|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-01-2018, 11:35 | #601 |
Administrator Reputacja: 1 | Ale nie wie, że Josef nie żyje. Mógł zemdleć Nie popędzi, by go wynosić... |
10-01-2018, 15:03 | #603 |
Reputacja: 1 | Panowie, zwróćcie uwagę na stan Żywotności naszych postaci. Wniosek, kto ściera się z demonem nasuwa się sam... |
10-01-2018, 21:38 | #604 |
Reputacja: 1 | Wiktor zmawia już ostatni pacierz. |
10-01-2018, 22:04 | #605 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | To może, żeby się nie nudził, wrzucę rozpisaną walkę z dwoma Axelami? TAAAAK! Runda 1 Emmerich – strzał_1: celny (Axel_1); strzał_2: celny (Axel_1) – obrażenia: 3; 2 Axel_2 – cybernetyczny miotacz ognia (Wiktor, prawa noga): udany – obrażenia: 9 – podpalenie! Miecz Chaosu – szarża i atak mieczem (Zachariasz, prawa noga): udany – obrażenia: 8 Zachariasz – unik: udany Axel_1 – szarża i atak mieczem (Emmerich, prawa noga): udany – obrażenia: 9 Gerhart – strzał z łuku (Axel_1): celny – obrażenia: 4 Josef – oczekiwanie Albrecht – czarowanie – udane (Emmerich +2 Żyw) Axel_2 – szarża i atak mieczem (Josef): nieudany Axel_1 – atak mieczem (Emmerich): nieudany Miecz Chaosu – atak mieczem (Zachariasz, korpus): udany – obrażenia: 10 Zachariasz – parowanie: udane Axel_2 – atak mieczem (Josef): nieudany Josef – atak mieczem (Axel_2, prawa ręka): udany – obrażenia: 14 Axel_1 – atak mieczem (Emmerich): nieudany Axel_2 – parowanie: udane Runda 2 (Axele +1 I) Emmerich – atak mieczem (Axel_1): nieudany Axel_2 – atak mieczem (Josef): nieudany Miecz Chaosu – atak mieczem (Zachariasz): nieudany Emmerich – atak mieczem (Axel_1, korpus): udany – obrażenia: 11 Axel_1 – ogłuszenie (Emmerich): nieudane Gerhart – strzał z łuku (Axel_2): celny – obrażenia: 4 Josef – atak mieczem (Axel_2, korpus): udany – obrażenia: 13 Albrecht – pomoc Wiktorowi Zachariasz – dobycie długiego sztyletu (-10 EI) Wiktor – gaszenie ognia – obrażenia: 7 – ogień wciąż płonie! Axel_2 – parowanie: udane Axel_1 – ogłuszenie (Emmerich): udane Miecz Chaosu – atak mieczem (Zachariasz, prawa ręka): udany – obrażenia: 6 Emmerich – dobycie noża (-10 EI) i parowanie tarczą: udane Axel_2 – atak mieczem (Josef): nieudany Josef – atak mieczem (Axel_2, korpus): udany – obrażenia: 12 Zachariasz – parowanie: udane Axel_2 – parowanie: udane i cybernetyczny miotacz ognia (Josef): nieudany Runda 3 (BG +1 I) Emmerich – dobycie sieci (-10 EI) i spętanie: nieudane Miecz Chaosu – atak mieczem (Zachariasz, głowa): udany – obrażenia: 8 Zachariasz – unik: nieudany, upadek i parowanie: nieudane Axel_2 – cybernetyczny miotacz ognia (Josef, prawa noga): udany – obrażenia: 9 i atak mieczem (Josef, lewa ręka): udany – obrażenia: 8 Gerhart – strzał z łuku (Axel_1): celny – obrażenia: 10 Axel_1 – utrata 2 ataków w tej rundzie (postrzał w głowę) Josef – parowanie tarczą: udane Albrecht – pomoc Wiktorowi Wiktor – gaszenie ognia – obrażenia: 6 – ogień ugaszony! Emmerich – spętanie: nieudane Axel_2 – atak mieczem (Josef): nieudany Axel_1 – utrata 2 ataków w tej rundzie (postrzał w głowę) Miecz Chaosu – atak mieczem (Zachariasz, lewa ręka): udany – obrażenia: 7 Zachariasz – parowanie: nieudane Emmerich – spętanie: udane Axel_2 – atak mieczem (Josef, korpus): udany – obrażenia: 11 Axel_1 – spętany Axel_2 – atak mieczem (Josef): nieudany Emmerich – ucieczka Josef – unik: nieudany Runda 4 Emmerich – ucieczka Miecz Chaosu – atak mieczem (Gerhart): nieudany Zachariasz – wstaje z ziemi Axel_2 – atak mieczem (Josef, lewa ręka): udany – obrażenia: 9 Axel_1 – wyplątany z sieci Josef – unik: udany i ucieczka Albrecht – ruch Wiktor – szarża i atak mieczem (Axel_2, lewa ręka): udany – obrażenia: 8 Gerhart – dobycie miecza (-10 EI) i ucieczka Axel_2 – atak mieczem (Wiktor, prawa noga): udany – obrażenia: 9 Wiktor – unik: nieudany i parowanie: udane Miecz Chaosu – atak mieczem (Gerhart, lewa