|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-02-2017, 22:01 | #421 |
Reputacja: 1 | Skoczył na wilka w sensie, zaatakował wilka np w obronie krowy. Pochwalony chłopiec chciał się trochę się poprzechwalać, takie miał intencje.
__________________ Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych! |
06-02-2017, 22:08 | #422 |
Reputacja: 1 | Podobnie jak Sandrus zresztą :P ktoś kradnie moje pomysły :P
__________________ "Skoro ludzie to pionki, kim jest król" |
09-02-2017, 15:23 | #423 |
Reputacja: 1 | Tak czytam i nie wiem co napisać W sumie już w dwóch ostatnich postach dałem deklarację. Czekać na innych nie pisząc nic? Czy polać wodę jak to się krzątam? |
09-02-2017, 15:53 | #424 |
Reputacja: 1 | Nic nie kradnie, od takie puszczenie oka. Znak, że mg przeczytał historię postaci Wedle weny i uznania, nie chcę zbytnio przeskoczyć do przodu, ale np ważne jest czy nakazujecie warty wystawić, czy sami odpoczywacie i itp.
__________________ Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych! |
09-02-2017, 16:14 | #425 |
Reputacja: 1 | No ok. Coś wymyślę niebawem. Trochę się porobiło. Koleżanka poszła na pona 3 tygodnie na zwolnienie i więcej obowiązków w robocie będę miał. Więc nie wiem jak z czasem będzie u mnie. Będę się starał być na bieżąco. |
13-02-2017, 18:08 | #426 |
Reputacja: 1 | olo19 rozumiem twoja postać zostaje na dachu zgodnie z wcześniejszym postem. Postaram się jutro/pojutrze wieczorem wrzucić posta, chyba że Baird odpowie pozytywnie na zaproszenie (inna sesja niestety została przerwana). Wtedy najpierw jakoś mniej lub bardziej fabularnie spróbujemy, żeby dołączył do Waszej zacnej drużyny.
__________________ Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych! |
15-02-2017, 01:00 | #427 |
Reputacja: 1 | Słusznie przewidujecie obronę wioski, tak więc mam propozycje odnośnie jej odegrania. Ponumerowałem luki w palisadzie, ludzi i ich ekwipunek rozdzielacie między siebie sami. Wskazane jest pozostawienie jakiś odwodów, ale to Wasza decyzja. 1. Gramy tak jak teraz, walka potrwa przez to dłużej. Kierujecie dodatkowo poczynaniem chłopów, których bierzecie pod komendę. 2. Na czas tego szturmu zachodzą pewne modyfikacje. Cała walkę na waszym posterunku opisujecie WY. Szturm rozbić na 2 rundy. W zależności od opisu, karty postaci (cechy i umiejętności oraz ekwipunku) Możecie ponieść pewne straty, bądź obrona może się załamać. Więc od tych postów zależy bardzo wiele. Atakujący was przeciwnik będzie opisany, macie pełna kontrole nad poczynaniami waszych podkomendnych. Chyba że morale się załamie wtedy wybucha panika i tracicie kontrole nad NPC. poziomy morale: znakomity solidny zadowalający przeciętny 10% słaby 20% kiepski 40& nędzny 70% fatalny 100% beznadziejny 130% od poziomu słaby pojawia się ryzyko dezercji. Wasza OGD obniża ten procent o swoja wartość np OGD 25 przy kiepskim morale szansa na dezercje spada do 15%. takie umiejętności jak: przekonywanie, przemawianie i itp obniżają o 5% ryzyko dezercji... Każdy martwy człowiek w grupie obniża morale o 1 poziom Strat w ludziach mechanizm 2k10/2 - opis - pierwsza cyfra waszej INT (skuteczność dowodzenia) + przewaga wroga (liczba wroga - liczba obrońców razy dwa), w przypadku przełamania barykady i walki bez ochrony obrońców liczymy normalnie Jeżeli straty w podkomendnych przekroczą ich ilość to giniecie! Automatycznie dostajecie 1k10 obniżenia poziomu zdrowia - 1(pancerz) -1(tarcza) -1 uniki - wytrzymałość - opis + przewaga wroga j/w przykład dostaliście 1 pkt rany = z aktualnego stanu np lekko ranny przechodzicie na lekko ranny / ranny gdyby było 2 pkt to na ranny i itd Wy zadajecie straty wrogowi w liczbie 2k10 + opis - przewaga wroga, o ile zostaniecie zepchnięci z umocnień spada to 2k10 zamienia się na 1k10 Aby uniknąć dziwnych sytuacji gdzie liczba obrońców, którzy przeżyli mogła by wynosić 0 tak jak i atakujących. To w przypadku gdy straty zadane wam przekroczą stan liczbę obrońców (liczone z waszym bohaterem) to różnice tą odliczam od strat zadanych przez was. Przykład liczba obrońców z bohaterem 7 liczba atakujących 15 starty poniesione przez obrońców 10, straty zadane stronie atakującej 16 7-10= -3 16-3=13 czyli straty rzeczywiste u atakujących wynoszą 13 osób Jeżeli liczba obrońców spadnie do 50% ale posterunek zostanie utrzymany i nie będzie odwrotu, to nie można wypełni obsadzić waszych "fortyfikacje" - obrońców będzie liczyło się razy 1,5 zamiast razy 2 (warte uwagi w przypadku 2 fali) W każdej chwili możecie zarządzić odwrót do budynku, lub do środka. W tym przypadku starty wśród obrońców wynoszą tylko połowę wyniku. Od obrażenia dla postaci odejmuję 2 poziomy Obrażenia zadane wrogowi spadają do 1/4 wyniku. Edit: w późniejszym czasie zaktualizuje wasz stan zdrowia.
__________________ Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych! Ostatnio edytowane przez pi0t : 15-02-2017 o 08:11. |
15-02-2017, 09:24 | #428 |
Reputacja: 1 | Jak to dobrze, że jestem czarodajnym i nie mam podkomendnych. Jedynie w lazarecie Bo trochę zaskoczyło mnie takie rozwiązanie i szczegółowość |
15-02-2017, 13:12 | #429 |
Reputacja: 1 | To tylko propozycja, dlatego chwilę wcześniej wrzuciłem. I do jednego posterunku można przydzielić rajtara, albo np kierowaniem odwodów może się zająć. Może zostać obsadzony też jedynie przez chłopów. Wasza decyzja.
__________________ Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych! |
15-02-2017, 15:38 | #430 |
Reputacja: 1 | Mi się podoba, chętnie zajmę się jakimś oddziałem. Trochę z innej beczki bo zapomniałem wcześniej że mogę przecież stworzyć tymczasowe runy na broni. Zdążę to zrobić przed walką czy jest za pozno? |