[Kapitan Bomba] Opanować teren! - Kantyna Witam przyszłych graczy i tak dalej, i tak dalej. Częstotliwość odpisów to 2 odpisy na tydzień, chciałbym zachować pewną regularność. Terminy to czwartek do godziny 18:00 oraz niedziela do godziny 18:00. Swoje posty zamierzam wstawiać tego samego wieczoru. Wygląd postów w sesji -Bez pogrubiania; -dialogi od myślnika kursywą -myśli postaci kursywą Google Docs: brak Mechanika: pełni rolę wspomagającą, nie zamierzam rzucać na każdą drobnostkę. Parametry określają waszych szeregowych. Test to suma Parametru i rzutu 1k6 musi być równa lub większa niż stopień trudności: 5 – trudne dla lebiegi 7 – trudne dla lebiegi z Gwiezdnej Floty 9 – trudne dla tych na kacu 11 – trudne 13 – trudne dla miszcza 15 – trudne w EMP* Używanie Materii Pozakosmicznej: Będąca na wyposażeniu Gwiezdnej Floty Materia Pozakosmiczna w strzykawkach pozwala na zasklepienie rany i uratowanie czyjegoś życia. Efektem ubocznym zastosowanie Materii Pozakosmicznej jest zielony… eeeee… Ewenement Materii Pozakosmiczej (EMP). Po zaaplikowaniu Materii Pozakosmicznej osoba aplikująca wykonuje rzut 1k6: 1,2 – rana nadal niezaleczona, EMP odpowiedniej wielkości 3,4 – rana zaleczona, EMP dwukrotnie większy 5,6 – rana zaleczona, EMP odpowiedniej wielkości Klasy: 1. Trep (dowodzenie) Wymagania: Myślenie <4 Opis: Ojciec trep, matka trep, a ty jesteś Übertrepem! Jesteś urodzonym żołnierzem, cały regulamin Gwiezdnej Flot masz w małym palcu. W przypadku śmierci wyższego stopniem jesteś pierwszy do objęcie dowodzenia, dodatkowo dostajesz od MG informacje, co wg regulaminu Gwiezdnej Floty trzeba zrobić. 2. Kosmita (kosmita) Wymagania: tylko dla kosmitów sprzymierzonych Opis: Jesteś w stanie przewidzieć zachowanie kosmity twojej rasy (działa jednocześnie tylko na jednego kosmitę). Będę szczery: jesteś po prostu tak samo głupi. 3. Snajper (Strzelec) Wymagania: Nawalanie z karabinka >7 Opis: twoje nawalanie jest krótkie, zwięzłe i na temat. Gdy podczas testu na kości wypadnie 6, żywy cel do którego strzelałeś ginie na miejscu. Wyjątek: nie działa w przypadku Kutanoidów. 4. Majster (Mechanika) Wymagania: Zatentegowywanie >7 Opis: ze szpachlą jesteś za pan brat. Jesteś w stanie wszystko szybko naprawić, a brakujące elementy dosztukować byle czym. Gwarancja oczywiście tylko do bramy i się nie znamy. 5. Piguła (Medyk) Wymagania: Myślenie >7 Opis: Masz wprawę we władaniu Materią Pozakosmiczną. Po jej zaaplikowaniu rana zawsze jest zaleczona, a EMP odpowiedniej wielkości (nie wykonujesz rzutu 1k6). 6. Kóbica (Pilot) Wymagania: Pilotowanie >7 Opis: w Akademii Gwiezdnej Floty rozbiłeś już tyle pojazdów, że ukończyłeś ją z odznaką Superpilota. Testy Pilotowania są dla ciebie zawsze o 2 poziomy łatwiejsze. Jeżeli macie pytania, sugestie i zażalenia, to proszę śmiało pytać. Proszę nie odpisywać w sesji, dopóki nie pojawi się pełny tekst w pierwszym poście (obecnie trawą prace instalacyjne). |
Bry wszystkim. Niech sesja będzie mocna jak tania wódka, równie szybko kończyła imprezę i zostawiła po sobie kaca... albo niedopicie. :D :wzeby: |
Doberek wszystkim. Dawno mnie tu nie było, ale za wiele chyba się nie zmieniło. Tak to powodzenia w sesji a i nie liczcie za bardzo na Jacka. Powiedzmy, że pod względem inteligencji jest przeciętny, a w cechach fizycznych powiedzmy jako tako sobie radzi ale szału nie ma XD |
Będzie opanowany. |
Witam również wszystkich. Majster Mak Gajer gotowy do służby i czeka tylko, żeby coś spiep... to znaczy naprawić ocziście. |
Również witam wszystkich graczy i mistrza gry |
Pełnoprawny post już jest, czas do czwartku godz. 18.00. Siedzicie w kantynie i... no właśnie, co robicie? Dowódcy nigdzie nie widać. Pierwszy post w sesji, czyli napiszcie coś o swoich postaciach, tak żeby inni gracze wiedzieli, z kim mają (nie)przyjemność dzielić służbę. |
Tak się tylko dopytam. W kantynie jest wóda czy zachowane są pozory? |
Cytat:
|
Cytat:
|
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:45. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0