16-11-2021, 20:03 | #81 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Moc dopiero będzie Ok, mam już prawie cały post. Brakuje mi części dla jednego gracza, no i pewnie jakieś literówki trzeba będzie poprawić. Także jutro już wrzucam na bank
__________________ |
17-11-2021, 17:32 | #82 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | I wreszcie pościk jest. Tradycyjnie dajemy sobie siedem dni, a więc termin mija w środę 24.11 godz. 23:59. Parę dodatkowych słów do poszczególnych osób: - @Mi Raaz Clave potrzebuje czasu na odnalezienie kehillowych druchów, na razie dał mu tylko luźny namiar na Garrusa - @Jenny po spotkaniu w windzie nie wydarzyło się już nic nadzwyczajnego, możesz śmiało założyć, że Devina dotarła bezpiecznie do przyjaciółki, którą zastanie w domu, o ile oczywiście to nadal cel jej podróży - @trav @Nami oboje jeszcze się ze sobą "pomęczycie", nadal przebywacie w apartamencie rodziny Mordino i właśnie wrócił syn nieboszczyka, którego Yoq zna ze swojej przeszłości, trav prosiłbym również abyś odpowiedział na dodatkowe pytania Nami, żeby mogła uzupełnić Wasz dialog w swoim poście jeśli potrzebujesz pomocy w jakiejś kwestii, daj znaka - @Lord Melkor do Garrusa przysiadł się jakiś nieznajomy, a Ty do swojego ekwipunku możesz dopisać blaster i dwa noże bojowe I jeszcze parę linijek na temat walki. Dwie obserwacje, jakie wyniosłem z walki Lorda: 1) Walka trwa strasznie długo, choć nic się nie dzieje. Moja propozycja jest taka byście wrzucali deklaracje możliwe posunięte do przodu, nawet takie typu "jeśli A to ja B, a jeśli C to ja D", a ja będę rzucał od razu za trzy rundy walki. Przy czym rundy, w których nic się nie będzie działo, czyli nikt nikogo nie trafi, będą wywalane z niebyt. Wyjątkiem będzie sytuacja, w której trafiona zostanie postać gracza, a test Sprawności nie zostanie zdany, wówczas przerywam po danej rundzie i czekam na deklarację. 2) Przydałby się jakiś sposób ustalania inicjatywy. O ile w pierwszej rundzie może ona zależeć od fabularki, o tyle bez sensu jest utrzymywanie takiej kolejności przez całą walkę. Moja propozycja to rzut kością i dodanie do niego WW (w przypadku walki wręcz) lub Strzelania (w wypadku walki dystansowej). Kto ma najwięcej zaczyna. Co myślicie o tych rozwiązaniach?
__________________ Ostatnio edytowane przez Col Frost : 17-11-2021 o 17:37. |
17-11-2021, 17:37 | #83 | |
INNA Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Discord podany w profilu | |
17-11-2021, 17:41 | #84 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 |
__________________ |
17-11-2021, 19:45 | #85 |
Reputacja: 1 | Podobają mi się pomysły na usprawnienie walki, choć chyba na początku tak wolno szło bo do walki pięściami są ujemnie modyfikatory czyż nie? System inicjatywy brzmi okay - rozumiem, że by była raz na walkę ustalana, czy byś zmieniał na turę? Dialog z nieznajomym w barze może na docu byśmy zrobili? |
18-11-2021, 06:01 | #86 | ||
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Nie widzę problemu
__________________ | ||
18-11-2021, 11:14 | #87 |
Reputacja: 1 | Nie wiem czy zmienianie inicjatywy co turę za bardzo nie skomplikuje walki, możemy spróbować. Odpisałem w docu. |
22-11-2021, 08:51 | #88 |
Reputacja: 1 | A to ja może z innej beczki: Wszystkiego najlepszego dla naszego MG. Niech mu nigdy nie zabraknie inspiracji, a gracze nie dają w kość.
__________________ Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe. ”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej. |
22-11-2021, 16:46 | #89 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Bardzo dziękuję
__________________ |
24-11-2021, 22:32 | #90 |
Reputacja: 1 | Chciałam wrzucić odpis przed terminem, ale już zasypiam i nie dam rady dokończyć dzisiaj. Zresztą, nikt jeszcze nie wrzucił, chyba niektórzy jeszcze coś piszą na docu, więc pewnie tradycyjnie musisz nam wydłużyć kolejkę Col Frost |