na poziomie 4.
  • gramy tylko na forum, ew. dialogi załatwiacie sobie na własną rękę i wklejacie na forum.
  • w razie, gdybym się gdzieś pomyliła (źle coś naliczyła etc.) to dajcie znać. Jesteśmy tylko ludźmi i każdemu zdarzają się pomyłki.
  • avatarki wstawię Wam sama.

Zasady opcjonalne:
  • flankowanie - flankujące postaci mają advantage w rzutach na atak. Dotyczy też wrogów.
  • trafienia krytyczne: Max Damage + Weapon damage. Na przykład: wojownik atakujący maulem ma crita, więc w naszym wypadku oznacza to 15 (maksymalne obrażenia) + 2d6 (obrażenia broni, bez moda). Dotyczy też wrogów.
  • odzyskiwanie amunicji: wystrzelone strzały, bełty i darty mają 50% szans na to, że można je odzyskać. Jeśli chcesz odzyskać amunicję po walce, rzucasz 1k6 za każdy wystrzelony pocisk. 1-3 oznacza, że amunicja została odzyskana i możesz jej użyć ponownie. 4-6 oznacza, że amunicji nie udało się odzyskać.

To chyba wszystko na tę chwilę, jak coś jeszcze mi się przypomni, to dopiszę. Niedługo postaram się wrzucić wstępniak z rekrutacji, a wieczorem właściwy post rozpoczynający przygodę :)

MATERIAŁY:

Doc do walki
Doc do dialogów
Opis Sandpoint.
Sandpoint w pigułce, czyli kto, gdzie i co.
Akcje w walce.

Kerm 01-03-2022 12:47

Witam wszystkich i życzę przyjemnej zabawy :)

Nostromo 01-03-2022 12:47

Witam mistrzynię oraz graczy. Życzę dobrej i długiej zabawy.

shewa92 01-03-2022 12:56

Hej hej ;)

Mi Raaz 01-03-2022 14:23

Dzień dobry.

Widząc Was wśród zakwalifikowanych zaczynam czuć się jak w domu. Obyśmy dotrwali do końca historii.

Bellatrix 01-03-2022 14:27

Również witam i życzę nam wszystkim długiej i dobrej gry :) Najlepiej tak do końca kampanii ;)

Mi Raaz 01-03-2022 14:34

Wpadłem na taki pomysł:

Wszyscy pochodzimy z jednego miasteczka. Istnieje prawdopodobieństwo, że się gdzieś już na siebie natknęliśmy. Może zrobimy taką burze mózgów gdzie i w jakich okolicznościach mogliśmy się spotkać/poznać?

Vall na przykład trzyma się blisko targowiska i często sięga do nie swoich kieszeni, żeby się utrzymać. Jest sierotą, krążą pogłoski że jego matka była szlachcianką, która uciekała przed zemstą wrogiego rodu. Sam Vall raczej unika konfrontacji, choć tatuaż na jego twarzy ponoć oznacza przynależność do jakiejs większej grupy przestępczej.

Co ważne: okrada głównie przyjezdnych, a lokalnym podbiera jedynie jedzenie gdy musi.

Nocuje w opuszczonych magazynach, albo w tych nieopuszczonych do których zdarza mu się włamać pod osłona nocy.

Nostromo 01-03-2022 15:02

Cade jest niziołkiem hardym z bardzo licznej rodziny Goodbarellów. Był strażnikiem miejskim przez kilka lat, więc mógł się ściąć z Vallem. Nawet jednak jak złapał go na gorącym uczynku to widząc, że chłopak jest w potrzebie puścił go wolno, bo jest bardzo dobroduszny. Straż miejską opuścił po tym jak jego tatko, też strażnik został źle potraktowany. Szkolił się, jeszcze przed przygodą ze strażą u miejscowego ślusarza Voliokera Briskalberda, ale musiał się przekwalifikować, bo nie zdradzał talentu do ślusarstwa nie licząc otwierania zamków.

Bellatrix 01-03-2022 15:30

Verna pochodzi z rodziny Scarnettich, czyli z jednej z rodzin-założycieli miasta. Ojciec uznający klasyczny model rodziny zawsze widział ją jako dobrą partię dla jakiegoś kawalera z możniejszej i potężniejszej rodziny szlacheckiej a ona nieustannie się buntowała i bardziej ją ciągnęło do przygód w miasteczku i zabaw z innymi dzieciakami, niż do siedzenia w posiadłości.

Jedyne wsparcie ma w matce, z ojcem utrzymuje (jeśli już musi) zimne kontakty, a ze starszym bratem Leonem, który jest odbiciem ojca też stara się nie zadawać. Za dzieciaka i wieku nastoletniego praktycznie co chwilę wymykała się z domu, żeby bawić się z dzieciakami z miasta i sprawdzać okoliczne legendy - latarnię morską, jakieś jaskinie pod miasteczkiem itd. Mogła się wtedy poznać z kimś z drużyny lub większością.

Vallowi na przykład mogła przynosić kanapki z domu, jakieś koce itd albo otwierać mu w posiadłości Scarnettich zejście do piwnicy w zimniejsze noce, żeby mógł przenocować w cieple. Z Cade'em i innymi mogła poznać się na ulicach, głównym rynku...

Ogólnie jest to osoba bardzo ciepła, nigdy nie ocenia nikogo po stanie posiadania czy pochodzeniu. Ceni sobie posiedzenia przy pysznym jedzeniu i winie, lubi, gdy ciszę wypełnia muzyka, a nogi rwą się same do tańca. O ile jej rodzina nie cieszy się sympatią w Sandpoint, Vernę ludzie lubią, bo jest taka normalna po prostu - nie zadziera nosa, można z nią pogadać i w ogóle ;)

No i jest aasimarką. Ale nie taką z żółtymi oczami czy halo nad głową. U niej niebiańskie pochodzenie objawia się tym, że zawsze pachnie przyjemnym owocowym zapachem, chociaż nie psika się żadnymi perfumami ;)

Jak ktoś ma jeszcze pomysły na jakieś powiązania z Verną, to jestem otwarta :)

shewa92 01-03-2022 17:07

Moja postać była i nadal jest strażnikiem miejskim.
Często pojawiała się w porcie i czasem na targowisku, więc jest jakieś pole do znajomości. ;)


Postać Kerma jest pewnie szlachcicem czy coś. W sumie po nazwisku wnioskuje, że dosyć ważnym bo należy do jednej z czterech głównych rodzin w mieście.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:45.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172