Ach, poczulem sie jak Legolas zjezdzajacy na tarczy pomiedzy stado nieumarlych kurczat! |
HO HO HO! W ramach prezentu świąteczno-noworocznego oraz jako forma docenienia, że tak aktywnie gracie, każdy otrzymuje po 100 indywidualnego doświadczenia. Termin, dodając do niego święta wraz z jednym dniem na dodatkowy odpoczynek, wypadłby gdzieś na 30.12. Oczywiście nie ciśniemy na siłę, robimy sobie przerwę do końca roku i powiedzmy, że termin trwa do piątego stycznia. Jak pojawi się komplet postów, to odpiszę, a jak nie, to nie odpiszę. Najlepszego na zapas, na rok 2018, bo jak znam życie, to nie pomyślę nawet wejść na forum w ostatnim i pierwszym dniu roku. |
Danke sehr! Wydałem PD na rozwinięcie US. Niechaj kurczaki drżą! |
Ja również dziękuję podniesiona żywotność. Wesołych świąt |
Zasada przenoszenia lokacji trafienia wylatuje z doca, bo dokładnie taka jest w podręczniku :) Za to dodajemy nową akcję: Osłona (akcja): jeżeli postać posiada tarczę, może wykonywać parowanie przeciwko atakom strzeleckim. Dlaczego? Domyślnie ataki zasięgowe nie posiadają prawie żadnej aktywnej metody zwalczania. Jest akcja biegu i... akcja biegu. Nie można się np. schować za tarczą, jak to powszechnie robiło się na polu walki. Dochodzimy też do abstrakcji, gdzie frontalna szarża na strzelca to najlepsza forma obrony - skrócimy szybko dystans i w zwarciu będziemy mogli go zasiekać. No to wam za wczasu powiem, że nie, tak to nie będzie działało. Strzelec powinien jeszcze dostać premię do obrażeń, a nie karę do US. Powtórzę: biegnięcie centralnie na strzelca nie obniża jego US. Zdaję sobie sprawę, że można "brać na logikę" i improwizować. Ale improwizować za każdym razem, kiedy ktoś zechce schować się za tarczą, to można równie dobrze po prostu dodać stałą zasadę. Co do tej premii do obrażeń dla strzelca... połowa Szybkości biegnącego nie brzmi źle, ale to nie Mount & Blade, nie będzie nikt liczył impetu od biegu na boki czy do tyłu, to i nie trzeba do przodu. Czy to brzmi jak coś wartościowego w ogóle? Wykonalibyście taką akcję, mając okazję? Jest w stanie ktoś wyliczyć, jak wysokie powinno być WW parującego, żeby -20 kary dla strzelca z bieu było mniej opłacalne? Discuss. |
Cytat:
|
Tak, ponieważ bieg jest akcją podwójną, a osłona wymaga jednej akcji. Dałoby się to połączyć, mając punkty szczęścia, ale nie gramy z nimi, więc się tym nie przejmowałem. |
Oslona jest ok, tylko jaki test? Ww-20? Test zr? I dlaczego zombie maja do nas strzelac!? Nie zgadzam sie! |
Parowanie, no to WW :) Bez minusów. Nie, zombie nie będą strzelać, ani pewnie używać tej akcji :) Naszedł mnie taki pomysł podczas skracania mechaniki walki dla kogoś, kto przy okazji okazał się łucznikiem. Po przejrzeniu dokładnie zasad doszedłem do wniosku, że niewiele można zrobić przeciwko temu strzelaniu, elementem balansującym pewnie była nędzna siła tych ataków, która znacząco wzrosła na naszej sesji. Robiłem crash test walki pomiędzy mocno dopakowanym sierżantem a startową, acz silną postacią. Wiecie, było ciekawie, dzięki inicjatywie "słabiak" sprzedał lekki atak "pakerowi" i wyłączył mu na rundę władanie w ręku, co wymusiło skupienie się na obronie. Potem (w 4 rundzie) "paker" zaszlachtował przeciwnika, ale gdyby nie tarcza i zbroja, to nie wiem, czy by się walka nie skończyła odwrotnym wynikiem (ten pierwszy cios był na tyle silny, że prawie weszła ciężka rana, a potem szaleńcze ataki też dawały się we znaki). Na koniec takie pytanie. Zmniejszamy awatary? Są zwyczajnie za duże, przeciągają posty. Tak o połowę bym je skurczył, przede wszystkim skrócił. |
Mnie wielkość avatarów w niczym nie przeszkadza, ale jak chcesz, mogę zmniejszyć. Podaj wymiary i będzie zrobione. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:44. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0