lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Postapokalipsa (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/)
-   -   [Neuroshima] Have gun - Will travel - komcie (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-postapokalipsa/13967-neuroshima-have-gun-will-travel-komcie.html)

Leminkainen 15-03-2014 20:32

Technicznie to pewien sens w tym jest... rusznikarstwo jako takie to bardziej wyspecjalizowana mechanika (raczej sobie podaruję sobie specjalizację w różnych rodzajach broni. Po prostu różne konstrukcje będą łatwiejsze bądź trudniejsze w naprawie). Elaboracja to zabawa z miarkami, powolne eksperymentowanie z różnymi rodzajami prochu (biorąc pod uwagę warunki postapo to właściwości prochu często się zmieniają nawet w ramach jednego producenta) mało tu rzeźbienia w metalu a więcej precyzyjnego odmierzania, szacowania, testowania ładunków...

Someirhle 15-03-2014 21:46

W takim razie powinno być w chemii/materiałach wybuchowych (te drugie przecież dotyczą chyba także choćby granatów, niet?) , ale z drugiej strony samo rusznikarstwo powinno być w mechanice. Wydaje mi się, że wydzielono umkę po prostu do wszystkiego od broni i już. Ale to takie moje gdybanie, nie musisz sobie łamać głowy, bo właściwie nie bardzo mi zależy, ale lubię sobie pogadać.

Leminkainen 15-03-2014 21:57

Jak dla mnie to granaty to rzucanie (bo wyciągnięcie zawleczki nie wymaga doktoratu) a ich produkcja to materiały wybuchowe

jak dla mnie to do testów dłubania w broni można wykorzystywać połowę umiejki mechaniki.

Someirhle 16-03-2014 16:46

...nie to żebym miał do powiedzenia towarzyszom podróży coś konkretnego - jakieś cześć, drobna wymiana uprzejmości i krótka gadka o niczym właściwie. Oczywiście jeśli mają czas, te nasze NPCe.
Więc jak dla mnie możemy lecieć dalej.

Someirhle 18-03-2014 22:10

Coś mi niejasno chodzi po głowie, że trzeba też wprowadzić nabój do komory, ale się nie znam. Jeśli trzeba, to to też robi.

Leminkainen 19-03-2014 10:06

Możesz spokojnie nosić zabezpieczoną broń z nabojem w komorze (MAS ma całkiem wygodny bezpiecznik obok kabłąka spustowego) Takie rozwiązanie pozwala także na załadowanie dodatkowego naboju -ładujesz nabój do komory, podpinasz pełny magazynek i masz jeden nabój "gratis". Podobnie będzie jeśli zmienisz magazynek zanim wystrzelisz ostatni nabój - jeden zostanie w komorze. (Stąd w opisach "pojemność magazynka+1" - co nie dotyczy rewolwerów i broni strzelającej z zamka otwartego)

Leminkainen 24-03-2014 19:01

Hmm jakby to ująć...

liczyłem na to że uda nam się utrzymać tempo z odpisem co góra 48h ale i tak sesja opiera się na jednym graczu chciałbym żeby sytuacja się poprawiła jeśli się nie poprawi to będę niestety musiał pozbyć się nieaktywnych graczy i przeprowadzić rekrutację uzupełniającą :/

Someirhle 28-03-2014 17:00

Jeśli nie zdarzy się coś bardzo dramatycznego, to po prostu będę walczył aż utłukę resztę.

Leminkainen 28-03-2014 17:23

zaraz dojeżdżacie do końca tunelu (zresztą twoja postać przekona się o tym pierwsza)

Someirhle 03-04-2014 10:55

Powiedz mi jakbym przypadkiem zauważył klarka.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:54.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172