lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Komentarze] Cicha jak ostatnie tchnienie (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/15493-komentarze-cicha-jak-ostatnie-tchnienie.html)

merill 13-09-2015 15:20

Czyli po gościnie u Holsta, kompanija idzie do jakiejś karczmy na naradę?

Pozdrawiam merill

Gerappa92 14-09-2015 17:27

Pozwoliłem sobie już skrobnąć posta :)

Fyrskar 14-09-2015 17:36

I ja zajmę się pisaniem posta. Będzie dziś. ;)

Hazard 15-09-2015 13:49

Dzięki poczynaniom Losta wpadłem na pewien pomysł, dzięki któremu wasze postacie będą mogły w ciągu dnia wykonać dwa działania w sprawie śledztwa, a zarazem wszystko nie rozleci się nam czasowo.

A mianowicie:
BG może danego dnia wykonać drugie działanie w celu znalezienia poszlak, ALE wiąże się to z pewnymi konsekwencjami.
- Postać nie będzie mogła uczestniczyć w codziennej naradzie, kiedy reszta będzie łączyć zebrane poszlaki na wyciągać wnioski. Będzie mogła "na szybko" wspomnieć, któremuś z BG co znalazła w czasie dnia, jednak o jakichkolwiek wnioskach nie ma mowy.
- Altdorf nocą to niebezpieczne miejsce. Po drodze do celu, postać ma szansę załapać losowe spotkanie lub nawet kilka. Oczywiście, niekoniecznie muszą to być niebezpieczni bandyci czy demony, które będą chciały zabić wasze postacie. Mogą to być ludzie, miejsca lub cokolwiek innego, co nie wpłynie zbytnio na waszą podróż. Ale ryzyko wciąż jest.
- Nieprzespana noc. Jeżeli działania waszych postaci przeciągną się (przeszukiwanie większej lokacji, hulanka, obserwacja, studiowanie ksiąg czy inne badania) wasza postać nie zdąży się położyć spać, przed świtem. Po pierwszej bezsennej nocy wszystkie cechy główne spadają o -5%, po dwóch o -10% po trzech o -15%, SZ i A spadają o -1. Po czwartej bezsennej nocy bohater staje się narkoleptykiem. Jednak, jeśeli uda mu się wypocząć narkolepsja zniknie. Ilość godzin, które musi przespać to, co najmniej 5+(ilość bezsennych nocy x 3). Tak też bohater, który nie spał 2 dni po przespaniu 8 godzin odzyska siły tylko częściowo i nadal będzie miał modyfikator -5%.
- Gubienie się. Jeżeli wasza postać wybierze się po nocy w jakieś miejsce w którym nigdy wcześniej była, lub wyruszy z okolicy, w której jest pierwszy raz istnieje szansa na zgubienie się i błądzenie. W dzień nie ma tego problemu, bo postacie zawsze mogą wypytać przechodniów jak iść. Postać, która się zgubi będzie automatycznie miała większą szansę na napotkanie kłopotów po drodze i różne jej działania (przeszukiwanie, hulanka itp.) będą miały trochę mniejszą szansę na sukces. Postacie ze zdolnością Ulicznik ignorują ten test lub dostają spory modyfikator

To chyba tyle. Jak przyjdzie mi do głowy jeszcze jakiś pomysł, to dam wam znać. Myślę, że taka reguła da wam większe pole do popisu, a zarazem akcja nie rozleci się czasowo.
Jakieś uwagi, zastrzeżenia?


@Gerappa92 założyłem, że gracze odprowadzili Liapole praktycznie pod sam cmentarz (albo byliście bardzo blisko), więc nie było szansy na losowe spotkanie, ale jak niziołka chce iść do Trzech Koron, to może napatoczyć się jej jakaś przygoda. E.Możesz spróbować dogadać się z tym Ludo w kwestii noclegu. ;)

Lord Cluttermonkey 15-09-2015 14:02

Cytat:

Dzięki poczynaniom Losta wpadłem na pewien pomysł, dzięki któremu wasze postacie będą mogły w ciągu dnia wykonać dwa działania w sprawie śledztwa, a zarazem wszystko nie rozleci się nam czasowo.
Jak się mogę wtrącić, to się zbytnio nie trzymałem tego podziału na określoną ilość "manewrów" danego dnia. Byleby było z głową.

Choć nie ukrywam, że wymienione przez Ciebie pomysły mi się podobają. :nordic:

Hazard 15-09-2015 14:23

Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 578278)
Jak się mogę wtrącić, to się zbytnio nie trzymałem tego podziału na określoną ilość "manewrów" danego dnia. Byleby było z głową.

Aż tak sztywno się tego trzymać nie zamierzam, np. Jak informator zażąda 50zk za informację, to dam graczowi szansę na jakieś działania w celu zdobycia tej kasy. Wszystkie tego typu działania raczej będzie się dało naciągnąć. Ale jak np. jedna osoba weźmie się za czytanie książki, a druga postanowiłaby przesłuchać 5 różnych świadków, to siłą rzeczy wszystko rozbiegłoby się czasowo i ten pierwszy musiałby czekać aż reszta skończy.

Cytat:

Napisał Clutterbane (Post 578278)
Choć nie ukrywam, że wymienione przez Ciebie pomysły mi się podobają.

Dzięki. ;) Zasady z serii, jak utrudnić życie graczom, zawsze spoko. :D

Lost 15-09-2015 15:49

Cytat:

Napisał Hazard (Post 578274)
Dzięki poczynaniom Losta wpadłem na pewien pomysł...

:whoaaa:

BTW, będę czekać na docku ;)

Gerappa92 15-09-2015 16:02

Na pewno Liapola zaryzykuję podróż do 3 Koron.
Potem trochę zależy od tego co zamierza Lost.
Daj znać czy chcesz iść do Noma :)

Co do dodatkowych reguł może wrzuć to do Mechanika Śledztw

Hazard 15-09-2015 16:58

Opis dla Trzech Koron jest. Możecie swobodnie dyskutować. ;)

Cytat:

Napisał Gerappa92 (Post 578287)
Na pewno Liapola zaryzykuję podróż do 3 Koron.
Potem trochę zależy od tego co zamierza Lost.
Daj znać czy chcesz iść do Noma :)

Co do dodatkowych reguł może wrzuć to do Mechanika Śledztw

Dobra, to zaraz w docu rozpocznę dialog dla Liapoli.

Krieg odłączył się od grupy już w czasie drogi do Trzech Koron, więc teraz trochę za późno na wspólne działania. :D

Regułę wrzucę tam za chwilę. ;)

Cytat:

Napisał Lost
BTW, będę czekać na docku

OK. Za chwilę wbiję. ;)

Gerappa92 15-09-2015 21:12

Krieg powiedział, że idzie załatwić swoje sprawy i będzie czekał w Trzech Koronach. Powieliłem schemat. Poszedłem na cmentarz załatwić swoją sprawę i wracam do Trzech Koron dogadać się z przewodnikiem.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:07.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172