|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-12-2006, 15:40 | #11 |
Reputacja: 1 | Czyli, jeśli się mylę to popraw, każdy znas zna pradawną mowę w stopniu w którym można swobodnie rozmawiać, ale czarują tylko wymienione przez nas słowa.
__________________ ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA! |
20-12-2006, 16:12 | #12 |
Reputacja: 1 | nie, znacie tylo te kilka słów, a tu mam ściągawkę dla nowych graczy i później, jak awansujecie na wyższe poziomy żebyście mogli sobie słowa przetłumaczyc |
20-12-2006, 17:44 | #13 |
Reputacja: 1 | A co daje smocza więź?? I czy funkcjonują te wszystkie rytułały elfów co w książce.
__________________ ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA! |
20-12-2006, 19:33 | #14 |
Reputacja: 1 | Im więcej masz pkt soczej więzi, tym szybciej się twój smok uczy, zdobywa nowe umiejętności oraz łatwiej ci się z nim dogadac, słucha się ciebie bez kręcenia nosem itd. Co do rytuałów, to obowiązują one, ale pozdrowienia w starożytnej mowie będzie można słac dopiero jak się pozna odpowiednie słowa, póki co musisz pozdrawiac elfów po naszemu. |
20-12-2006, 19:53 | #15 |
Reputacja: 1 | Aha. Dobra a jak sąde będzie tu coś w stylu Gothic Worldowych Pkt. Nauki, czy może się mylę? Bo jak mam poznać now słowa beż polepszenia wiedzy? Jak to będzie funkcjonowało Arsadzie?
__________________ ZA KAŻDYM RAZEM KIEDY PISZESZ GŁUPIE POSTY BÓG ZABIJA KOTKA! |
20-12-2006, 21:28 | #16 |
Reputacja: 1 | Uuu, wstyd się przyznac, ale nie grałem w Gothica. Teraz przez kilka najbliższych tur będziecie przechodzic szkolenie, które m. in. zwiększy wasz zasów słownictwa w starożytnej mowie(jednak nadal ci, którzy mają więcej pkt wiedzy, nauczą się więcej). UWAGA!!! Proszę wszystkich graczy o wklejenie tutaj oraz w swoich kartach postacii(pod historią danych o swoim smoku: Imię: Płec: Kolor Statystykido rozdania 30 pkt) Siła(zarówno fizyczna jak i siła ognia) Wytrzymałośc(jak wolno się męczy(na to wpływa też siła) oraz jak trudno go zabic Inteligencja: inaczej bystrośc, chyba wiadomo |
20-12-2006, 21:35 | #17 |
Reputacja: 1 | Imię: Fahjar Płec: Mężczyzna Kolor: Szary Statystyki Siła: 10 Wytrzymałość: 15 Inteligencja: 5 |
20-12-2006, 21:42 | #18 |
Reputacja: 1 | Imię- błękitnooki płeć- facet kolor- srebrny siła- 15 wytrzymałość-5 inteligencja- 10
__________________ Jednogłośną decyzją prof. biskupa Fiodora Aleksandrowicza Jelcyna, dyrektora Instytutu Badań Nad Czarami i Magią w Sankt Petersburgu nie stwierdzono w naszych sesjach błędów logicznych. "Dwóch pancernych i Kotecek" |
20-12-2006, 22:35 | #19 |
Reputacja: 1 | Imię: Riddle Płeć: Mężczyzna Kolor: Czarny Siła: 15 Wytrzymałść: 10 Inteligencja: 5
__________________ Sore wa... Himitsu desu ^_~ |
20-12-2006, 22:40 | #20 |
Reputacja: 1 | Hmm, wiecie, idzie wam lepiej niż się spodziewałem.. :P Niektórzy nowi gracze piszą naprawdę całkiem solidne posty. Sądzę, że klimat, jaki jest obecny w sesji jest całkiem ciekawy - takie troszkę naiwne, bohaterskie fantasy. Coś jak w Zeldzie, jeśli wiecie o co mi chodzi. Jednak uwaga - wkrada się bałagan - niektórzy bardzo szybko odpisują i innym ciężko się dostosować do stale zmieniającej się sytuacji. Mistrz Gry powinien też szybciej reagować na zachowanie graczy - ostrzegałem cię Arsad - taka ilość graczy jest dosyć niebezpieczna, ale mam nadzieję, że sobie poradzisz. Proponuję tez sprawdzanie pisowni tym, którzy są jej niepewni np. przez wklejenie posta wcześniej do edytora tekstu. Jak wcześniej mówiłem - Starajmy się, aby nasze forum wyglądało ładnie. Powodzenia w dalszej grze.
__________________ Nie chcę ukojenia, które mogłoby mi odebrać skruchę, nie pragnę uniesień, które wbiłyby mnie w pychę. Nie wszystko, co wzniosłe, jest święte, nie wszystko co słodkie - dobre, nie wszystko co upragnione - czyste, nie wszystko co drogie - miłe Bogu. |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
| |