|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-04-2017, 11:45 | #1 |
Reputacja: 1 | [GoT 2ED+] [2] Lądowanie Aegona Witam w Grze o tron. Życzę udanej zabawy i powodzenia! Zasady: Akcje jawne realizujemy w wątku z grą, a tajne (np. przydzielanie rozkazów, licytacje z użyciem żetonów) w prywatnych wiadomościach. Działamy zgodnie z opisem przebiegu rundy z instrukcji i kolejnością na torze Żelaznego Tronu, która jest zaznaczona w pliku z mapą. Jeśli rozkazy ze sobą nie kolidują, można je rozpatrywać poza porządkiem Tronu. Proszę o nieużywanie akronimów i angielskich nazw jednostek i obszarów, bo później źle się to czyta. W pliku Rysunki Google jest lupa, jeśli napisy są mało widoczne. Możecie natomiast posługiwać się slangiem. W każdej rundzie umieszczam jeden wpis, plus jeden na każdą bitwę. Dozwolone są komentarze w wątku gry. Gra o tron 2ED instrukcja PDF Ważniejsze różnice w stosunku do podstawowej wersji GoT 2ED: 1. Brak Greyjoyów, Tyrellów, Baratheonów, zamiast tego występują rody: Hoare, Gardener, Durrandon, Arryn i Targaryen. 2. Nowe karty Rodów. 3. Nowy podział mapy. 4. Karty Kryzysu zamiast kart Dzikich. 5. Dodana jednostka Smoka o sile 3 (zarówno w ataku, jak i obronie). Smok, realizując rozkaz Marszu lub przeprowadzając Odwrót, może przekraczać rzeki i góry, natomiast nie jest możliwe pominięcie tych naturalnych przeszkód przy Najazdach i Wsparciu. Jeśli Smok zostanie zmuszony do Odwrotu i przeprowadzi go na obszar znajdujący się za przeszkodą terenową, to jednostki innego typu, które współtworzą z nim armię, muszą zostać zniszczone. Smoków nie da się rekrutować. We wszystkich innych aspektach Smoka należy traktować jako jednostkę lądową. 6. Targaryen rozpoczyna grę na ostatnim miejscu na wszystkich torach Wpływów. 7. Garnizon o sile 5 na Smoczej Skale. 8. Limit jednostek Rycerzy i Statków zwiększony o 1 (czyli do zrekrutowania jest dostępnych 6 jednostek Rycerzy i 7 Statków). Dysk Google z mapą i aktualnymi danymi o grze Ostatnio edytowane przez Ril : 28-04-2017 o 18:04. |
28-04-2017, 11:45 | #2 |
Reputacja: 1 |
Runda 1. I. Faza Westeros (pomijana podczas 1 rundy) II. Faza Planowania 1. Przydzielanie rozkazów 8/8 2. Odkrywanie rozkazów 3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne) Arrynowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty kryzysu. Arryn podgląda kartę i odkłada ją na wierzch talii. III. Faza Akcji 1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu - brak 2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew 17/17 3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy 17/17 Żetony za realizację rozkazu umocnienia władzy: Durrandon +3 Lannister +1 Stark +2 Hoare +3 Gardener +3 Martell +1 Arryn +1 Targaryen +0 4. Porządkowanie Ostatnio edytowane przez Ril : 04-08-2017 o 23:14. |
29-04-2017, 15:23 | #3 |
Reputacja: 1 | U góry masz listę graczy. |
29-04-2017, 15:25 | #4 |
Reputacja: 1 | Taki bajer Thx,ciągle nieprzyzwyczajony jestem do tego forum |
05-05-2017, 14:00 | #5 |
Reputacja: 1 | Kto jeszcze nie wysłał? |
05-05-2017, 14:28 | #6 |
Reputacja: 1 | Stark |
06-05-2017, 16:40 | #7 |
Reputacja: 1 | Rozkazy odkryte. Arryn może użyć Kruka, a Durrandon realizować rozkaz Marszu (inni gracze też, jeśli rozkaz nie koliduje). Teraz powinno pójść z górki. Zachęcam do subskrybowania wątku. To od Was zależy, czy gra będzie trwała kilka tygodni, czy pół roku. |
06-05-2017, 17:07 | #8 |
Reputacja: 1 | podglądam dzikich |
06-05-2017, 23:10 | #9 |
Reputacja: 1 | Nie widzę kolizji,więc wykonan wszystkie ruchy; Najpierw statek wychodzi z portu Potem obydwa na Wąskie Morze I mobilizacja 2 statki do mojej zatoki |
06-05-2017, 23:27 | #10 |
Reputacja: 1 | W Fazie Akcji rozpatrujecie rozkazy Marszu nieraz w trzech kolejkach i może z tego wyniknąć zamieszanie (zwł. w późniejszych rundach), dlatego będę zaznaczał na szaro Wasze znaczniki na torze Tronu, po tym jak wykonacie ruch w bieżącej kolejce. Zmobilizowane jednostki dodam do mapy na końcu Fazy Akcji, ale możecie je podawać już teraz. Ostatnio edytowane przez Ril : 06-05-2017 o 23:31. |