ręka): udany – obrażenia: 11 Gerhart – unik: nieudany Axel_2 – atak mieczem (Wiktor, prawa ręka): udany – obrażenia: 10 Wiktor – parowanie: udane Axel_2 – atak mieczem (Wiktor, prawa ręka): udany – obrażenia: 7 Runda 5 (Axele +4 I) Emmerich – dobycie oliwy: nieudane Miecz Chaosu – atak mieczem (Gerhart): nieudany Axel_2 – atak mieczem (Wiktor, głowa): udany – obrażenia: 8 Wiktor – darmowe parowanie: udane Zachariasz – rzut nożem (Axel_2): nieudany Axel_1 – szarża i atak mieczem (Wiktor, korpus): udany – obrażenia: 10 Gerhart – ucieczka Josef – szarża i atak mieczem (Axel_2, korpus): udany – obrażenia: 15 Albrecht – oczekiwanie Axel_2 – parowanie: nieudane Wiktor – unik: udany i atak mieczem (Axel_1, głowa): udany – obrażenia: 10 Axel_1 – parowanie: nieudane Miecz Chaosu – atak mieczem (Gerhart, prawa ręka): udany – obrażenia: 8 Gerhart – unik: udany Wiktor – atak mieczem (Axel_1): nieudany Josef – atak mieczem (Axel_1, głowa): udany – obrażenia: 20 Axel_1 – parowanie: udane Wiktor – atak mieczem (Axel_1, głowa): udany – obrażenia: 7 Runda 6 (BG +5 I) Emmerich – dobycie kuszy i strzał_1: celny (Axel_1, lewe ramię); strzał_2: celny (Axel_1, prawe ramię) – obrażenia: 4; 3 Zachariasz – rzut nożem (Axel_2): nieudany Gerhart – strzał z łuku (Axel_1, korpus): celny – obrażenia: 8 Miecz Chaosu – atak mieczem (Josef, lewe ramię): udany – obrażenia: 5 Josef – atak mieczem (Axel_1): nieudany Axel_1 – atak mieczem (Wiktor, korpus): udany – obrażenia: 12 Albrecht – oczekiwanie Wiktor – unik: udany i atak mieczem (Axel_1, głowa): udany – obrażenia: 10 Axel_1 – parowanie: udane Wiktor – atak mieczem (Axel_1, lewe ramię): udany – obrażenia: 9 Axel_1 – darmowe parowanie: udane Josef – atak mieczem (Axel_1, lewe ramię): nieudany Miecz Chaosu – atak mieczem (Josef, lewe ramię): udany – obrażenia: 9 Josef – unik: nieudany Wiktor – atak mieczem (Axel_1, głowa): udany – obrażenia: 6 Axel_1 – atak mieczem (Wiktor): nieudany Runda 7 (Axele +1 I) Emmerich – rzut nożem (Axel_1): nieudany Miecz Chaosu – atak mieczem (Josef, lewa noga): udany – obrażenia: 6 Zachariasz – rzut nożem chichotu (Axel_1): nieudany Axel_1 – atak mieczem (Wiktor): nieudany Gerhart – strzał z łuku (Axel_1, prawa ręka): celny – obrażenia: 8 Josef – unik: udany i ucieczka Albrecht – czarowanie: nieudane – obrażenia: 2 Wiktor – atak mieczem (Axel_1, głowa): udany – obrażenia: 10 Axel_1 – parowanie: udane Wiktor – atak mieczem (Axel_1, głowa): udany – obrażenia: 7 Miecz Chaosu – atak mieczem (Josef): nieudany Axel_1 – darmowe parowanie: udane i atak lewakiem (Wiktor, prawa noga): udany – obrażenia: 9 Wiktor – darmowe parowanie: udane i atak mieczem (Axel_1, lewa ręka): udany – obrażenia: 10 |
11-01-2018, 20:29 | #606 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Dodałem post, nie czekając na Fyrskara - możesz uzupełnić akcję z poprzedniej kolejki tylko miej na uwadze, że od momentu, gdy Albrecht spostrzeże demona nie może on wykonać żadnej akcji (poza parowaniem). Także potencjał komiczny w Twoje ręce @Feniu Twój post powyżej był proroczy - pierwszy cios demona zadał 21 obrażeń. Nawet po wyparowaniu 6 z nich Wiktor otrzymał trafienie krytyczne +11. Dzięki za grę! Ostatnio edytowane przez Avitto : 11-01-2018 o 20:32. |
11-01-2018, 20:38 | #607 |
Reputacja: 1 | No fajnie się z Wami grało Gormo, Feniu. Ale nic to, zaraz dołączamy do Waszych zmarłych postaci... |
11-01-2018, 20:47 | #608 |
Administrator Reputacja: 1 | Następny będzie Gerhart Co może robić osoba przestraszona? Uciekać, czy stać jak wryta? |
11-01-2018, 21:07 | #609 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Niestety taką osobę zamurowuje na chwilę w miejscu. Podam od razu kolejność postaci w odległości od wejścia do kurhanu (rosnąco): Albrecht, Emmerich, Gerhart i Zachariasz. |
11-01-2018, 21:10 | #610 |
Reputacja: 1 | Niziołka dorwie ostatniego |