lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Fantasy (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/)
-   -   Komentarze - Konwój Klingenborga (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-fantasy/14177-komentarze-konwoj-klingenborga.html)

Anonim 16-05-2014 18:14

Spoiler alert.

Radca i jego rodzina nie wyjdą z tej wycieczki żywi.
Cytat:

Napisał Python (Post 497510)
Anonimie jak pisałem w opisie lamp, upiorne wycie jest ich cechą charakterystyczną. Jest to też powodem dla którego wielu uważa je za przeklęte i nie chce z nich korzystać.
Krzyki zazwyczaj pojawiają się po długich godzinach użytkowania lampy lub jak niektórzy twierdzą w momentach zagrożenia przez Pomrokę. Tego drugiego jednak nie potwierdza Westerweld i mówi, że krzyki są zupełnie przypadkowe i nie mają nic wspólnego z aktywnością Pomroki.

Fakt, że światło lamp przyciąga Pomrokę nie jest znany żadnemu przewodnikowi. To raczej anomalia, która ma jakieś swoje źródło. Lampy mocniej lub słabiej, ale zawsze rozpędzają Pomrokę. Przy dużej gęstości Pomroki może się zdarzyć, że będą świecić słabiej niż zapałka, ale zawsze będą odpędzać Pomrokę.

Co do obecnej akcji, to zawiesiłem ją w takim momencie, abyś Anonimie mógł podjąć decyzję, czy drążysz temat teraz, czy za namową Jona dajesz spokój do rana.

Wiem. Wojownik też wie. Wojownik specjalnie zapytał Sava co kombinuje.
Zdecyduje jeszcze dziś, ale teraz muszę wyjść.

Python 19-05-2014 12:45

Weekend byłem praktycznie poza siecią, więc post dopiero dzisiaj.
Wraz z nowym postem, witamy na pokładzie nowego gracza.
kretoland zagra jako krasnolud, myśliwy, który idzie w kierunku waszego obozu.
Witam i życzę dobrej gry i pozytywnych wrażeń z wędrówki wśród Pomroki.

kretoland 19-05-2014 12:51

Witam wszystkich :)

Ulli 19-05-2014 12:55

Witaj i dobrej zabawy.

Saverock 19-05-2014 17:13

Witam nowego współgracza, dobrej zabawy.

Mój post pojawi się chyba jutro, bo nie mam zbytnio czasu dzisiaj.

Python 20-05-2014 12:06

Post już jest, a oto mapka obecnej sytuacji:

Tak, jak stoi w poście:
- Nevard spadł z konia i znajduje się pomiędzy obozem, a Jon i Wojownikiem, którzy zmierzają w kierunku Rekusa;
- Dwarik zniszczył/zabił dwa stwory Pomroki i może działać dalej;
- Rekus w związku z tym, że nie było deklaracji szarży to akcja niewiele się zmieniła poza tym, że stwory są jeszcze bliżej. Odległość 1-2 metry. Rekus jest otoczony przez sześć stworów;
- Wojownik zabrał lampę ze sobą, a tym samym zniszczył świetlną formację narażając obozu na atak Pomroki. Nadal stoją pozostałe lampy i ogniska, ale w związku z tym, że formacja jest niekompletna to jej siła nie jest tak duża jak wcześniej. Nie ma świetlnej granicy chroniącej przed Pomroka. Lampy i ogniska nadal dają światło, a ich zasięg pokazany jest na mapie. Reszta to kompletne ciemności.

Od teraz w przypadku dynamicznych akcji, tj ataków bronią, zręcznościowych manewrów etc. proszę o zamieszczanie rzutów na końcu postów z opisem.
Cytat:

To ja go tnę - rzut 3k10 - 4,6,7 - ilość sukcesów 1
Ilość kości to współczynnik umiejętności plus odpowiadająca za nią cecha.
Poziom trudności jest stały i wynosi 7.
1 na kości to pech. Jeżeli w teście nie było żadnych sukcesów, to oznacza skrajnego pecha.
0 to automatyczny sukces, który dodatkowo pozwala przerzucić kość.

Niezależnie od waszych działań poproszę o test na opanowanie na koniec waszych postów w tej kolejce.

Saverock 20-05-2014 12:19

Test na opanowanie jeden rzut, czy opanowanie jest związane z psychiką albo umysłem i ilość rzutów tyle ile cechy?

Python 20-05-2014 12:31

W twoim przypadku jest to tylko rzut na Psychikę, czyli 3k10. W przypadku osób, które mają jakąś umiejętność związaną z opanowaniem strachu lub czymś podobnym to także wlicza się wielkość tej umiejętności do całej puli kości.

Ulli 20-05-2014 15:09

Pojęcia nie mam czy dobrze ustaliłem ilość rzutów. Najwyżej będę poprawiał. Nie czaję WoDowej mechaniki.

Saverock 20-05-2014 15:32

Ja nie mam pojecie, czy dobrze zrobiłem. Liczyłem, że mi 10 ani 1 nie wypadnie, a tu niespodzianka. Po tym jak 10 wypadło, to przerzuciłem tą 2 i nie wiem, czy na tym to polega. Jakby co poprawię.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:15.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172