lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Science-Fiction (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/)
-   -   [Komentarze] - CP 2020 - Unitra (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-science-fiction/10303-komentarze-cp-2020-unitra.html)

JohnyTRS 21-01-2012 13:23

Następna sesja? jestem za, ale dopiero po skończeniu tej.

Prawdę mówiąc obecna postać pójdzie do lamusa, zrobiłem ją jako eksperyment. Następna będzie... niewiem jaka, ale na pewno mająca wkład w ilość wystrzelanej amunicji podczas sesji. Może były agent CIA?
Bardzo niejednoznaczna moralnie.

Zagranie kimś złym też raczej nie stanowi problemu. Zagranie członkiem formacji militarnej korporacji też jest ciekawe.

Pinn 21-01-2012 15:28

Spoko. Na razie jednak dokończmy naszą akcje. Ja również chce następną postacią posłać spory gra kul. No i jakieś potężne wszczepy i ekwipunek ;)

JohnyTRS 21-01-2012 18:19

Cytat:

Napisał Pinn (Post 341197)
No i jakieś potężne wszczepy i ekwipunek ;)

Nie wiem dlaczego, może nie czuję klimatu, ale potężne wszczepy do mnie nie przemawiają. Ja postawię na Optykę, słuch oraz to, co podniesie umiejętności mojej postaci.

P.S. Gdyby była taka okazja, to wyrzutnią rakiet w ręce/ nodze nie pogardzę...

Koniec gadania, muszę się zabrać za pisanie posta. Ostatnio łapię się na tym, że jestem graczem biernym.

EDIT: Co do pomysłu na kolejną przygodę, to proponuję się wcielić w tych dobrych - w zwykłych policjantów NCPD, muszących się zmierzyć z narkotykowym szałem podczas patrolu... typowa sesja akcji, strzelanina, bądź nawet survival, gdy skończy się amunicja, a posiłki zostaną związane daleko od nas, a elitarne jednostki będą miały ważniejsze sprawy na głowie niż kilku krawężników...

EDIT 2: Mimo że postęp w naszych realiach Cp jest znaczny, to pod względem muzyki pojmuję cybera nadal "klasycznie", czyli w brzmieniach ciężkiego rocka oraz (osobiście) w gitarowych solach i riffach...

Pinhead 22-01-2012 15:25

Odnośnie amunicji, to macie po kilka magazynków więc dopóki nie będziecie walić seriami do wszystkiego co się rusza, nie powinno być problemów.

Pinn 22-01-2012 18:58

Dodałem sobie celownik holograficzny, nie stanowi to problemu?

Możemy uznać , że już się ruszyliśmy. Opisz czy nas nie wykryto ;)

Pinhead 22-01-2012 21:04

No to jedziemy panowie. Jak to mówią wóz, albo przewóz. Wasza akcja to postawienie wszystkiego na jedną kartę, ale ok ;) Zobaczymy, co z tego wam wyjdzie.
Oto mapka z naniesionym waszym ruchem. Gdyby samochód nie był tam, gdzie sobie wyobrażaliście, to dajcie znać.
http://img9.imageshack.us/img9/4466/lotniskol.jpg

Pinn celownik może być. Niech już stracę. ;)

EDIT: (po poście Johny'ego)
Hangar nie ma bocznych drzwi. Od frontu są duże rozsuwane wrota (takie na samolot) i małe, normalne drzwi.
Przechodziliście koło hangaru nr 1 (który nie miał bocznych drzwi), możecie więc założyć, że dwójka też ich nie ma.
Można ewentualnie wejść przez okno, ale to ryzykowne. Trzeba się wspiąć, jakoś otworzyć okienko i się przez nie przecisnąć. Poza tym wtedy wchodzi do środka tylko jeden z was. Wejście do okienka wymaga podsadzenia. :-P

Pinn 23-01-2012 10:02

Mamy straszne szczęście, albo Arasaka to idioci :)

JohnyTRS 23-01-2012 17:35

Jak położone są drzwi i brama na ścianie frontowej hangaru?

Pinhead 23-01-2012 20:35

O tak:
http://img810.imageshack.us/img810/6669/szkice.jpg

A to mapka obecnej sytuacji w hangarze:
http://img543.imageshack.us/img543/9118/szkic2w.jpg

Pinn 23-01-2012 21:04

AV-ka używa noktowizorów. Oznacza, że mamy noc. Pogubiłem się, gdy wyjeżdżaliśmy od Unitry (chyba wtedy) była 6 rano. Tyle czasu już minęło? Pinhead co ty na to by przy każdym poście dodawać godzinę i może dzień tygodnia (lub datę DD.MM)? To doda pseudo reportażowego charakteru. Takie coś pasuje do CP( w fantasy raczej zegarek cyfrowy nie przejdzie ;) ).



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:16.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172