|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
04-07-2009, 12:55 | #441 |
Reputacja: 1 | Qumi, czekaj na posta, trochę Wam się rozjaśnię, bo szlag mnie trafia już, jak słyszę biadolenie: - a bo paladyn - a bo Corellon - a bo nie powinno się... itd. |
04-07-2009, 13:10 | #442 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
http://lastinn.info/komentarze-do-se...ntarze-40.html ([FR 3.5]...Sprawiedliwość...(Komentarze)) Jesteś trzecią osobą, która wyraziła zainteresowanie do danych przedmiotów. Prosisz przy tym o najcenniejsze przedmioty z pozostawionego łupu - magiczne miecze, które stanowią lwią część naszego łupu. Do tego wyrażasz zainteresowanie czterema z sześciu zdobycznych zwojów. Następnie Ja, Famir i Nemo zaznaczamy, że fabularnie rzecz ujmując z podziałem łupu może być problem, bo przypaliłeś naszą kompankę kulą ognistą. http://lastinn.info/komentarze-do-se...ntarze-41.html ([FR 3.5]...Sprawiedliwość...(Komentarze)) Ty odpowiadasz, że i tak weźmiesz co chcesz. Dalej - ja mówię, że otrzymałbyś te miecze, gdybyś o nie poprosił. W tym właśnie rzecz - fabularna skrucha za błąd w sztuce i otrzymujesz swój przydział łupu. Ale nie OBA miecze i cztery z sześciu zwojów, bo to o wiele więcej, niż otrzyma reszta. Nie możesz tak po prostu powiedzieć, że bierzesz sobie najcenniejsze rzeczy. Możesz pertraktować z resztą zainteresowanych, a z pewnością otrzymasz proporcjonalny do reszty przydział, a może nawet więcej, jeśli wykażesz, że te przedmioty idealnie pasują dla twojej postaci - ale trzeba pertraktować, a nie oskarżać innych graczy o metagaming i wywyższanie się. Zaczynasz zatem grzebać przy zwłokach. I jeszcze to: http://lastinn.info/213127-post411.html ([FR 3.5]...Sprawiedliwość...(Komentarze)) Nie wiem o co chodzi, a nie podoba mi się to ani trochę. Cytat:
http://lastinn.info/213143-post426.html ([FR 3.5]...Sprawiedliwość...(Komentarze)) - Cenna uwaga Cosm0 - trzeba uwzględnić fakt, że Kruk to pomagier Błysk - inaczej rozdział łupu będzie nieproporcjonalny do reszty graczy, którzy to kierują pojedynczymi postaciami. Zasadniczo deklarowanie zainteresowania z tej strony tematu to tylko pobożne życzenia: http://lastinn.info/komentarze-do-se...ntarze-40.html ([FR 3.5]...Sprawiedliwość...(Komentarze)) Owo wyrażanie zainteresowanie przedmiotami nie może to być wiążące, bo wyszłoby na to, że kto pierwszy, ten lepszy, na który to problem wskazał trzy posty wyżej sam Sierak (który przecież chce dobrać się do dwóch magicznych mieczy, najcenniejszych z całego łupu). To logiczne, że gdy jest loot, wszyscy zaczną nagle deklarować, że chcą to, czy tamto. Wiadomym jest, że już po paru postach zacznie brakować łupu dla innych. Trzeba zatem się targować - ale nie wyjeżdżać tak jak Ty, drogi Sieraku, że bierzesz i już. To było na płaszczyźnie gracz-gracz. Teraz fabularnie. Nie wiemy, co tam jest. Błysk zaczyna błyskawicznie po zakończeniu walki, po kryjomu podbierać przedmioty od Selma. Ano niech sobie próbuje - skoro jakimś sposobem uzasadniłeś takie zachowanie u paladynki, to jestem pełen podziwu. Musisz jednak zetrzeć się z fabularnymi konsekwencjami postępowania Błysk, bo została zauważona podczas owego podbierania. Ostatnio edytowane przez Velo : 04-07-2009 o 14:35. | ||
04-07-2009, 13:26 | #443 |
Reputacja: 1 |
__________________ You don't have to believe in me. Just believe in the Getter. |
04-07-2009, 13:28 | #444 |
Reputacja: 1 | Mam nadzieje, że po Mandy MG nie zacznie postować\wzywać jej kumpla...
