lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [komentarze] Lęk przed nocą, lęk przed mgłą (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/10502-komentarze-lek-przed-noca-lek-przed-mgla.html)

AJT 31-12-2011 19:20

Do przodu. I od nowego roku zaczynamy na pełnym gazie;)

Nefarius 31-12-2011 19:21

To jutro post do południa. Ci co chcą odpiszą w formie retrospekcji i już, wszak jesteśmy kreatywni.

Dosiego :)

Iakovich 01-01-2012 09:53

Belzebub co powiesz by drania wpakować w przepaść i ubić kamieniem, jak będzie chciał wyskoczyć to zawsze można go ciachnąć mieczem bądź toporem.

Nefarius 01-01-2012 11:30

Przepaść ma około 7 m głębokości.

Iakovich 01-01-2012 14:52

Opcja 2 rozzłość go ja będę za tobą jak skoczy na ciebie unik i wpada na mój topór;)

baltazar 01-01-2012 16:59

Cytat:

Napisał Iakovich (Post 337807)
Opcja 2 rozzłość go ja będę za tobą jak skoczy na ciebie unik i wpada na mój topór;)

Nie chcę narażać na szwank krasnoludzkiego honoru ;) kto to widział, żeby się zabójca gigantów chował za dwa razy węższym łotrem \'|

A tak na poważnie i do MG:
Jak rozumiem to jest zębaczy, my i przepaść... wiec ze spychaniem to raczej ciężko, a nawet gorzej bo to on może nas zepchnąć ;| Jak szeroka jest szczelina? Jaki jest szeroki korytarz? W ilu możemy walczyć? Czy jest szansa, żeby wejść na plecy potwora (jak on jest duży?)?

Nefarius 01-01-2012 17:03

Szczelina to niecka głębokości około 7m, długości około 20m, szerokości 5m. Wy zaś jesteście w wielkiej jaskini i wasze ruchy ograniczają jedynie spore stalagmity i stalaktyty, za którymi równie dobrze możecie się chować.

baltazar 01-01-2012 18:57

Dobra Panowie, to Belzebub napoczął stwora. Za 11 i za 4... bawcie się teraz wy :)

Iakovich 02-01-2012 11:46

Garanowi kostnice sprzyjają potwór padł po drugim ciosie :) Jak ktoś che by Garan wyrwał dla niego kieł albo narośl (za pozwoleniem MG oczywiście). To piszcie tutaj lub ubierzcie to w swoim poście nie braże się za takie wykorzystanie postaci.

Nefarius 02-01-2012 12:48

Wyrwać nie da rady, ale toporem uciupie kieł czy kolec.

Po zejściu na dół do miejsca, gdzie leży trup znajdujecie skorodowaną, nie zdatną do użytku kolczugę, medalion z głową wilka.

Niklas z góry dostrzega coś, co odbija światło ich pochodni i lamp. Świecący przedmiot leży, pod niewielką półką skalną kilka dobrych metrów od ciała.
Ci, którzy zeszli na dół po trupa, udając się we wskazane przez łucznika miejsce dostrzegą krótki miecz o szerokim ostrzu. Broń jest dość ciężka, prawie, że jak długi miecz, wykuta z nieznanego nikomu materiału. Na klindze znajduje się wygrawerowany napis "Furia zimy" w języku Norskim, co rozpoznaje Kund. Stal jest nie tylko ciężka ale i bardzo zimna. Żadne z towarzyszy nie posiada żadnej wiedzy, która mogłaby coś im powiedzieć o tej broni, a jedyne co wam przychodzi do głowy to "skarb, którego szukał za życia duch".




W swoich postach opiszcie wszystko kończąc na tym jak wybieracie się z powrotem do osady. Wtedy i ja odpiszę i zakończymy I rozdział naszej sesji.

Aha i jeszcze sprawa ducha. Czy zwłoki zabierzecie ze sobą, czy spalicie, czy zakopiecie przed kopalnią, ducha już nie zobaczycie.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:47.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172