22-12-2013, 00:17 | #361 |
Reputacja: 1 | Oczywiście zdane. Ruch barbarzyńców jest już opisany pod mapą taktyczną.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
22-12-2013, 11:18 | #362 |
Reputacja: 1 | Atak: Kostnica - 8 + 1 (za dublet, znosi się z karą za osłonę maga) As: Kostnica - 7 Trafienie: 8+7 -1 (za słabe światło) = 14 (trafienie z przebiciem) Obrażenia: Kostnica - 9 +1 (za dublet) = 10 Za Przebicie: Kostnica - 6 As za przebicie: Kostnica - 4 Cały dmg: 10+6+4 = 20dmg Kusza ma PP1 więc wt maga wynosi 6(1)/10/14/18/22 - Wychodzą 3 rany + szok |
22-12-2013, 11:40 | #363 |
Administrator Reputacja: 1 | Świetnie Oby tak dalej |
22-12-2013, 11:58 | #364 |
Reputacja: 1 | Mag wyparował jedną ranę, pozostały 2 i szok
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
22-12-2013, 12:15 | #365 |
Reputacja: 1 | No dobra , czyli znowu możemy dosięgać broni bez straty akcji? Fin jak rozumiem nie ma kary -1 za półmrok?
__________________ Pro 3:3 bt "(3) Niech miłość i wierność cię strzeże; przymocuj je sobie do szyi, na tablicy serca je zapisz" |
22-12-2013, 12:57 | #366 |
Administrator Reputacja: 1 | Mój elf też nie ma |
22-12-2013, 17:45 | #367 |
Reputacja: 1 | Niech was! Zapomniałem o elfach No nie ma cie kary to prawda, poza tą z osłony ze skał. Tak uznałem, że czekaliście z wyciągniętą bronią tym razem skoro za chwilę mogliście zechcieć ruszyć do walki. Postaram się o tym pamiętać i dopasować odpowiednie kary w razie innej sytuacji.
__________________ "Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego" |
07-01-2014, 19:33 | #368 |
Reputacja: 1 | Wyjeżdżam dziś w góry na tydzień. Więc kiepo z odpisywaniem. EDIT: przepraszam za nieobecność, z trudem jakoś w Nowym Roku wracam do życia jutro zaatakuję
__________________ Pro 3:3 bt "(3) Niech miłość i wierność cię strzeże; przymocuj je sobie do szyi, na tablicy serca je zapisz" |
09-01-2014, 20:21 | #370 |
Administrator Reputacja: 1 | Trzy pociski: Pocisk 1 Czarowanie: k10-1/k6-1=7-1=6 (trafiony) Obrażenia: 2k6=6+1+5(za asa)=12 (rana) Pocisk 2 Czarowanie: k10-1/k6-1=4-1=3 (brak efektów) Pocisk 3 Czarowanie: k10-1/k6-1=10+2(za asa)-1=11 (trafiony, przebicie) Obrażenia: 3k6=6+3+2+1(za asa)=12 (rana) Oczywiście propozycja "Rzuć broń..." padnie tylko w przypadku, gdy wrogi mag przeżyje. |