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |
04-07-2009, 13:31 | #445 |
Reputacja: 1 | Apeluję o pokojowe rozwiązanie konfliktu. Łup można podzielić normalnie, proporcjonalnie i zgodnie, bez niepotrzebnych testów na Sleight of Hand i Zauważanie. Bo i po co nam to? To nie prowadzi do niczego, prócz zmniejszenia przyjemności płynącej z sesji. Jeśli MG i reszta graczy się zgodzi, to apeluję o uznanie ostatnich akcji Błysk za niebyłe i normalny podział łupu. Obejdzie się bez kłótni, fabularnego rozlewu krwi, czy do czego tam może zaraz dojść, jeśli nie przestaniemy pompować adrenaliny w palce dłoni. Niechże tylko Sierak przyzna się do błędu i będę content (mówię przy tym tylko za siebie). Przepraszać za oskarżanie mnie o metagaming i wywyższanie się Sierak nie musi. Tyle ode mnie. Skończmy to i zacznijmy normalnie grać. Ostatnio edytowane przez Velo : 04-07-2009 o 20:37. |
04-07-2009, 13:52 | #446 |
Reputacja: 1 | IMO i tak najlepiej jest te miecze sprzedać. Ich wartość to 50 000 sztuk złota, pancerz warty jest 9 000, Amulet Pancerza warty 8 000. Scrolli nie chciało mi się liczyć. Z tego wszystkiego dla każdego wykroiłoby się po przydatnym itemie, bo np. dla mojej postaci poza tym amuletem (a to i tak na siłę, bo po dwóch zaklęciach ma za darmo jego równowartość razy cztery) nic interesującego tutaj nie ma. A Pan Leto pewnie ma coś fajnego na zapleczu Edition Na gracza wychodzi wtedy 11166,666666666666666666666666667 złota.
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! Ostatnio edytowane przez Nemo : 04-07-2009 o 14:00. |
04-07-2009, 14:12 | #447 |
Reputacja: 1 | Velo, mi tam rybka, wolę przyznać się do błędu, niż słuchać dwugodzinnych litanii Qumiego na gg, w których rozprawia mi co mi wolno, a czego nie. Z tym, że widzisz pokojowe rozwiązanie Nemo. Może w ten sposób, ok, sprzedajemy miecze, ale razem z nimi calutki ekwipunek, to samo robimy z każdym napotkanym loot'em, bo po co dobierać przedmiot do określonej postaci, skoro można to sprzedać? Ja tymczasem spadam na obiad, a potem skończyć prace na jutro. I tak już nerwowo nie podołam na dziś dzień z postem. Adios. |
04-07-2009, 14:20 | #448 |
Reputacja: 1 | Cieszę się, że mamy zgodę Sierak. Topór wojenny zakopany - teraz pytanie do Highlandera - czy możemy uznać akcje Błysk za niebyłe? Czy ktoś będzie miał ku temu coś przeciwko? Imho lepiej dać sobie siana i rozegrać sytuację od nowa. __________ Sprzedawanie rzeczy jest nieekonomiczne, bo tracimy przy tym połowę ich wartości. Gdybyśmy sobie w 100% ufali, to po prostu moglibyśmy gwoli współpracy podzielić się przedmiotami na zasadzie: kto potrzebuje, ten bierze. Jeśli jednak licznik ufności oscyluje na przeciętnym poziomie, to logika nakazuje rozdzielić przedmioty tak, by nie doszło do rażącego pokrzywdzenia któregoś z graczy, a resztę spieniężyć, żeby jako-tako wyrównać straty tym, dla których nie ma w łupie kompatybilnego sprzętu. Sprzedaż wszystkiego jest najmniej opłacalna (jak trafnie zauważył Sierak w poście wyżej) - powinna wchodzić w grę, tylko jeśli skaczemy sobie do gardeł i wolimy mieć słabszą drużynę, ale równy przydział przy każdym lootowaniu. Zauważcie przy tym, że prędzej, czy później znajdą się inne magiczne cacuszka i nie będą to tym razem miecze - wtedy pojawi się ten sam problem, tyle że będą inni petenci. Dlatego wolałbym w tej materii współpracować - wyjdzie to dla nas w gruncie rzeczy korzystniej. Panowie, jakie rozwiązanie przyjmujemy? Ostatnio edytowane przez Velo : 04-07-2009 o 14:32. |
04-07-2009, 14:20 | #449 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
EOT | |
04-07-2009, 14:27 | #450 |
Reputacja: 1 | To ile nagrody pocieszenia proponowalibyście osobom, które nie chcą brać nic? Jak na razie to Famir i ja (ja chce tylko głowę Selma, komponent do zaklęcia), nie wiem jak Qumi.
__________________ A true gamer should do his best to create the most powerful character possible! And to that end you need to find the most gamebreaking combination of skills, feats, weapons and armors! All of that for the ultimate purpose of making you character stronger and stronger! That's the true essence of the RPG games! |