|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
08-01-2017, 23:02 | #141 |
Reputacja: 1 | Ja już odpisałem. |
09-01-2017, 20:19 | #142 |
Reputacja: 1 | Panowie, ustalenia co dalej czynicie proponuję dokonać w komentarzach i na tej podstawie odpiszę w sesji. |
09-01-2017, 21:20 | #143 |
Reputacja: 1 | Berthold chciałby sprawdzić, czy jego pies złapie trop potencjalnego zabójcy. Jak nie, to może koło magazynu kręcą się jakieś koty/bezpańskie psy? Berthold mógłby rzucić czar mowę zwierząt i w zamian za jedzenie podpytać, czy widziały kogoś kto tu niedawno wychodził i w którą stronę poszedł. Ewentualnie pozostają jeszcze lokalne ptaki, ale u nich gorzej z inteligencją pewnie... |
10-01-2017, 00:58 | #145 |
Reputacja: 1 | Ja bym proponował zmywać się czym prędzej z tego miejsca i przeanalizować sprawę gdzieś gdzie jest bezpiecznie, a nie w towarzystwie trupa |
10-01-2017, 09:25 | #147 |
Reputacja: 1 | Tak jest, najpierw szukamy tropu a potem się zmywamy. |
10-01-2017, 10:05 | #148 |
Reputacja: 1 | Mendoza Tez jest za tym by kontynuować śledztwo na miejscu. Myślałem nad wypytabiem okolicznych mieszkańców ale to tylko na nas zwróci większą uwagę |
10-01-2017, 22:01 | #149 |
Reputacja: 1 | Grunt to mieć dobrych informatorów. Co do śladów, to ślady tego konkretnego wozu giną w koleinach na drodze wiodącej do portu, stąd przypuszczenie, że właśnie tam pojechał. Pies gubi ślad i nie jest w stanie go odnaleźć. |
12-01-2017, 08:23 | #150 |
Reputacja: 1 | Dajcie info co ustaliloscie bo nie wiem co pisać w sesji |