lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu DnD (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/)
-   -   [komentarze] Opowieści z Królestwa... Opowieść druga (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-dnd/9418-komentarze-opowiesci-z-krolestwa-opowiesc-druga.html)

baltazar 16-02-2011 20:02

Chyba potrzebne jest kilka słów wyjaśnienia do postu abiego bo zaszło nieporozumienie. Nie wiem czy to ja nie zrozumiałem czy abi. Dlatego postanowiłem to wrzucić tutaj, tak żeby MG mógł od razu sprostować. Było to wyraźnie wyartykułowane.

Helf zaproponował inną drogę wejścia do Pyłów. Czyli tak naprawdę ma to wpływ na ostatni dzień / dwa podróży i sam wjazd. Nie wchodzimy od strony traktu którym podróżujemy, którym najczęściej wchodzą „turyści”. Tropiciel chce wejść do miasta od strony rezydencji rodów, czyli trzeba przed miastem (pewno po zostawieniu koni w stanicy) odbić i podróżować wzdłuż resztek murów. Unikamy części niespodzianek wewnątrz miasta i przechodzenia przez jakieś tam „złe miejsca”. Zważywszy, że z osady elfów podróżujemy do Levelionu prawie dwa miesiące nie robi to różnicy na tym etapie. Czyli to czym podróżujemy to główny trakt, a że nikt o niego nie dba od upadku nekromanty to wygląda tak jak wygląda. Helf nie słyszał o żadnej alternatywnej drodze, którą można by przejechać saniami. Tak to zrozumiałem i tak proponowałem.

1. Ile mamy podróżować do Pyłów?
2. Czy to główny trakt i czy był alternatywny?

Helf ma tylko potłuczenia więc jak co to nie widzi przeszkód udzielaniu pierwszej pomocy :)

Co do gniazd to proponuję poszukiwanie i penetrację rankiem, a nie po ciemku ;)

Vantro 16-02-2011 20:34

Sorg skorzysta z czaru leczenia lekkich ran... poleczy Kalela i Meave... chętnie przyjmie pomoc w wyciąganiu z nich grot strzał :)

abishai 16-02-2011 21:48

Cytat:

Helf zaproponował inną drogę wejścia do Pyłów. Czyli tak naprawdę ma to wpływ na ostatni dzień / dwa podróży i sam wjazd. (...) Tak to zrozumiałem i tak proponowałem.
Drażliwy tekst został usunięty...więc nie ma już o co robić halo.:mryellow:

baltazar 16-02-2011 22:00

Lepiej to wyjaśnić bo może się okazać, że wożę niepotrzebnie tonę żarcia :D

Sayane 17-02-2011 20:24



Znaleziska z harpii:


  • 10 strzał z zimnego żelaza
  • 10 strzał posrebrzanych
  • 25 bełtów do kusz
  • 3x prymitywne drewniane napierśniki
  • 6x przyrdzewiałe sztylety
  • 1x srebrny mistrzowski sztylet(Kario się wpatruje w niego z uwielbieniem)
  • 5x maczuga kościana
  • 1x maczuga z kolcami
  • 1x hełm
  • 1x nabijana kolcami pancerna rękawica (nosi ślady prób przystosowania do harpiej łapy)
  • 1x sieć
  • 2x kajdany
  • 1x lina konopna (15m)
  • garniec bimbru
  • zwój rzemieni
  • lusterko
  • mahoniowa figurka
  • kilka sztuk biżuterii złotej i srebrnej (z pospolitymi kamieniami szlachetnymi) wartej ok. 500 sz
  • złoty medalion z portretem
  • złoty grzebień damski
  • 652 sztuki złota
  • 77 sztuk srebra
  • 142 sztuki miedzi
  • 3x eliksir leczenia średnich ran (dwa wzięli najemnicy, jeden Raydgast)
  • 1x eliksir kociej gracji
  • 2x antytoksyna
  • 5x eliksir leczenia lekkich ran
  • 3x eliksir niewidzialności
  • 2x kwas
  • 4x ogien alchemiczny
  • zdobycze magiczne:
    • 5 strzał [przywoływanie/tworzenie]
    • ćwiekowana skórznia [przywoływanie/tworzenie]
    • długi refleksyjny łuk (z premią z siły +1) [ [przywoływanie/tworzenie] oraz wywoływanie]
    • karwasze [przywoływanie/tworzenie]
    • brązowy płaszcz [odrzucanie]
    • srebrny pierścień [odrzucanie]
    • 2x lekkie kusze [przywoływanie/tworzenie]
    • róg [---] [przywoływanie/tworzenie]
    • eliksir [e. niewykrywalności]


================================================== =====


To jest suma znalezisk razem z łuczniczką. W nawiasach podałam informacje uzyskane z udanego testu czarostwa Aesdila oraz Tui. Zabrane rzeczy proszę zgłosić w komentarzach i wpisać do panelu sesji. Proszę również odpisać z niego zużyte przedmioty.


Odnośnie ran: zgodnie z ogłoszeniem parafialnym na początku sesji wszystkim czarodziejom zajmie prawie dekadzień dojście do pełnej sprawności, Raydgastowi i Sorg niewiele mniej, pozostali wydobrzeją w ciągu 1-3 dni przy stałej opiece kapłana w przypadku ran niedoleczonych (tam gdzie po czarach zostało wam 1-3 PŻ do podleczenia nie zużywałam już eliksirów). Proszę mieć to na uwadze.

Vantro 18-02-2011 11:21

Sorg poprosi
- zbroję harpii-łuczniczki
- bełty do kusz
- 2 strzały z zimnego żelaza
- 2 strzały posrebrzane
- 1 strzałę magiczną
- maczugę kościaną (najlepiej tą którą oberwała :D)
- mahoniową figurkę
- eliksir niewidzialności
- ogień alchemiczny
- kwas
- antytoksynę
nad resztą jeszcze poduma jeżeli coś zostanie :)

Epimeteus 18-02-2011 14:12

Kalel potrzebuje
trochę kasy wg udziału
eliksir leczenia lekkich ran
eliksir niewidzialności

Lynka 18-02-2011 15:08

Tua chce:
1 antytoksynę
1 eliksir niewidzialności [aczkolwiek może z niego zrezygnowac jakby ktoś go bardzo chciał]
1 kwas
1 ogień alchemiczny
brązowy płaszcz
róg
pierścionek ewentualnie
Chętnie przyjrzałaby się wszystkim magicznym rzeczom. Tak z ciekawości :P

A jak dzielimy pieniądze?

abishai 18-02-2011 16:25

Paladyn jeszcze uzupełnienie bełtów.
Resztę ekwipunku poradzi rozdzielić wg. przydatności niż wedle kaprysów.
O łuk niech Helfdan i najemnik toczą turniej. Na razie, niech dostanie się lepszemu łucznikowi.

Cytat:

A jak dzielimy pieniądze?
Strata czasu na chwilę obecną, w Pyłach się nie przydadzą. A po powrocie z Pyłów można spokojnie podzielić, przy czym część musi zostać przeznaczona na leczenie rannych w osadzie elfów.

Callisto 18-02-2011 20:41

dla Mewki:
rzemienie (cicho, wiem, że ma już swoje,ale nigdy nie wiadomo do czego nowe się przydadzą XD)
złoty grzebień
lusterko
eliksir niewykrywalności
eliksir kociej gracji


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:02.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172