|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
22-07-2007, 15:35 | #61 |
Reputacja: 1 | Ja piszę raz dziennie, chyba, że wyjeżdżam. jak wyjeżdżam mam to w opisie. Czasem nie mam czasu odpisać bo wpadam tylko na chwilę jak wczoraj czy dziś.
__________________ [...]póki pokrętna nowomowa zakalcem w ustach nie wyrośnie, dopóki prawdę nazywamy, nieustępliwie ćwicząc wargi, w mowie Miłosza, w mowie Skargi - przetrwamy [...] |
26-07-2007, 09:39 | #62 |
Reputacja: 1 | Dobra, my tu gadu gadu a tu trzeba wystawiać komenty Piszcie co myślicie o sesji, co wam się w niej najbardziej podoba (będę próbował udoskonalić), a co uważacie za kompletną porażkę (to będę próbował poprawić). Garrett, ponieważ twoja postać zdobyła ponad 95 doświadczenia, awansuje na następny poziom. Wybieraj: ŁOWCA CZAROWNIC: HP: 140 Odporność: Umysł (nie możesz być sparaliżowany) Ciosy: Cięcie (50) Pchnięcie (70) Blok Błogosławieństwo (ochrona przed umysłem dla całej drużyny tzn. ochrania przed jednym atakiem mocą umysłu) Wyposażenie: Licencja łowcy czarownic, miecz, krzyż wszechojca RYCERZ: HP: 150 Brak odporności Ciosy: Cięcie (50) Szarża (80) Błogosławieństwo (wzmocnienie obrażeń u całej drużyny +10, na czas walki) Wyposażenie: Koń, miecz |
26-07-2007, 10:06 | #63 |
Reputacja: 1 | Skoro chcesz jakiś komentarzy, to proszę bardzo. Dla mnie jest mało opisów. Posty powinny być dłuższe, powinny być w 3 osobie tak jak byśmy czytali książkę. Przykładem może byś sesja "Knajpa morderców" (sesje autorskie) lub "Na smoka" (warhammer). Oczywiście ja w nich uczestniczę. Dłuższe posty, zawierające wyczerpujące opisy (niekiedy pseudo literackie) sytuacji, miejsc dają więcej możliwości graczom. Bo przecież chyba nie oto chodzi by gracze wymyślali sami to co otacza ich postacie. Dłuższe posty nie muszą źle wpływać na szybkość akcji. Szczegółowy opis stanu umysłu i uczuć danej postaci może bardziej zaciekawić uczestników sesji i zachęcić ich do pisania kolejnych postów.
__________________ Nic nie zostanie zapomniane, Nic nie zostanie wybaczone. Księga Żalu I,1 |
26-07-2007, 10:10 | #64 |
Reputacja: 1 | Po dokładnym przemyśleniu wybieram : RYCERZ: HP: 150 Brak odporności Ciosy: Cięcie (50) Szarża (80) Błogosławieństwo (wzmocnienie obrażeń u całej drużyny +10, na czas walki) Wyposażenie: Koń, miecz Nie mogę się doczekać jak będę paladynem. |
26-07-2007, 10:39 | #65 |
Reputacja: 1 | Hehe nieprędko nieprędko. Na rycerza Imperium potrzebujesz 500, a na na Paladyna (po rycerzu Imp.) 1125: ) Hmm, Kokesz od następnego posta spróbuję to poprawić. |
26-07-2007, 14:55 | #66 |
Reputacja: 1 | Piszę tutaj drugiego posta z rzędu ponieważ wiem, że jeśli go edytuję, nie zwrócicie na niego uwagi, a to ważne, jeżeli chcecie pozostawić wasze postacie przy życiu. Oto statystyki waszych przeciwników: 2x wojownik: HP: 120 Ataki: Cięcie (30) Pchnięcie (40) 2x łucznik: HP: 45 Ataki: Strzała (15) Wielki mutant: HP: 390 Ataki: 2x Cięcie (40 każde) Cztery strony świata (atak czterema mieczami) (120) Oślepienie (czar) (20) Radzę uważać w walce z tym gościem, bo on jest naprawdę potężny, potrafi walnąć za 80 i jeszcze dopierniczyć czarem. Czterech stron świata używa tylko w ostateczności, tzn. przed waszym ostatnim ciosem w jego stronę. |
26-07-2007, 18:34 | #67 |
Reputacja: 1 | Trzej mieli być ranni wiec powinni być słabsi, mieć problemy z równowaga czy coś w tym stylu.
__________________ Nic nie zostanie zapomniane, Nic nie zostanie wybaczone. Księga Żalu I,1 |
26-07-2007, 19:45 | #68 |
Reputacja: 1 | Mają -30 do celowania, więc mają 50% na trafienie was. A ten mutant... Radzę uważać |
27-07-2007, 09:48 | #69 |
Reputacja: 1 | Yy... Te... Tego... No... Wojto... On Cię... Zabije zaraz. Lepiej zmień ten atak, bo w Disciplesie tylko najpotężniejszy Hierofanta może wskrzeszać... |
27-07-2007, 09:58 | #70 |
Reputacja: 1 | Dobra. Już zmieniłem. Myślę że z wojownikami dam sobie radę bo mam szansę odparować ich ataki. Czy zwykły odpoczynek w gospodzie może wyleczyć moje rany ? |