[komentarze] Fontanna Młodości Witam i raz jeszcze gratuluję (nie)szczęśliwcom! :D Da formalności przypomnę skład: · tropiciel/spec od survivalu James R. Kent - Kerm · konsultant do spraw zjawisk paranormalnych Edward A. Crowley – K.D. · sierżant sztabowy Christopher Lane – Kitsune · II pilot, sierżant Kate Anderson – liliel · podporucznik Charles Straffey – Kutak · młodszy chorąży Jake M. Scott – Angrod · I pilot, podporucznik Marti 'Junior' Wolf – DrHyDe W panelu graczy umieszczę Was w kolejności stopni wojskowych (cywile na końcu :P), aby każdy wiedział komu może rozkazywać, a kogo musi słuchać. Dobra wiadomość dla cywili: wy podlegacie bezpośrednio tylko majorowi. Żeby uniknąć nieporozumień, zbiór zasad grzecznego pisarczyka: - Tradycyjnie: piszemy po polsku, w 3 os., do tekstów wypowiadanych przez postacie używamy kursywy i ogólnie staramy się, żeby posty były czytelne. - Mechaniki nie ma, ale może się zdarzyć, że poproszę Was o rzut kością – jako wydarzenie losowe. Generalnie jednak stosuję zasadę, że dobra passa postaci zależy od zaangażowania gracza. Mam brzydki zwyczaj zostawiania w kiepskich sytuacjach (lub wręcz uśmiercania) bohaterów należących do graczy, którzy w danej kolejce nie odpisali lub zrobili to na „odwal-się”. Graczy pomysłowych i sumiennych natomiast nagradzam jakimiś bonusami (np. No to dostajesz plecak, możesz sobie wymyślić 5 przedmiotów, które w nim znajdziesz). - Od momentu pojawienia się mojego posta macie równo tydzień na odpisanie. Jeśli ktoś z jakichś przyczyn (innych niż lenistwo) nie może odpisać, wystarczy mnie uprzedzić w komentarzach lub na PW. W takich przypadkach nie robię problemów. - Co do ilości postów nie chcę Was ograniczać, pamiętajcie jednak, by w interakcjach między Wami dawać wszystkim możliwość zareagowania (żeby nie było sytuacji, że 2 osoby mają już po pięć postów i tym samym pogoniły do przodu akcję, a inni wciąż nic nie napisali). Generalnie 1 post na tydzień mnie zadowala, gdyż bardziej zależy mi na jakości niż ilości. - To jest storytelling, więc możecie również operować tłem sesji (NPCami), o ile nie będzie to miało wpływu na samą fabułę (jeśli nie jesteście czegoś pewni, warto skonsultować to ze mną na PW). - W przypadku sporów zdanie MG jest decydujące, aczkolwiek zawsze możecie próbować mnie przekabacać. Jestem otwarta na Wasze prośby i pomysły pod warunkiem, że mają one głębsze uzasadnienie niż „bo ja tak chce”. - Prosiłabym, żebyście w pierwszych postach zwrócili uwagę na wygląd swoich bohaterów, opisali ich nawyki, typowe gesty czy ruchy mimiczne. - I druga prośba: Chciałabym, aby każdy dostarczył mi (powiedzmy w przeciągu tygodnia) zdjęcie swojej postaci z dzieciństwa (Angrod jest z tego zwolniony, ponieważ taką fotkę zawarł w KP). - Avatary Waszych postaci sama ustawię, ale jeśli ktoś chciałby zmieniać, to jedna zasada: szerokość 200 pikseli, a wysokość nie większa niż 300. Mój post zaczynający sesję będzie jutro, czyli w poniedziałek... i to chyba tyle informacji na początek. Spytam, jak pan major: Są jakieś pytania natury technicznej (bo te, dotyczące samej sesji, będziecie mieli okazje zadać już jako postacie)? Jeśli nie, to ładnie przywitać się i odmaszerować. ;) -------------------------------- WYOBRAźNIA Generalnie każde użycie wyobraźni to akcja zakończona sukcesem. Wiążą Was tu tylko trzy ograniczenia: 1. Wasza wyobraźnia działa tylko w obrębie wyspy. 2. Ktoś może zanegować lub zneutralizować Waszą myśl, swoją myślą. Np. Kent myśli sobie, że wielki kokos spada z drzewa na głowę O’hrurga. Major zauważa kokos, więc ten nagle rozpryskuje się nad jego głową, a z wnętrza wylatuje masa motyli. Zasada: Gdy wyobrażacie sobie coś, co ma wpłynąć na inną, przytomną osobę, która również potrafi korzystać z wyobraźni (tę moc mają tylko dzieci), to wpierw w poprzednim swoim poście rzucacie k10. 1-5 - oznacza sukces – stało się to, co planowaliście. 6-10 – porażka, wtedy musicie się skontaktować ze mną, żebym określiła wynik akcji. 