27-03-2019, 09:19 | #41 |
Reputacja: 1 | Ugh... Ta runda wymagała trochę więcej uwagi pomimo krótszego opisu. Macie podsumowanie pozostałych Wam w tej rundzie PK. Cyferka 7 wzięła się stąd, że na początku gry kapitan użył zdolności Motywacja dającej Wam dodatkowy 1PK. Wszystko powinno działać teraz, jak należy. Na mapce pojawiają się nowe elementy - znaczniki Warning wskazują korytarze z których słychać hałas. Drzwi oznaczają przejścia, gdzie mamy zatrzaśnięte drzwi, które możecie otworzyć tylko i wyłącznie za pomocą swoich umiejek/przedmiotów. Hałas: czas wyjaśnić. Każdy korytarz ma swoje oznaczenie cyfrowe. Po ruchu do pustego pomieszczenia następuje rzut kością, który wskazuje skąd dobiega Was hałas. Gdyby ze względu na kolejny rzut, czy to przez ruch czy to przez jakieś wydarzenie, ten sam korytarz miałby być wskazany po raz kolejny - następuje SPAWN przeciwnika. Jest on losowany z torebeczki wszystkich przeciwników, którzy znajdują się obecnie gdzieś tam na statku, ale nie są jeszcze fizycznie na planszy. Grupa z Mechanikiem, Żołnierzem i Medykiem wyrzuciła na kości Niebezpieczeństwo/krytyczne niepowodzenie. Oznacza to, że przeciwnik z sąsiedniego pomieszczenia idzie do nich lub jeśli go nie ma, to oznacza się hałasem każdy sąsiadujący korytarz, który nie ma jeszcze znacznika hałasu. Tak więc rzut okiem na mapę będzie wam mówił jakie macie szanse na wylosowanie jakiegoś spotkania. Obecnie dwóch Intruzów już kręci się po statku w dwóch różnych pomieszczeniach, wybranych przeze mnie na starcie gry. To wszystko. Opisy przedmiotów lecą nieco później do doca, koło 12:00 powinno wszystko już być. Po tej godzinie zajrzyjcie do swoich KP. Będziecie tam mieli przypomnienie Celu Głównego, którego dostaliście na PW + mini-quest dla przedmiotu specjalnego dla waszej postaci. :P Sygnał można wysyłać z specjalnego pomieszczenia na statku, trzeba go znaleźć. |
27-03-2019, 10:08 | #42 |
Reputacja: 1 | Zwiadowczyni potrafi otworzyć drzwi. Po co walczyć w dwie osoby, jak można walczyć w trzy osoby. |
27-03-2019, 11:25 | #43 |
Reputacja: 1 | Ale Pilocik i tak już prawie się wyczerpał na tę rundę, więc po co ma za Wami iść, jak jest w swojej obecnej lokacji super bezpieczny + kolejną rundę zacznie z dodatkowym PK? Dodatkowo akurat Pilot i Admin są najlepsi w otwieraniu drzwi, które nie chcą współpracować. Reszta ma większe ograniczenia. :P Ok, wszystko uzupełnione, wasze KP mają dodatkowe informacje na samym dole i aktualny ekwipunek. Później stworzę gdoca z listą pomieszczeń, bo wciąż o tym zapominam - będzie tam na bieżąco to co zostało w pomieszczeniach, które odwiedziliście. |
28-03-2019, 09:36 | #44 |
Reputacja: 1 | Pytanie - potrzebujecie więcej czasu na zastanowienie się, który z celów wybrać? Za moment koniec rundy, właściwie to już teraz jesteście na resztce "czasu i energii", a patrząc na ten niefart drużyny od Silników w hałasie, to jeśli nie ruch, to Event może nasporzyć im niechcianego towarzystwa Mógłbym zmienić zdecyduj gdy napotkasz Intruza na zdecyduj do końca rundy 2. :P Przypominam, że możecie dać pass bez wykorzystywania wszystkich akcji dla większego bezpieczeństwa. |
28-03-2019, 23:31 | #45 |
Reputacja: 1 | Damy radę... I sorry za nikłą aktywność w komentach, jakoś tak... praca E: W temacie sesji trochę. [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=pP2od2GS-5o[/MEDIA] Ostatnio edytowane przez Googolplex : 29-03-2019 o 22:32. |
04-04-2019, 22:21 | #46 |
Reputacja: 1 | Jutro popołudniu/wieczorem, najpóźniej w pojutrze będzie mój post.
__________________ Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych! |
07-04-2019, 21:02 | #48 |
Reputacja: 1 | Dwie osoby zadeklarowały się na PW, że niedługo napiszą, a sam mam parę rzeczy na głowie związanych z przeprowadzką i przygotowaniem do prowadzenia sesji na żywo, więc przedłużę kolejkę i maksymalnie we wtorek wieczorem zabiorę się za odpis. Osoby bez pisemnej deklaracji albo jakiegoś info do tego czasu będą miały "oszukane" na ich nie korzyść karty przy kolejnym dociągu wydarzeń żeby trochę przyspieszyć rozgrywkę |
09-04-2019, 22:19 | #49 |
Reputacja: 1 | Skoro to koniec rundy to żołnież zbiera przedmioty jakie pozostały w pomieszczeniu i na jakie pozwalają mu jego akcje i udźwig. |
12-04-2019, 00:23 | #50 |
Reputacja: 1 | By zużyć akcje z tej rundy to zbadam kilka próbek ( spróbuję w ten sposób znaleźć słabe punkty straszącego nas monstrum)
__________________ "Źli ludzie nigdy nie mają czasu na czytanie- powiedział Dewey- To jeden z powodów, dla których są źli." Lemony Snicket – Przedostatnia pułapka |
| |