|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-12-2012, 17:22 | #61 |
Reputacja: 1 | Dla Balbinusa, z namiJa juz go zresztą do tego 'przekonywalem' |
09-12-2012, 17:30 | #62 |
Reputacja: 1 | ano, po za tym jeśli dobrze pamiętam ma łuk a to podstawa naszej strategii bojowej-wystrzelać ich z daleka:P |
10-12-2012, 14:28 | #63 |
Reputacja: 1 | Czyli tak - Hallex i Naim wracają do Drentius zawiadomić centuriona o znalezieniu konwoju, a reszta podąża za śladami. Dobrze rozumiem? |
10-12-2012, 14:48 | #64 |
Reputacja: 1 | No, taki jest mój plan w każdym razie. |
10-12-2012, 15:22 | #65 |
Reputacja: 1 | no ja mam plan co by Naim nie wracał po potrzebny jest, więc może niech reszta sie wypowie |
10-12-2012, 15:29 | #66 |
Reputacja: 1 | No właśnie ja też. Na razie wypowiedziało się nas 3. Ja i Vanadu wybraliśmy, że zostaje z nami (bo potrzebujemy zwiadowcę). Yzumir, że wraca. Nie wiem Xep, jak masz zamiar wybrać co robi Naim, ale jak przez głosowanie, to na razie wygląda na to, że idzie z nami. |
10-12-2012, 15:31 | #67 |
Reputacja: 1 | nie tylko zwiadowcę ale i łucznika w jednym ciele nasz plan polega na łucznikach i włóczniku:d |
11-12-2012, 18:56 | #68 |
Reputacja: 1 | I proszę bardzo. Wyszło na to, że ci co chcieli śledzić napastników mieli rację! Post wygląda jak wygląda przez mechanikę. Rzutów jest tyle, że w komentarzach byłyby nieczytelne. Pasuje Wam tak? Mapa taktyczna ładna wyszła, nie? Przypominam: Każda postać może w ramach akcji „ruch”/ „odwrót” może pokonać 4 pola. W czasie szarży postać może pokonać 8 pól, ale ostatnie 4 muszą być w lini prostej. Biegnąc postać może pokonać 12 pól. Wasza kolej. Żwarce są zaskoczone. |
11-12-2012, 19:05 | #69 |
Reputacja: 1 | Mi się podoba I to i to |
11-12-2012, 19:16 | #70 |
Reputacja: 1 | Rzuty w sesji są bardziej czytelne, jestem za. Mapy też. Prawie jak Skull & Shackles, tylko bez piratów :P Yh, zastanawiam się teraz czy opłaca się ryzykować rzucanie czaru... |
| |