|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-12-2019, 21:47 | #1561 |
Reputacja: 1 | 69 ( ͡° ͜ʖ ͡°)
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
21-12-2019, 09:10 | #1562 |
Reputacja: 1 | 256 I zdrowej watroby wszystkim
__________________ Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości... |
21-12-2019, 11:38 | #1563 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
A to spoko, bo wydawało mi się że gdzieś napisane było że dostałeś go od Agako. Carry on Maszyna losująca wybrała dla mnie numer 29 Szczęśliwego Święta Ymira i oby wam mięśnie nie sflaczały od żarcia!
__________________ you will never walk alone | |
21-12-2019, 14:21 | #1564 |
Reputacja: 1 | To ja biorę 2.
__________________ Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start. |
21-12-2019, 15:08 | #1565 |
Reputacja: 1 | Dopiero teraz zauważyłem że widmowe głosy to MOCE BARDA więc nie zaklęcie! Wciąż mogę użyć jednego zaklęcia a widmowe głosy wykorzystać żeby odwracać uwagę zombie. |
22-12-2019, 17:47 | #1566 |
Reputacja: 1 | Ja poproszę numerek 139 |
22-12-2019, 18:40 | #1567 |
Reputacja: 1 | Dobra, wszyscy aktywni gracze dokonali wyboru. Gratuluje nowych rzeczy, oby się przydały. Wkrótce dopisze je do kart postaci. Esmond - zyskuje Magiczne Uderzenie: Gdy się nie rusza w danej turze może skoncentrować cząstkę swojej mocy na dowolnej swojej broni i dodać jej +[1] do obrażeń. Co każdy 5 poziom postaci dodaje +[1] do obrażeń. Balkazar - zyskuje Czujność: +4 do testów Percepcji Grzmot - zyskuje Wykrwawiające Krytyki: gdy zostanie zadana krytyczna rana przeciwnik otrzymuje dodatkowe +1k4 obrażeń. Gobelin - zyskuje Niebiański Pocisk: 2 razy dziennie może wystrzelić pocisk zadający +1k6 obrażeń. Rani nieumarłych za drugie +1k6. Axim - zyskuje Mistrzostwo Bronią Improwizowaną: Każdy obiekt nie będący bronią zyskuje w rękach Axima +[2] obrażenia +[1] dodatkowy krytyk przy obrażeniach krytycznych. Raileyn - zyskuje zaklęcie, Widmowa Pułapka: Tworzy iluzję pułapki, którą przeciwnik traktuje jak prawdziwe zagrożenie, zaklęcie ma na celu zniechęcić go lub zmarnować jego czas na rozbrojenie jej. Pułapka jest permanentna, aż do momentu jej rozbrojenia lub pojawienia się nowej w odległości 15 metrów. Sybill - zyskuje zaklęcie, Ściana Wiatru: Tworzy pionowe ściany z wiatru o grubości 60 cm. Wiatr odpycha latające małe stworzenia, strzały, bełty, ataki gazowe i oddechowe, ma szanse wytracić broń z ręki przeciwnika i podrzeć jego ubranie. Tworzy ściany na 2 kratkach w bliskiej odległości przy rzucającej zaklęcie na czas 3 tur. Na wyższych poziomach zaklęcia +1 kratka +1 tura. Lae - zyskuje przedmiot, Pantofle Pajęczej Wspinaczki - Przez 10 tur dziennie możesz chodzić po ścianie i suficie. Nie działa na magicznych i śliskich ścianach. Mandragora - zyskuje zaklęcie, Szukanie Pułapek - wykrywasz przez 1 turę pułapki w najbliższym otoczeniu. |
22-12-2019, 22:05 | #1568 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Można by zrobić że ta moc to odpowiedź na modlitwę że nagle poczuje nową siłę | |
23-12-2019, 07:20 | #1569 |
Reputacja: 1 | Jak chcesz, możesz. Fabularnie akurat pasuje. |
23-12-2019, 09:35 | #1570 |
Reputacja: 1 | Grzmot najwyraźniej pobrał lekcje anatomii i teraz lepiej wie w które aorty trafiać Ciekawe by było gdyby dostał zaklęcie, jednocześnie nienawidząc magii
__________________ you will never walk alone |