Brilchan zmieniłem Ci awatara. Mam nadzieję, że się podoba. |
Cytat:
|
Ja tu się chciałem za post zabrać, a widzę że plan wcale nie jest taki pewny, jak się to mogło wydawać. Do wieczora czekam na ostateczne potwierdzenie waszych planów. |
Ej, nie patrzcie na mnie tak :D |
Ja pobawiłem się trochę tym programikiem co Pinn zalinkował i jestem podłamany najprostszy program 150 godzin O_O żałuje że nie przeczytałem jakiegoś opisu zanim nie władowałem w to całych 10 punktów :P |
Reinhard poszedłeś na prostotę z awatarem :D Taki hobbysta ma w sobie moc , powinien wyglądać jakoś wariacko :) |
Brilchan nie przejmuj się tym linkiem i zasadami tam zawartymi. Po pierwsze u mnie zasady są dla mnie i dla graczy i zawsze je naginam w różne strony. Przeważnie na korzyść graczy ;) Są one wyznacznikiem, tego co postać gracza może i czy jest to dla niej łatwe, czy też wymaga rzutu, bo jest ponad jej możliwości. |
Cytat:
|
Na tym prosiłbym już zakończyć wasze planowanie. Już wiem, co chcecie zrobić i jak. Zaczynam post, ale ten pewnie pojawi się rano. Reinhard z tego, co widzę wykupiłeś chip sieciowy z dostępem do HR. Jesteś więc nie jako cały czas online i masz nieustanny dostęp do sieci. To dobra okazja, by w moim poście opisał jak funkcjonuje ten poziom sieci. Ten pomysł zaczerpnięty jest z innego oscylującego w cyberpunkowych klimatach systemu "Interface Zero" z Pinnem miałem solówkę na forum. Nie skończyliśmy jej z mojej winy, ale odsyłam zainteresowanych do sesji, by zobaczyć jak funkcjonowała tam sieć. http://lastinn.info/archiwum-sesji-z...-ja-robot.html |
Pinn: co poradzę, jak lubię neon? :) A poza tym Murdock z Drużyny A jest zbyt rozpoznawalny, aczkolwiek jego charakter jest odpowiedzialny za lwią część Sullivana :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:27. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0