lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Inne (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/)
-   -   [komentarze i mechanika] Tajemnice Saint Louis (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-inne/11990-komentarze-i-mechanika-tajemnice-saint-louis.html)

deMaus 09-04-2013 11:21

Ok, ale granat upuszczony przezemnie już działa? I nie kombinuje, to takie zbocznie ;p odruch niemal bezwarunkowy ;>

JPCannon 09-04-2013 11:36

tak, jak używasz rzucania, strzelania, czy walki to używasz przy tym jakiejś broni, więc uznaję, że ją automatycznie poświęcasz. Masz bonus do wszelakich zadawanych przez siebie obrażeń, zamieniając je na święte. tak jak upuścisz granat to też jest jako taka forma ataku nim. :)

JPCannon 13-04-2013 11:08

Ok to daj znać tylko deMaus jak chcesz zrobić z tymi autami. Na maskę dać granaty które odbezpieczą si przy uderzeniu w dom? Czy masz jakiś inny pomysł? :)

deMaus 13-04-2013 11:37

Tym razem granaty, które wybuchają przy uderzeniu. Pewnie mam w zapasach kilka starych niemieckich ;p

Chodzi o takie, które nie miały zapalnika czasowego, tylko takie, którzy wybuchały, po odbezpieczeniu, i silnym wstrząsie.
Zasadniczo, chciałbym rozwalić resztę ściany wejściowej, a potem spokojnie wyjść na trawnik i zaprosić Mefistofera do drugiej rundy.

JPCannon 13-04-2013 14:36

Ok to opiszę efekt tego planu w nowym poście, żeby się już nie rozdrabniać :)

Postaram się dodać posta dzisiaj albo najpóźniej jutro.

JPCannon 14-04-2013 22:19

Ok to tak. Staty "demonów" które was interesują

wt 8 tempo 6/12(chodzenie/lot) obrona 7

Ich główną bronią jest atak wręcz zadający k10+3k6 obrażeń. Radzę na nie bardzo uważać. Są szybkie, silne i dosyć odporne.

Mefistofero - figura, posiada normalne 3 fuksy.
Wt 9 Tempo 6/12(teleportacja) Obrona 10

Test trafienia strzelając w Mefisto ponosi karę -2.

Atakuje wręcz za k12+4k6 piekielnymi szponami
Atakuje na dystans za 4k6 płomiennymi pociskami (do trzech pocisków na turę) Może też zamiast tego zionąć ogniem
Rozsiewa w okół siebie ognistą aurę zadającą 2k6 obrażeń jeśli na końcu ruchu będzie się stało w jej zasięgu (na zasięg 2 pól)
Wszystkie te moce mają ognisty wariant, mogący podpalić wasze ubrania.

Z racji, że mogliście spokojnie coś robić kiedy Mefisto robił swoją "mówkę" działacie w tej turze pierwsi. W kolejności od lewej stoją Obadaya i krótko obstrzyżona kobieta. Kolejni są azjata i Willi, a następni Tomas i Hammerhead. W tej turze działajcie w kolejności kto odpiszę pierwszy. W kolejnej będę normalnie losował kolejność.

deMaus 14-04-2013 22:47




Tak, więc strzelam serią (więc +1 do dmg i trafienia) i teleportuję się po planszy, aby zyskać przewagę z teleportacji (+1 do trafienia).

Oba strzały w Mefistofera.

Oba trafiają z przebiciem.
Pierwszy daje w szok i ranę, DMG13 (8rzut i błogosławieństwo, +1 za serię, +4 rzut za przebicie)

drugi robi dwie rany. DMG 13 (9rzut i błogosławieństwo, +1 za serię, +3 rzut za przebicie)

Na styk daję dziada w eliminację i pewnie zmuszam do wydawania fuksów, choć jakby padł, to też by było miło ;p

Czekam na potwierdzenie trafień i piszę fabularny do sesji.

JPCannon 14-04-2013 23:03

Kurcze muszę przyznać, że nie spodziewałem się ataku z pistoletów z Twojej strony :) ładne rzuty. Wszystko potwierdzam, ale raczej jeszcze nici z eliminacji. Mefisto ma Wigor k12+2, a do tego pełną regenkę, no ale jest wa trochę więc jak go zalejecie atakami, to raczej nie ujdzie z tego żyw ;)

Jeszcze jedno, szok i rana ok, potem tylko dodatkowa rana, bo już jest w szoku. Także oba Twoje ataki w najlepszym wypadku zadadzą mu 2 rany i szok, jeśli nic nie wyparuje czy nie uleczy. Ranę przez kolejny szok można spowodować tylko samym szokiem. Czyli jak ktoś jest w szoku i wtedy zadasz tylko szok, to zamiast tego zadajesz mu ranę.

deMaus 15-04-2013 08:24

Nie, postac w szoku, otrzymuje rane w przypadku zrównania obrażeń z wytrzymałością, plus za każde przebicie.

JPCannon 15-04-2013 09:06

Nie rozumiem do końca tego co teraz napisałeś ;P Chyba się jeszcze nie do końca obudziłem :) Cytat zasad z podręcznika głównego:

Cytat:

"Otrzymując Ranę, bohater doznaje również
Szoku – o ile nie był w Szoku już wcześniej.
Jeśli postać jest w Szoku i zostaje raniona,
otrzymuje po prostu jedną Ranę za każde
przebicie. W takim wypadku nie stosuje się
zasady zadawania Rany za powtórny Szok.

Przykład: Tomek jest w Szoku, gdy
atakuje go rozwścieczony lew, wykonując
dwa ataki. Obrażenia z pierwszego równe
są Wytrzymałości Tomka, ale skoro jest
już w Szoku, otrzymuje Ranę. Drugi rani
z dwoma przebiciami: Tomek otrzymuje dwie
Rany (nie ma już znaczenia, czy wcześniej był
w Szoku, czy nie)."
Jesteś w szoku i dostajesz szok to zamiast tego dostajesz ranę i szok. Jeśli masz szok i dostaniesz ranę z szokiem, to dostajesz tylko ranę, a nie dwie rany za kolejny szok.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:01.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172