20-05-2013, 11:57 | #161 |
Reputacja: 1 | Ja dowolnego, bo chcę się dowiedzieć o tych tatuażach. Jak znajdę u jednego chcę już u reszty tylko sprawdzić czy też mają. Czy moja postać zna ten symbol? wiedza = 4 |
20-05-2013, 12:32 | #162 |
Administrator Reputacja: 1 | Tatuaż znajdziesz (mają je wszyscy), ale niewiele Ci powie. Theo się domyśli, że jest to jakaś lokalna organizacja zrzeszająca złodziei i/lub zabójców. |
21-05-2013, 13:20 | #163 |
Reputacja: 1 | Ok, zaryzykowałem bo nie wiem, czy MG się zgodzi, ale: Zastosuję na krabach sztuczkę Chcę je zwabić na siebie, aby ominęły krasnoluda i znalazły się pomiędzy nami. Sztuczkę opieram na magii, więc proszę o ustalenie kosztu, takiego efektu. Mój rzut to 9, więc ewentualny koszt jest pomniejszany o 1. No i 9 to PT dla sprytu krabów, aby się oprzeć, jeśli MG zaakceptuje takie zagranie. |
21-05-2013, 14:16 | #164 |
Administrator Reputacja: 1 | Mi jest wszystko jedno. Sprawdzę, na ile sprytne są te kraby. Może się okaże, ze są za tępe |
22-05-2013, 21:18 | #165 |
Reputacja: 1 | Oj! Theo, Theo! Teraz dopiero młyn będzie. Prawdziwy taniec z krabami. A mnie pech w rzutach prześladuje
__________________ "Niebo wisi na włosku. Kto wie czy nie na ostatnim. Kto ma oczy, niech patrzy. Kto ma uszy, niech słucha. Kto ma rozum, niech ucieka" (..?) |
22-05-2013, 21:20 | #166 |
Administrator Reputacja: 1 | A tak na marginesie - nadal nie wiem, kto przeszukał którego truposza. Zostali bandyci nr 2, 3 i 4. Dopóki nie otrzymam tych informacji uznam, że leżą sobie nietknięci. |
22-05-2013, 21:37 | #167 |
Reputacja: 1 | To uznajmy, że ja przeszukałem tego z numerem 3 bo miałem blisko No magia jak zwykle niezawodna, więc teraz bijemy. |
22-05-2013, 21:56 | #168 |
Administrator Reputacja: 1 | Nr 3 - 21 sz, miecz, łuk + 6 strzał, sztylet, sygnet (złoty) |
23-05-2013, 11:04 | #169 |
Reputacja: 1 | Theo ma plan, bo ustawiając kraby pomiędzy nami, każdy z nas dostaje bonus za flankowanie (w savageWorlds nazywa się to chyba Wielu na jednego.), jeśli kraby są otoczone, to muszą dzielić obronę na więcej niż jednego przeciwnika, co mechanicznie odzwierciedla się w tym, że JPCanon i Mrsanczo mają +2 do trafienia, za to, że kraby poświęcają mi i Lilith większość uwagi, mniej skupiając się na tych co ich atakują z tyłu. Poza tym chciałem ich wziąć w bliski zasięg czaru Rozprysk. Co się udało nad wyraz dobrze. A teraz akcje: Kostnica Pierwszy rzut na czarowanie tragiczny, więc za żeton go przerzucą i tu już lepiej. Czarowanie 9 Dmg 17 (trzy potencjalne trupy) Teraz kraby mają szansę uniknięcia ognia testując zręczność, ale muszą przebić moje czarowanie, wiec PT testu dla krabów to 9. ps. do MG. Uznaję, że to nadal jest atak dystansowy, wiec mam przebicie i tak też rzuciłem na dmg. Jeśli muszę przebić obronę to bez przebicie, ale na 1k6(za przebicie) miałem 1, więc wynik się wiele nie zmienia. |
23-05-2013, 11:32 | #170 |
Administrator Reputacja: 1 | Na drugi raz sprawdzę, czy masz szczęście i nie podpalisz swoich Krab nr 1 miał farta i uniknął ognistej fali. ZR = 13. A reszta opisów w moim poście. EDIT: Jeśli się nie mylę, to Rozprysk ma zasięg jakieś 8 pól i szerokość (u góry) 3 pola. Ostatnio edytowane przez Kerm : 23-05-2013 o 11:47. |