Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-10-2023, 13:49   #1
 
Googolplex's Avatar
 
Reputacja: 1 Googolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputacjęGoogolplex ma wspaniałą reputację
[5e] Zstąpienie do Avernusa

Baldur's Gate
Zstąpienie do Avernusa
Akt Pierwszy
Opowieść o dwóch miastach

Witajcie we Wrotach Baldura, najprawdziwszym gnieździe żmij i szczurów przytulonym do skalistych zboczy górujących nad rzeką Chionthar. Z Górnego Miasta, ze swych wygodnych posiadłości, szlachta - nazywana tu patriarami - spogląda ze skrywaną pogardą na hołotę z Dolnego Miasta otaczającego zamgloną przystań. Całe Wrota Baldura śmierdzą krwią, zbrodnią i możliwościami. Nietrudno zrozumieć, dlaczego piraci i kupcy ściągają w to miejsce jak muchy do trupa.

Podążając wzdłuż rzeki na wschód, można dostać się do Elturelu, stolicy uświęconych ziem Elturgardu - a przynajmniej jeszcze do niedawna tak było. Od czasu pojawienia się pierwszych wieści o upadku miasta nasilił się napływ uchodźców. Wszyscy mówią, że Wrota Baldura będą następne, jednak nikt nie ma tak naprawdę pojęcia, kto lub co odpowiada za zniknięcie Elturelu.

Patriarzy opłacają najemną armię o nazwie Płomienna Pięść, by chroniła ich interesy we Wrotach Baldura, a co za tym idzie - samo miasto. Najemnicy zdobyli jeszcze większe wpływy, odkąd ich charyzmatyczny dowódca, Ulder Ravengard, kilka lat temu zyskał tytuł wielkiego księcia. Teraz wygląda na to, że Ravengard zaginął. Pod jego nieobecność Płomienna Pięść zamknęła bramy miasta, by powstrzymać napływ uchodźców. Nikt nie może wejść do miasta ani go opuścić.

O tym wszystkim dowiedzieliście się zaraz po tym, jak Płomienna Pięść zwerbowała was do pomocy w obronie miasta. Zgodnie z rozkazami macie pomówić z kapitanem Zodge'em przy Bramie Bazyliszka. Usytuowana jest ona we wschodnim murze obronnym, a swoją nazwę zawdzięcza przeróżnym posągom umieszczonym w niszach i na blankach. Za obecnie zamkniętą bramą rozciąga się nieutwardzona droga prowadząca przez slumsy Zewnętrznego Miasta do mostu zwanego Smoczą Przeprawą, a potem dalej, do odległych krain.

Dziesiątki żołnierzy Płomiennej Pięści próbują opanować wściekły tłum mieszczan pragnących opuścić miasto. Znacie jedynie oględny opis aparycji kapitana Zodge'a - wysokiego mężczyzny o długich, czarnych włosach i skórzanej opasce zasłaniającej oko - więc znalezienie go zajmuje wam trochę czasu. Dostrzegacie go wreszcie, gdy wybucha bójka między tłumem i żołnierzami, a jednooki kapitan przedziera się w środek zamieszania i zaczyna rozdawać ciosy. Ot, kolejny zwykły dzień w Mieście Krwi.


[Ciąg dalszy nastąpi kiedy dam znać, póki co proszę nie pisać jeszcze postów, dziękuję.]
 
Googolplex jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:40.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172