|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-09-2022, 14:56 | #511 |
Reputacja: 1 | Poprawiłem posta, bo pierwszy był błędny.
__________________ Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo. Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda... Cisza nastanie. Awatar Rilija |
29-09-2022, 18:46 | #512 |
Reputacja: 1 | Zacząłem docsa. |
29-09-2022, 20:13 | #513 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Ode mnie będzie pościk. Jutro albo pojutrze.
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
30-09-2022, 18:40 | #514 |
Reputacja: 1 | Sorry, nie zauważyłem doka.
__________________ Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo. Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda... Cisza nastanie. Awatar Rilija |
04-10-2022, 05:36 | #515 |
Reputacja: 1 | W tej turze zapraszam na doca
__________________ Evil never sleeps, it power naps! |
05-10-2022, 13:10 | #516 | |
Reputacja: 1 | Slan: usuń posta z sesji, pytania są w komentarzach Cytat:
__________________ Evil never sleeps, it power naps! | |
05-10-2022, 17:26 | #517 |
Reputacja: 1 | Inaczej to ujmę. Gracz deklaruje akcję w <akcja> i potem jest opis jak postać to robi tylko jest pisany w kolorze mg, więc mg go pisze? Sorry za danie posta w złym miejscu. I za dopytywanie się.
__________________ Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo. Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda... Cisza nastanie. Awatar Rilija |
05-10-2022, 17:37 | #518 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Polecam zapoznać się z historią doca - stamtąd raczej powinieneś wyczuć, w jaki sposób gramy.
__________________ Evil never sleeps, it power naps! | |||
17-10-2022, 09:38 | #519 | |
Reputacja: 1 | Punkty doświadczenia za istoty zabite w poprzednim starciu: 80. Wiem, że zaznaczyłem to na docu, ale tutaj jeszcze raz powiem, żeby nie umknęło: Kat ma ten rapier, Sidonius go ostatecznie wziął (do zrobienia Battle Medicine była potrzebna jedna ręka, a Sid nosił torbę medyczną, więc byłoby bez sensu, jeśli ten rapier by rzucił). W tej tej turze - wiadomo, potrzebuję Waszych decyzji co do tego, gdzie, jak i czym się leczycie i co zamierzacie zrobić potem. Dzień ledwo się rozpoczął, nadal jest w miarę wczesny ranek. Sidowi pozostało 7 wykorzystań torby medycznej (użył Battle Medicine trzy razy). Poniżej hp wszystkich postaci i ich statusy po walce: Cytat:
__________________ Evil never sleeps, it power naps! Ostatnio edytowane przez Santorine : 19-10-2022 o 16:33. | |
17-10-2022, 10:39 | #520 |
DeDeczki i PFy Reputacja: 1 | To jest dodatek to tego 250 za poprzednią walkę, tak? Przed wyruszeniem na Ścieżkę Strażnika na karcie miałem 600xp wpisane, chyba coś źle policzyłem wcześniej :P Joresk może co 10 minut leczyć 12hp, jeśli decydujemy się na long rest, nie musimy raczej używać innych zasobów. Co do czasu, wizyta u Gardiany i rozmowa z Calmontem była tak krótka? EDIT: Postaram się wrzucić posta do piątku, ale moja propozycja to long rest, potem ostrożniejszy powrót - konie zostawiamy dalej, próbujemy przekraść się krzakami od boku. Najpierw zwiad, potem likwidacja zbirów. Jeśli Voz będzie siedziała w jaskiniach, sprzątamy na zewnątrz i leczymy się czekając aż wyjdzie. Ostatnio edytowane przez Sindarin : 17-10-2022 o 10:45. |