3. ... jeszcze nie zdradzę. ;) Fajne, nie? Ale... nie ma nic za darmo. Im bardziej używacie wyobraźni, tym bardziej stajecie się mentalnie dziećmi. Obecnie bowiem jesteście dorosłymi w ciele kilku/ kilkunasto-latków. Jak działa system punktów wyobraźni, opisałam w poniższej tabeli: *** Tabela: 10 – masz pełną świadomość dorosłego 8 – szczerze okazujesz emocje, odczuwasz coraz większą chęć do zabawy 5 – zaczynasz nabierać mentalności dziecka, przez co zmieniają się Twoje wspomnienia (np. szkolenie wojskowe coraz częściej wydaje Ci się zabawą w wojnę), mieszają ci się fakty i osoby (np. żona staje się matką, syn – bratem) 2 – z dorosłego życia pamiętasz jedno, może dwa przełomowe wydarzenia i kilka twarzy, choć nie umiesz ich dopasować 0 i niżej – zapominasz o wszystkim co wydarzyło się poza wyspą, jesteś całkowitym dzieckiem *** „Koszty” stosowania wyobraźni określa MG, wg poniższego schematu: -1 – podrasowanie jakiejś umiejętności (np. skakanie wyżej, szybsze bieganie) lub zrobienie czegoś prawdopodobnego (znalezienie owoców na drzewie) -2 – przemiana jednej rzeczy w drugą (przy czym przynajmniej jedna cecha powinna być wspólna np. wielkość, albo kształt) -3 – stworzenie czegoś z niczego, „z powietrza” -4 – zrobienie rzeczy nieprawdopodobnej (np. zamiana w Supermana) ;) Np. Kent myśli sobie, że wielki kokos właśnie zerwał się z palmy i spada z drzewa na głowę O’hrurga (Kent: -1). Major zauważa kokos, więc ten nagle rozpryskuje się nad jego głową, a z wnętrza wylatuje masa motyli (O’hrurg: -2). Domyślając się, że to Kent jest sprawcą, major wysyła na niego motyle, które zaczynają bić chłopca po twarzy skrzydełkami (O’hrurg: -1). Kent: 10 – 1 = 9 O’hrurg: 10 – (2+1) = 7 |
Witam! I pozdrawiam szanowną MG oraz współgraczy. Nie życzę dobrej gry ;P Przy takim Mg i w takim składzie to nie potrzebne :) EDIT: 1. Do postu wyżej: To "dzieciństwo" to jaki przedział wiekowy? 2. Do postu(2 postów) niżej: Ja tam jestem zwykły cywil. Stopnie nie robią na mnie wrażenia :) |
Strzałka Kerm. Ekipa zebrana. Mira rządzi, Kutak ma jeden z wyższych stopni. I Ty mówisz, ze nie trzeba życzyć? :) Idealista-fantasta :). Pozdr |
Kutak ma, razem z DrHyDe, najwyższy ze stopni. A wiesz co to oznacza, Kitsune? Bo Fitzpatrick taki niemiły... Sierżancie Lane, proszę wypolerować tę lufę... :D A tak poważnie- dobry skład, dobra gra będzie, jak MG niczego nie... Znaczy się- z tak cudowną MG musi być cudownie. :P |
Witam wszystkich panów. Wygląda na to, że jestem jedyną kobietą w drużynie, na dodatek z tego co widzę najmniej doświadczoną na forum. Aha, i w sprawach militarnych dość zielona jestem więc bardzo proszę o wyrozumiałość. |
Miraaaa, Kutak mnie molestuje i uprawia mobbing już przed sesją. Ja się nie zgadzam!!!!! I Ciebie podtekstualnie też obraża, o! Liliel, ale masz fajurską maskę pgaz :) Pozdr |
Bleh... no i się zaczęło! Przypominam, że w zespole O'hrurga ma być 9 osób, a to oznacza, że 2 jeszcze nie znacie. Niemniej fakt faktem liliel jesteś jedyną kobitką w składzie, ale wiesz, jakby co to słówko na ucho... no, my sie musimy razem trzymać. Chociaż napastowania to nie masz się co bać, jak widzisz Kutak i Kits adurują się nawzajem, a K.D.... jest emo. xD Aporpo tych dziecięcych fotek chciałam sprecyzować, żebyscie starali się utrafić wiekowo między 8 a 13 wiosen. |
Hej, Kits, to ja tutaj gram kapusiem! A liliel- nie martw się, my wbrew pozorom bardzo mili, kulturalni, wyedukowani i przystojni (no dobra, poza Kitsem...) mężczyźni jesteśmy. Nasze postacie też. Prawie. :P Tylko ta Gamera łże jak rzuff... :P |
Nie kłam Kutak, Ty dopiero będziesz mężczyzną ;). Mira, może pewne informacje o postaciach da się zebrać w komentach,by dokładnie było wiadome, kto się na czym zna? Pozdr |
Cytat:
Przecież nikt Was w świat nie rzuci bez choćby ogólnego zapoznania się kto kim jest i w czym się specjalizuje. Post będzie bydlęcy w rozmiarze i będzie w nim sporo informacji, dlatego proszę na razie wstrzymajcie się z pytaniami apropo samej rozgrywki. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:03. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0