lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [komentarze] Krew, piach i łzy II (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/13928-komentarze-krew-piach-i-lzy-ii.html)

wysłannik 14-03-2014 18:41

Tak w ogóle to chyba zmiażdżyliśmy przeciwnika dość ładnie w walce, to może lepiej będzie jak puścimy się za nim do lasu i dobijemy go? Mamy sporą przewagę jeżeli chodzi o liczebność. Gorzej może być ze znajomością lasu, ale może uda mi się dogonić minka zanim wbiegnie w głęboki las.

Pipboy79 14-03-2014 19:39

-Hm... Nie wiem czy się uda ich dogonić... Ludzie mają SZY = 4, rogasie = 5 a minetotaur = 6 :) No przynajmniej w bitewniaku... :)

-Zanim wejdziem w las niech nam miczuniu poopowiada czy walka (mod) byłyby takie same jak teraz czy coś by się jednak zmieniało.

-Generalnie jednak pomysł dość ryzykowny. :) Podoba mi się :D

-Ale po mapce patrząc to chyba jesteśmy rozbici na dwie oddzielne grupy "przednią" i "tylną" tak samo jak uciekający rogasie. Pytanie zasadnicze czy się najpierw centralizujemy czy od tak lecim na Szczecin :)

Mortarel 14-03-2014 20:28

Zgadza się, zwierzoludzie mają większą szybkość. Zwierzoczłek ma szybkość 5, a Minotaur też ma 5, ale z racji posiadanej mutacji (zwierzęce odnóża) dostają +1 do SZ. Czyli mają w sumie 6 szybkości.
Zakładając, że oni biegną i wy biegniecie, to może być ciężko.

Pamiętajcie też, że zwierzoludzie mają wyostrzone zmysły i +20 do skradania i +10 do ukrywania się w lesie.

Co się tyczy was wchodzących w gęstwinę:

-Ma ktoś nawigację, mapę, cokolwiek? Wejść do lasu jest łatwo, wyjść już niekoniecznie. Modyfikacje dowodzenia będą te same, z tą różnicą, że jeśli głównodowodzący nie będzie was widział, to nie będzie mógł pomóc. To samo tyczy się innych oddziałów, jeśli się oddalicie od siebie.
-Całkiem możliwe, że ze względu na trudny teren niemożliwe stanie się wykonanie niektórych manewrów, może miejscowo spadać szybkość poruszania się itp. Ogólnie wszystko co może się wiązać z trudnym terenem może się wtedy przytrafić, ale będzie to raczej losowe. O zainspirowaliście mnie do stworzenia tabelki terenu hehe.
-Jeśli jakiś oddział zostanie rozbity, to rzucam na to czy nie pobłądzi uciekając (30%) oraz czy nie padnie ofiarą lasu (10% na to, że oddział nigdy nie wyjdzie z Lasu żywy).

Co może was zachęcić do wejścia w las?
- widzieliście 3 oddziały, 1 rozbity rzucił się w bezładzie uciekając, drugi z poważnymi stratami, trzeci też oberwał. Jeśli dogonicie wroga i nie będzie go czekało w lesie więcej, to macie szansę pokonać Goraka.

Jak zawsze, wybór jest wasz.

Wnerwik 14-03-2014 21:09

Ekkill byłby pewnie za gonieniem zwierzoludzi, ale jako gracz nie jestem tego taki pewien. Pewnie byśmy się pogubili.

Mortarel, wydaje mi się, że te "zwierzęce odnóża" są już wliczone, dlatego mają 5SZ, ale nie jestem ekspertem :p

Mortarel 14-03-2014 23:52

Hmmm, o tym nie pomyślałem hehe.

Iakovich 15-03-2014 10:22

Galiusz też chciałby ich pogonić ale nie całymi siłami bo mamy dość rannych. Lepiej stworzyć szybki oddział może połączyć 2-3 i wysłać z dowódcami. Na pewno Ekkill bez oddziału, do tego Carl z oddziałem fajnie by było zostawić medyka, wysłał bym tez swój oddział bo może są zmęczeni i lekko zranieni ale dość karni i chyba teraz najlepiej się do tego nadadzą.

Pipboy79 15-03-2014 15:01

-Hmm... Pomysł walki w lesie z rogasiami w sumie kuszący bo heroiczny i dodający rispektu... Ale i dość ryzykowny... Generanie proponuję by się szefu w grze pozarządzał :)

Komtur 16-03-2014 11:52

Rzut nieudany o dwa punkty, dostanę jakiś bonus od MG np. za umiejkę przekonywanie?

Wnerwik 16-03-2014 12:11

Najpierw musisz rzucić na przekonywanie. Jeśli test ci się uda to dostajesz bonus +10 do testu dowodzenia. Przynajmniej tak jest jeśli chodzi o zastraszanie :p

Mortarel 16-03-2014 12:15

Rzuć na przekonywanie, dostaniesz +10 do Twojego rzutu na dowodzenie. Jak Ci wyjdzie przekonywanie to uznam, że rzut na dowodzenie też wyszedł.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:35.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172