Cytat:
|
Cytat:
Siła - Odrzucali się ciosem? Robili tak? Robili. Szybkość - byli szybsi niż oko zwykłego człowieka? Byli, więc mogli by walczyć z kilkoma słabszymi naraz z mniejszą szansą klęski :P Zręczność - czy unikali ataków, a wróg pudłował i gdzieś wpadał? Unikali. Siłowali się KI? Siłowali, więc nie ma co se zasłaniać przelicznikiem KI i zostawić 1:1. Bo i tak przecież obrona przed Ki za pomocą Ki sprowadzając się może do siłowania. Możemy tez pójść dalej i przyspieszyć grę. Rozgrywać jednoczesne ataki, czyli jedna strona walczy cechą 1 druga walczy cechą 2. Wygrywający starcie zadaje obrażania. Wtedy inicjatywa staje się zbędna i zmniejsza ilość rzutów. |
Cytat:
Cytat:
|
Jest kolejny post. Termin tradycyjnie do soboty włącznie, czyli do 14.03. I jak zwykle parę ogłoszeń parafialnych: @Mike - Tutaj sprawa prosta. Dziewczyna jest młoda, raczej niepełnoletnia, choć to trudno ocenić. Na decyzję masz kilka sekund. @Nami - Znów ten sam pokoik, choć tym razem towarzystwo zdaje się być nieco gorzej nastawione do Lustrii. Bez doca oczywiście nie damy rady ;) @Bardiel - W poście tego nie zaznaczyłem, ale poza sesją mogę. Gdyby Zere'el zechciał sprawdzić tajemniczą osobę z poziomem 1200 okaże się nią kapitan, który go przepytywał. Poza tym świat otwarty, wyborów masa. Gdyby chciał z kimś porozmawiać to oczywiście na docu ;) @Lord Melkor - Po skończonej walce już nie zaglądałem na doca. Na przyszłość, gdybym nie zaglądał przez jakiś czas, dawajcie znać w komentarzach. Niestety nie przeglądam wszystkich doców każdego dnia, bo gdybym miał to robić ze wszystkimi ze wszystkich sesji, w których gram, to trochę za dużo życia by mi to zabrało ;) Zaglądam tam gdzie spodziewam się coś znaleźć. W każdym razie jeśli wrzucisz swojego posta wraz z deklaracją, mogę Ci odpisać w tygodniu osobno. Jeśli się nie wyrobisz z kolejnym odpisem do soboty, będziesz wówczas usprawiedliwiony :) |
A ze tak się zapytam. Skoro pare dni, to umyć się można było? Bo być może jeszcze coś ugram choć u jednej osoby. Zawsze miło mieć więcej przychylnych spojrzeń. |
Przepraszam Col Frost, w sumie miałem wrzucić odpis w weekend ale jakoś inne sprawy mnie zaprzątnęły. Myślę że jak nie dzisiaj to jutro wrzucę. Wątki innych graczy przeleciałam tak na szybko, ale wyglądają bardzo interesująco.8-) |
Cytat:
Cytat:
|
Nie spodziewałabym się łaźni d: |
Kolejne ogłoszenie. Sprzeciwów dotyczących nowego systemu nie zarejestrowałem, uwagi rozpatrzyłem. Efekt jest taki, że wprowadzam ten system do gry. Niemniej Wasze uwagi doprowadziły do wniesienia kilku dodatkowych poprawek. Oto one: 1) (propozycja Mike'a) Ten, który uzyska najlepszy wynik w rzutach na inicjatywę będzie mógł wybrać moment własnego ataku (znając kolejność w jakiej będą atakować inni). Pozostali atakują według wyników na kościach. 2) (zmodyfikowana propozycja Bardiela) Nie można atakować trzy razy pod rząd tą samą cechą. Kombinacje liczą się jako atak inną cechą, nawet jeśli zawierają wspomnianą. Tak samo jednej kombinacji nie można użyć trzy razy pod rząd, ale dwie różne naprzemiennie (o ile ktoś ma wystarczającą ilość punktów na cechach) jak najbardziej. W obronie nie obowiązują żadne ograniczenia. 3) (propozycja Bardiela) Atak obszarowy będzie odbywał się na zasadzie coraz słabszego oddziaływania na każdy kolejny cel, a nie identycznego na wszystkie. 4) (zmodyfikowana propozycja Mike'a) Dodałem dodatkowe bonusy na każdą z cech, z tą różnicą, że zdecydowałem się na "małe" bonusy, czyli takie, które do uruchomienia będą potrzebowały wyrzucania szóstek na kościach. 5) (rozbudowana propozycja Mike'a) Dodałem możliwość "przycelowania". Zwie się to "atakiem starannie przygotowanym" i więcej można o tym zjawisku przeczytać na docu w pkt. 9. 6) (propozycja Bardiela) Wziąłem pod uwagę autorytet przywódcy podczas testów morale. Szczegółów nie będę zdradzał, bo musiałbym opisać cały system, a to i tak dzieje się za Waszymi plecami ;) Informuję jednak, że taka zmiana zaszła. 7) (propozycja Mike'a) Na razie nie rozwiązałem kwestii "przepychania energią ki", może w przyszłości coś się uda zrobić i wprowadzić. I to tyle. Proponuję dwa tygodnie czasu na przerobienie statystyk Waszych postaci. Jeśli się wyrobicie wcześniej to super. Gdyby ktoś chciał przetestować, to niech się odezwie, stworzę Wam jakichś losowych przeciwników i na docu można wszystko rozegrać. Ja zresztą też potrzebuję wprawy w tym nowym systemie. A póki co dalej walczymy według starych reguł. Pozdrawiam wszystkich |
Nowy system brzmi ciekawie, ja bym od razu go przetestował w grze z zachowaniem terminu na wprowadzenie zmian do statystyk postaci. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:55. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0