|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
02-07-2013, 22:14 | #51 |
Reputacja: 1 | Odpis dodany, na odpowiedź macie czas do 9 lipca. Na kostce wypadło 2, co oznacza że tym razem nasz szeryf wykazał umiar w używaniu swojego ulubionego słowa. Wygląda na to, że żadnemu z członków drużyny nie udało się zdobyć pierwszego punktu w ,,grze o flaszkę''. Cóż, być może w konfrontacji z drużyną Rudego pójdzie wam lepiej. |
03-07-2013, 17:45 | #52 |
Reputacja: 1 | Witaj Camillvs 8) Fajnie, że jesteś 8) I zapowiada się ciekawa kolejka Więc? Jaki jest plan działania dowódcy naszej drużyny? |
03-07-2013, 20:10 | #53 |
Reputacja: 1 | Korytarze w kill house są w miarę wąskie, więc nie ma sensu biegać tam w piątkę. W przypadku zasadzki dwóch dobrze ukrytych żołnierzy może nas wystrzelać. Podzielimy się na mniejsze, bardziej mobilne zespoły. Sara i Cortez - czyli strzelec i zasłona. Przy swoich gabarytach i odporności na ból Cervantes jest w stanie wytrzymać postrzał gumowym pociskiem i nie stracić przytomności. Nawet jak nie trafi przedtem żadnego przeciwnika to osłoni Sarę i da jej czas na kilka celnych strzałów. Derren idzie z doktorem Mallorym a Kenshiro zaczai się gdzieś w cieniu ze swoim bokenem i będzie walczył jak potrafi najlepiej. Czekam na info od Dintevilla, czy mamy komunikatory kostne czy nie. Jak tak, to ustalimy komunikację. Jak nie, to zawczasu ustalimy strategię przemieszczeń. EDIT: Mamy komunikatory. Gdyby była potrzebna komunikacja między parami, to posługujemy się następującymi codenames: Braxton - Bravo, Cervantes - Charlie, Dunsirn - Delta, Kenshiro - Kilo, Thorne - Tango. Mallory i Derren to drużyna pierwsza, Sara i Cortez - druga, Kenshiro - trzecia. Ostatnio edytowane przez Azrael1022 : 04-07-2013 o 07:53. |
05-07-2013, 01:23 | #54 |
Reputacja: 1 | Co do gumowych kul, to nie jestem pewien czy Cervantes je poczuje... aczkolwiek prosiłbym o klaryfikację od MG ^^, w czasie potyczki w kantynie pięści się od niego odbijały. Komunikacja widzę po literach imion, null problemos.
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
05-07-2013, 10:40 | #55 |
Markiz de Szatie Reputacja: 1 | @Plomiennoluski Jeśli dostaniesz w "czułe miejsce" zaboli, przy ostrzale z bliska też jakieś drobne siniaki możesz mieć.. ale trafienia nie wyłączą Cię z gry chyba, że wszyscy przeciwnicy będą "naparzać" tylko w Ciebie... |
06-07-2013, 23:18 | #56 |
Reputacja: 1 | Kupą raczej szli nie będą, chyba więc powinno być ok, na szczęście to tylko gumowe, Mekow, może się zgadamy na wspólnego posta, albo po prostu razem coś ustalimy
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
07-07-2013, 10:37 | #57 |
Reputacja: 1 | Wersja robocza mojego posta już jest. Jestem otwarty na wszystkie uwagi czy dialogi - dodałem już stosowny opis na ggdocu. Jak ktoś ma ochotę, to zapraszam. |
08-07-2013, 12:09 | #58 |
Reputacja: 1 | jak z rozgrywką w budynku? mamy pisać indywidualnie? na gdocu razem? czy czekamy na posta MG? |
08-07-2013, 13:16 | #59 |
Reputacja: 1 | @malkawiasz Idziesz eliminować przeciwników razem z Derrenem, jakbyś potrzebował jakichś dialogów to możemy to zrobić przez PW jub na ggdocu. Jak masz uwagi co do strategii, to też napisz w docu, a edytuję post. |
08-07-2013, 14:22 | #60 |
Reputacja: 1 | nie mam uwag do strategii. nie mam do opisu. tylko nie wiem co teraz. czy wasz post i skaczemy, czy oczekujecie deklaracji. zanosi się, że teraz będzie wartka akcja i nie mam ogólnego pojęcia jak to załatwiamy. czy krótkie, szybkie deklaracje w stylu "rzucam się za zasłonę, strzelam, czekam". czy nasza opisówka po ustaleniu z wami jakichś realiów? |