lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Tajemnica Starej Kopalni (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/14095-komentarze-tajemnica-starej-kopalni.html)

Sekal 23-04-2014 16:38

Pewnie, że wierzymy. :D
Ale w takim razie Gunther nie będzie chciał ich okrążać, a bardziej schować się i poczekać aż przejdą.

Taka jeszcze kwestia techniczna: xeper, wrzucasz obrazki na zasób https. Dało by się, byś wrzucał obrazki bez tego protokołu (tzn. zwyczajnym http)? Z tego co widzę to działa, a u mnie w robocie https niedostępny ;)

Gob1in 24-04-2014 10:15

xeper, mógłbyś opisać Białą Skałę? To pojedyncza skała? Jaki kształt (w przybliżeniu)? Jak wysoka? Da się na nią wspiąć? W jaki sposób (jak trudne jest podejście)? Czy jej kształt umożliwia schowanie się obserwatora(-ów) na górze?

xeper 24-04-2014 18:00

@ Sekal: wrzucam przez dropbox'a, jak znajdę coś innego, co korzysta z http, to nie ma problemu.

edit: przez tinypic wrzucam. Powinieneś widzieć
[IMG][/IMG]

@Gob1in:


To chyba dobrze oddaje jak wygląda i jej skalę. Jak ktoś się chce wspiąć, to wykonuje łatwy [+20] test wspinaczki. Chyba dalszy opis nie jest potrzebny.

Gob1in 24-04-2014 19:10

Deklaracja w poście - Søren znajdzie sobie miejsce gdzieś na szczycie zalesionego pagórka przylegającego do Białej Skały. Dodatkowo maskowanie gałęziami, cisza i bezruch.

Nie włazi na samą Białą Skałę - za łatwo tam kogoś dojrzeć.

Aha - wróci kawałek i zajmie się również maskowaniem tropów grupy zwiadowców. Lepiej, żeby zwierzoludzi nie zaciekawiły świeże ślady.

Sekal 25-04-2014 11:52

Czyli jest nas tylko 3 na ścieżce?
Żaden myśliwy z wioski z nami nie poszedł?

Napiszę jeszcze posta, jeśli nikogo innego nie ma to będziemy musieli tak sobie radzić. Bo warto by było jeszcze powiadomić ludzi we wsi po dojrzeniu wroga.

xeper 25-04-2014 12:08

Skoro żaden z Was nie napisał, że zabieracie kogoś jeszcze, to w swej łaskawości i wielkoduszności dodam Wam:
- Fritz - 11-latek, wychowanek Wilczura i początkujący myśliwy;
- Arnold - czterdziestoparoletni drwal, siłacz i człowiek lasu;
- Thoma zwany Południowcem - niemal pięćdziesięcioletni były najemnik, który całkiem dobrze strzela z kuszy.

To powinno Was nieco wzmocnić i dać większe możliwości działania.

Edycja:
Stara Kopalnia KP
obiecany link do kart postaci.

vanadu 25-04-2014 12:38

mistrzu - ile osób pracuje przy "fortyfikacji" wsi, ilu zaś mężczyzn wygląda na zdolnych do boju?

xeper 25-04-2014 22:25

We wsi żyje 80 osób, z tego 44 to reprezentantki płci pięknej [w wieku od 2 m-cy do 73 lat]. Pozostaje 36 mężczyzn, z których we wsi zostało obecnie 22 [3 na zwiadzie, Sven pojechał do Stupnitz, 4 młodziaków wyruszyło w góry ściągnać do wioski 6 juhasów i drwali]. Z tych 22, 4 to starcy a 5 dzieci. Zostaje 13 zdolnych do walki. Natomiast przy fortyfikacji pracuje kto może, a więc większość.

KurtCH 26-04-2014 11:34

@ MG: Pięknie te karty ujednoliciłeś, nie wiedziałem nawet, że w goglach są takie możliwości:)

Zresztą gratuluję wszystkim pomysłów na swoje postacie, miejmy nadzieję, że długo w tym składzie pożyjemy:D

xeper 26-04-2014 23:21


czerwoni - zwierzoludzie
cieliści - mutanci
A - Arnold
T - Thoma
te szare plamy to skałki.

sytuacja raczej nieciekawa, ale skąd miałem wiedzieć, że udadzą się im rzuty na spostrzegawczość? :)

W każdym razie będą mieć ujemne modyfikatory, bo pod górkę atakują.

Jedna kratka to dwa metry. Na mapie podczas jednej rundy bohater może pokonać 4 pola, wykonując akcję ruch/odwrót. Jeśli szarżuje może przebyć 8 pól, ale ostatnie 4 muszą być w linii prostej. Biegnąca postać może pokonać 12 kratek. Zasięg broni na mapie obliczacie dzieląc ten z karty na 2 [np. długi łuk 30/60 oznacza że krótki zasięg wynosi 15 kratek, a długi 30].

Pod postem lub w komentarzach proszę o deklaracje mechaniczne ruchu i wykonywanych akcji.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:31.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172