|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-12-2009, 22:53 | #1 |
Reputacja: 1 | [komentarze] Tajemnice Kryształowej Wyspy. Witam wszystkich serdecznie. Jak widać sesja ruszyła . Co do samego grania: -Proszę o uzupełnienie przez graczy kart w sesji. Oczywiście w formacie dla D&D. - Avatary nie większe niż 150 na 250 ( tak będzie estetyczniej). Jeśli ktoś avatara takiego nie posiada polecam -> Avatar Fantasy jest ich tutaj dużo - dla każdej rasy, klasy pełno . Pisanie: - Dialogi od myślnika i kursywą. - Myśli kursywą , lecz zamknięte w cudzysłowie "..." - Imion nie wyszczególniamy w tekście. - Jeśli na końcu mojego posta nie ma podanej kolejności pisania - Kto pierwszy ten lepszy. Mechanika gry: - Rzuty na umiejętności takie jak spostrzegawczość, wykrywanie pułapek czy nasłuchiwanie wykonuje ja informując was w poście o ich efekcie. Logiczne jest, że postać wchodząca do ciemnego pokoju używa spostrzegawczości aby cokolwiek wypatrzeć. Czy też idąc lasem, dzięki tej umiejętności może zauważyć "coś więcej". Dlatego informowanie mnie o "użyciu" takiej umiejętności byłoby bezsensowne. - Kiedy wasza postać wykonuje jakąkolwiek inną umiejętność np. wspinanie, skakanie, pływanie czy test równowagi przeprowadzacie rzut samemu. Ja jedynie ustalam skalę trudności. ( Jeśli są jakieś zastrzeżenia, możemy ten punkt przedyskutować.) -Walka: Wasza inicjatywa decyduje o kolejce pomiędzy wami ( graczami). Rzuty na inicjatywę przeprowadzam ja. - W wypadku walki, pod postem ujawnione zostaną podstawowe informacje na temat przeciwnika/ów. Mianowicie ich KP, wytrzymałość, refleks i wola. Rzuty na atak i obrażenia gracze przeprowadzają sami. UWAGA Do wszystkich rzutów używamy Internetowa kostnica. Wszystkie rzuty mają być również ujawnione w postaci linka w poście (wplecione w tekst) bądź pod nim ( odpowiednio oznaczone). Po zarejestrowaniu się na kostnicy proszę o podanie mi waszych nicków. Dzięki nim będę mógł sprawdzać rzuty. Dlatego proszę nie oszukiwać . Zapraszam do gry i do rozmowy . Proszę aby wszyscy potwierdzili zaznajomienie się z powyższą treścią aby uniknąć później ganiania się i poprawiania
__________________ "...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę a kornik napisze twój uładzony życiorys" Ostatnio edytowane przez Mizuki : 03-12-2009 o 23:14. |
03-12-2009, 23:17 | #2 |
Reputacja: 1 | Jest sprawa natury technicznej. Moja postać spotkała admirała w wieku 16 lat, teraz ma 25. Pływają razem dziewięć lat. Nie jestem nowym majtkiem |
03-12-2009, 23:20 | #3 |
Reputacja: 1 | Aha. Pomyłka ^^ na samym wstępie. Już poprawiam.
__________________ "...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę a kornik napisze twój uładzony życiorys" |
03-12-2009, 23:26 | #4 |
Administrator Reputacja: 1 | Witam wszystkich, życząc przyjemnej gry i takiej samej zabawy. I równocześnie potwierdzam przeczytanie pierwszego posta komentarzy. |
03-12-2009, 23:42 | #5 |
Reputacja: 1 | Także witam wszystkich oraz życzę wam i sobie przyjemnej gry. Zasady są jasne, a gdyby ktoś chciał się porozumieć na gg to podaję numer 4588249. Piszcie jak tylko będziecie mieli potrzebę najczęściej siedzę na niewidocznym także jak tylko odczytam odpiszę.
__________________ Mogę kameleona barwami prześcignąć, kształty stosownie zmieniać jak Proteusz, Machiavela, łotra, uczyć w szkole. |
04-12-2009, 00:04 | #6 |
Reputacja: 1 | Tak tak, również witam, mam nadzieję że przeżyjemy jak najdłużej bez konfliktów
__________________ "Kiedy nie masz wroga wewnątrz, Żaden zewnętrzny przeciwnik nie może uczynić Ci krzywdy." Afrykańskie przysłowie |
04-12-2009, 00:10 | #7 |
Reputacja: 1 | Melduje się pół ork gotowy do zabijania, gwałcenie etc, etc. Wysoki na 2m z oczami ciemnymi jak noc. Włosy krucze, spięte z tyłu w kuc (Avatar dobrze odzwierciedla wygląd). Pozdrawiam i życzę miłej gry
__________________ "Znaj siebie i znaj przeciwnika, a możesz stoczyć 100 bitew nie odnosząc porażki" Sztuka Wojny |
04-12-2009, 00:11 | #8 |
Reputacja: 1 | To i ja się przywitam, czemu nie? A po co konflikty, na pewno będzie się nam dobrze grało |
04-12-2009, 00:26 | #9 |
Reputacja: 1 | Co do kwestii bohaterów niezależnych jeszcze. Pomniejsi, mniej ważni mogą być odgrywani przez was. Zatem sklepikarze, służba, mieszkańcy itp. Ważniejsze postacie BN łatwo będzie rozpoznać - kiedy się pojawią, będę umieszczał w poście ich wizerunek.
__________________ "...niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda dla szpiclów katów tchórzy - oni wygrają pójdą na twój pogrzeb i z ulgą rzucą grudę a kornik napisze twój uładzony życiorys" |
04-12-2009, 07:10 | #10 |
Reputacja: 1 | Oho, jaki nalot. Ja również witam, ale chyba już jako ostatni mimo ma iż postać jako pierwsza została wczoraj uzupełniona, to jakoś nie było już siły na napisanie konkretnego posta. Zatem witam drużynę, mam nadzieję, że charaktery nas zbytnio nie poróżnią i wzajemnie będziemy się uzupełniać swoimi umiejętnościami PS. Czy ktoś jeszcze prócz mnie dopiero teraz się zorientował, że Szarooki to Szaro-oki, a nie "Szaruki"? :P |