Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Warhammer > Archiwum sesji z działu Warhammer
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-12-2017, 20:32   #931
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Także dokładam się do gratulacji i dziękuję MG
 
Hakon jest offline  
Stary 15-12-2017, 20:36   #932
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Tak gratulujecie, jakby sesja się już skończyła. A tu jeszcze droga daleka... W Ścieżki Potępionych graliśmy chyba dobrze ponad trzy lata, prawda Kerm?
 
xeper jest offline  
Stary 15-12-2017, 20:38   #933
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
No ja na samym forum niecałe dwa lata. Gdzieś od lutego jakoś. Znaczy się zarejestrowałem się wtedy. A grać zacząłem gdzieś od kwietnia.

Więc jak dla mnie to jedna z pierwszych sesji Jedna z nielicznych, które nie padły za co Wam baaardzo dziękuję bo jest wciągająca i w zacnym gronie
 
Hakon jest offline  
Stary 15-12-2017, 22:09   #934
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
Tak mnie naszło, przy okazji tego jubileuszu, coby Wam kilka homerulesów zaprezentować. Część z nich już wykorzystujemy [pogrubione]. Co myślicie o reszcie?

STOPIEŃ SUKCESU A OBRAŻENIA
Za każdy stopień sukcesu w teście ataku powyżej pierwszego, obrażenia są zwiększane o 1.

OBRAŻENIA W GŁOWĘ
Głowa jest szczególnie podatna na obrażenia. Za każdym razem, gdy postać otrzyma trafienie w głowę, obrażenia są podwajane [już po odjęciu Wt].


ATAK Z ZASKOCZENIA
Jeżeli postać atakuje cel, który jest zaskoczony lub nie wie, że zostanie zaatakowany, to wówczas zadane obrażenia są podwajane. Obowiązuje też modyfikator +30 do testu ataku.

AKCJE W WALCE
Tak jak w podręczniku, a tutaj tylko zmiany i nowe możliwości:
pozycja obronna: całkowite zaprzestanie ataków, dodatkowe darmowe parowanie/unik, i mod +10 do parowania/uników
szaleńczy atak: jeden atak w rundzie z WW +25, ale do początku kolejnej rundy nie może parować/unikać
riposta: zamiast parowania z modyfikatorem -10, może po udanym teście natychmiast zaatakować [dodatkowy atak z mod -10]
finta: zamiast zwykłego ataku może markować ciosy. Udany test ataku oznacza, że kolejnego ataku [WW+10] nie można sparować/uniknąć
rozbrojenie: zamiast ataku test WW -10 i jeśli udany test Zr przeciwnika; porażka oznacza wyłuskanie broni z ręki
ogłuszenie: zamiast ataku może ogłuszyć ciosem w głowę [WW-20 za celowanie w lokację]. Po udanym trafieniu, test Krzepy [-10 za każdy PZ na głowie, +5 za każde teoretyczne obrażenie]
powstrzymanie: przygotowanie się na szarżę za pomocą broni drzewcowej. Test WW+10, gdy udany to zatrzymuje szarżującego w miejscu
przewracanie: zamiast atakować może próbować przewrócić przeciwnika. Po udanym teście ataku należy przeprowadzić przeciwstawny test Siły przeciw S lub ZR przeciwnika (co wyższe) Jeśli test wygra atakujący, wówczas broniący zostaje przewrócony i trafienia w niego przeprowadzane są z modyfikatorem +20. Natomiast, jeśli nacierający przegra test wówczas broniący może przeprowadzić w ramach akcji natychmiastowej kontratak i starać się przewrócić przeciwnika (procedura jest taka sama tylko w drugą stronę).

UNIKI I PAROWANIE
Postać może sparować lub uniknąć dowolną liczbę wymierzonych w nią ataków w rundzie walki. Każdy kolejny unik/parowanie następujący po pierwszym, wykonywany jest z kumulatywnym modyfikatorem -30. Lewak i tarcza zapewnia drugie parowanie bez modyfikatorów.

