|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
04-03-2011, 01:11 | #1 |
Reputacja: 1 | Post jest gotowy pozostała już tylko kwestia rzutów, ale najpierw muszę się poradzić mistrza gry. Tak więc czekam już tylko na jego odpowiedź i wrzucam tekst. A co do walki to damy rade w końcu chrzest
__________________ "Errare humanum est" |
04-03-2011, 10:48 | #2 |
Patronaty i PR Reputacja: 1 | Damy radę, bo jak nie gromy, to jak za dawnych lat w moich pierwszych sesjach MG będzie zrzucał na przeciwników różowe słonie Weekend mam tak średnio wolny ale trochę czasu na pewno wygospodaruję. Mam nadzieję
__________________ Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher |
04-03-2011, 14:07 | #3 |
Reputacja: 1 | Jest odpowiedź i pojawił się kolejne znaczące pytania. Spotkały się na drodze życia z odpowiedziami. Laos Dobra,a jeszcze jedna sprawa. Czy ja też, przy rzucaniu zaklęcia, korzystam z k20? plus modyfikator z int? i w momencie w którym rzucam czar obszarowy bez bezpośrednich obrażeń to rozumiem, że ewentualne efekty Ty napiszesz w kolejny poście ( w sensie czy czar odniósł skutek). Tekst mam już gotowy, ale w trakcie rzucania naszła mnie wątpliwość apropos kości więc wole się upewnić. Fearqin To czy korzystasz z k20 zależy od samego zaklęcia. Jest opis do każdego (Rozdział 11 Pod. Gracza) z nich i zawsze jest tam wszystko wytłumaczone. Modyfikator z int. dodaje się niemal do każdego zaklęcia. Efekty czarów ustalasz ty po wykonaniu rzutów itp. Jako, że niektóre czary opierają się na tym, że przeciwnik musi wykonać rzut obronny, podaję Rzuty Obronne Grimloków: Wytrwałość +1 Refleks +4 Wola +2 EDIT Kolejna ważna kwestia dla czarodziei! Każdy czarodziej ma jakiś Stopień trudności. Określa się go następująco: 10+ Modyfikator z inteligencji. Gdy masz ten ST rzucasz zaklęcie. Grimloki muszą rzucić k20 i dodać premię z rzutu obronnego na Wolę. Jeśli im się nie uda to są przerażone czy co tam im zrobisz tym Widmowym Odgłosem.
__________________ Pół człowiek, a pół świnia, a pół pies ^(`(oo)`)^ Ostatnio edytowane przez Fearqin : 04-03-2011 o 18:02. |
05-03-2011, 11:41 | #4 |
Reputacja: 1 | Aleź się wlecze wszystko. To co Fear kiedy nowości?
__________________ There is no room for '2' in the world of 1's and 0's, no place for 'mayhap' in a house of trues and falses, and no 'green with envy' in a black and white world. |
05-03-2011, 11:57 | #5 |
Reputacja: 1 | Laos i Ars odpiszą i jadę dalej.
__________________ Pół człowiek, a pół świnia, a pół pies ^(`(oo)`)^ |
05-03-2011, 19:46 | #6 |
Reputacja: 1 | Ok wszystko ładnie, pięknie tylko, że: - czy nie powinieneś potwierdzić krytyka? - mnożnik x3 nie oznacza przypadkiem, że trzykrotnie wykonujesz dany test (Ty natomiast wykonałeś jeden test, a wynik pomnożyłeś razy 3)? Tak przynajmniej napisane jest w PG na str. 140 w tabelce o trafieniach krytycznych
__________________ Mogę kameleona barwami prześcignąć, kształty stosownie zmieniać jak Proteusz, Machiavela, łotra, uczyć w szkole. Ostatnio edytowane przez Chester90 : 05-03-2011 o 19:49. |
05-03-2011, 21:31 | #7 |
Reputacja: 1 | Chester owszem, prawdę rzecze, ale jako, że może się zrobić lekki burdel z tymi rzutami to postanowiłem, żeby było tak jak Ars zrobił. Lekkie ułatwienie z mojej strony, spowodowane raczej kiepskimi rzutami jak do tej pory. EDIT: Myślę, że 10 dni starczy... Moich rzutów nie publikuje, bo rzucam normalnymi obciążonymi kostkami. A na serio to wolę żebyście nie wiedzieli co miało was spotkać. Laos- zostało 3PW One Worm - zostało 6PW
__________________ Pół człowiek, a pół świnia, a pół pies ^(`(oo)`)^ Ostatnio edytowane przez Fearqin : 06-03-2011 o 17:42. |
06-03-2011, 19:07 | #8 |
Reputacja: 1 | z przykrością donoszę, że nie mam na razie dostepu do neta ;p. Cośtam mi naprawiają i nie wiem kiedy skończą. Proszę tylko żebyście poczekali na mnie z ta wspólna walką :P. EDIT To co napisałem jest już nieaktualne . Już mam internet . Ostatnio edytowane przez Donki : 06-03-2011 o 20:27. |
06-03-2011, 20:39 | #9 |
Reputacja: 1 | Nie wiem czy dobrze ogarnąłem kwestie tego ruchu, ale chyba tak. Magiczny pocisk wg poradnika zawsze trafia, ale na wszelki wypadek wykonałem rzut. Jeżeli MG stwierdzisz, że mam go wkleić to nie ma problemu Niestety duże obrażenia to nie są ;/ [Rzut w Kostnicy: 2]
__________________ "Errare humanum est" |
06-03-2011, 20:44 | #10 |
Reputacja: 1 | Do takich czarów dodaje się jeszcze mod z intelektu. Poza tym później tych pocisków jest więcej. Co dwa poziomy dodatkowy pocisk. Tym jednym zadałeś łącznie 6 pkt obrażeń.
__________________ Pół człowiek, a pół świnia, a pół pies ^(`(oo)`)^ |