LICZBA ATAKÓW
Zostaje zlikwidowana cecha Atak [A]. Postać może wykonać tyle ataków w rundzie, na ile pozwala jej rodzaj broni [np. Miecz 1 atak, sztylet 2 ataki], jednak przeprowadzając większą liczbę ataków musi podzielić w dowolnych proporcjach cechę WW na te ataki [np. WW 53, może być użyte jako jeden atak 53% lub dwa ataki 26% i 25%, lub dwa ataki 40% i 13%,itd]

ROZWÓJ POSTACI
Rezygnacja ze sztywnego schematu rozwoju na rzecz dowolności w rozwijaniu cech i umiejętności, popartych fabularnie. Tabelka[bez uwzględnienia kolumny PS i ewentualnie Atak]
 
xeper jest offline  
Stary 15-12-2017, 22:19   #935
 
hen_cerbin's Avatar
 
Reputacja: 1 hen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputacjęhen_cerbin ma wspaniałą reputację
O, podoba mi się, zwłaszcza riposta, będzie pasowała do walki szpadą i lewakiem.

A sesja i moja pierwsza (nie licząc warsztatów, które padły niemal od razu po rozpoczęciu), bo i mi dopiero trzy tygodnie temu rok na forum stuknął.
 
__________________
Ostatni
Proszę o odpis:
Gob1in, Druidh, Gladin
hen_cerbin jest offline  
Stary 15-12-2017, 22:48   #936
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Nie, nie, nie...
Każda z nich jakimś cudem obróci się przeciwko nam
 
Kerm jest offline  
Stary 15-12-2017, 23:08   #937
 
Hakon's Avatar
 
Reputacja: 1 Hakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputacjęHakon ma wspaniałą reputację
Zgadzam się na pierwsze propozycje. Niezbyt mi się podobają mi się propozycje od Uników (włącznie ) w dół. Dla mnie unik jest wliczony w WW. A sama umiejętność to po prostu tylko wyuczony wojownik umie wykorzystać. No ale nie chce tu rozmawiać o tym

Jak dla mnie do tej pory jest ok. Ewentualnie tak jak napisałem. Dobrze nam się gra teraz i rok ciągniemy bez problemów. Dodatkowe bajery mogą zniechęcić i to też mnie martwi :-/

Ps. Xeper czy Wolfgang coś słyszał/czytał o takich potworach? Domyśla się co to było?
 

Ostatnio edytowane przez Hakon : 15-12-2017 o 23:47.
Hakon jest offline  
Stary 16-12-2017, 10:55   #938
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
W takim razie dodamy tylko Atak z zaskoczenia i nowe akcje w walce. A te pozostałe będę forsował w jakiejś innej sesji, jak mi czas pozwoli

Cytat:
Napisał Hakon Zobacz post
Xeper czy Wolfgang coś słyszał/czytał o takich potworach? Domyśla się co to było?
Może podejrzewać, że chodzi o jakiś rodzaj ghula.
 
xeper jest offline  
Stary 16-12-2017, 15:19   #939
 
kymil's Avatar
 
Reputacja: 1 kymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputacjękymil ma wspaniałą reputację
Ja nie mam zastrzeżeń do tych modyfikacji, byleby nie zaważyły negatywnie na rozgrywce. W sensie, że pamiętać o nich może być utrudnieniem. Chyba, że MG zastosuje je samodzielnie, jeśli się będzie się komponowało z fabularnymi deklaracjami postaci.

Roczek minął, minie drugi

Offtop:
Xeper, btw, szacunek za Twoją autorkę. Miłe wspomnienia nadal mam z sesji.
Widać też nakład pracy w setting. Sam wszystko opracowałeś? Skąd inspiracja? Masz też jakiś stricte fantasy autorski?
 
kymil jest offline  
Stary 16-12-2017, 20:17   #940
 
xeper's Avatar
 
Reputacja: 1 xeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputacjęxeper ma wspaniałą reputację
To są tylko propozycje i skoro są głosy na nie, to ich nie zastosuję. Zaskoczony jestem, że nie zdecydowaliście się na wolny rozwój, w sesjach w realu gracze brali to bez wahania, bo w końcu mogli sobie stworzyć takie postaci, jakie chcieli.

@kymil: cały system i setting to bagaż moich niemal trzydziestu lat z fantastyką i rpg. Swoista suma doświadczeń i oczekiwań.
To w co grałeś z Yzurmirem, to był Nowy Świt, czyli wersja fantasy post-apo. Teraz na tapecie mam zwyczajne fantasy, w klimacie howardowskim, takie sword&sorcery. Sesja na forum http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...-jezdzcow.html.
 
xeper jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:25.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172