Proponuję, żeby Heike zgubiła się po drodze i znalazła resztę grupy wtedy, kiedy ja wrócę na forum :) To powinno zająć nie więcej, niż jedną kolejkę. |
Przechodzimy pomału do właściwej części rozgrywki. Zanim jednak mój post - uzupełniam pierwszy post komentarzy o informacje organizacyjne. W najbliższych dniach założę także doc z materiałami do sesji, które będą stanowić Waszą bazę informacji. Celowo piszę nie "dla Was" a "Waszą" - liczę bowiem, że zdecydujecie się własną weną ubogacić naszą sesję. Już tłumaczę w jaki sposób. Będę tworzył na bieżąco mapkę przedstawiającą odkrywane przez BG tereny (hexy). Gdy BG przemieści się na nieodkryte dotąd pole wylosuję parametry tego pola i przedstawię je Graczowi. Po wykonaniu dalszych testów (wynikających z deklaracji Gracza) przedstawię Graczowi efekty jego działań. Nie zawsze będę w stanie ubrać je w fabularną otoczkę - najczęściej podane przeze mnie informację będą suchymi cyferkami z krótką interpretacją. I wtedy wkraczacie Wy tworząc krótsze bądź dłuższe opisy dokonań BG a stan zajmowanego hexa po jego opuszczeniu notujecie w pliku z materiałami. Formę owej notatki zaproponuję już w pliku. EDYCJA: Szybka instrukcja dot. docka: 1. Wejść w link, wybrać sobie kolor (nie odświeżać przy tym spisu treści, bo znikną). 2. Jako gracze wypełniacie jedynie wiersze "Deklaracja w aktualnej fazie" i "Post w aktualnej kolejce", resztę podsumowuję na bieżąco ja. 3. Ten cały "Post w aktualnej kolejce" jest miejscem na pytania do MG, uzyskiwania potrzebnych opisów oraz interakcje wymagające udziału MG. 4. Materiałów jeszcze nie ma, dajcie mi z 48 godzin. EDYCJA_2: 1. Post jest, obrażenia BG są już naniesione na KP w tabelce, zostały mi jeszcze punktu obłędu do "wyturlania". 2. Elektroniczną wersję mapy osady planuję wrzucić w materiały do wieczora. Jestem noga z grafiki, dlatego tyle to zajmuje. Na mapę okolicy przyjdzie Wam poczekać do weekendu dlatego też w tym czasie służę informacjami (pytajcie proszę w polu "Post w aktualnej kolejce"). 3. Opisy Waldenhof i najbliższej okolicy wjadą równolegle z mapką osady ;) 4. Doca dialogowego otwieram wieczorem, będziecie mogli zacząć szumieć. EDYCJA_3: PO już są, do wglądu w excelu z kartami postaci. Gharth miał szansę na chorobę umysłu "na raz", ale się wybronił rzutami. Sssssskubany. |
Podbiję temat, ocaleńcy! Na docu, u góry po prawej są trzy hiperłącza. Wybierzcie dialogi, jeśli chcecie urządzić sobie jakaś wspólną scenkę na dzień dobry. Równolegle zapraszam do wpisywania deklaracji w swoje rubryczki w docu. Ruszamy z pierwszą fazą. |
Cytat:
|
Cytat:
A poważnie to takie dorobiłem sobie uzasadnienie dla własnego lenistwa. Że wszystko na koniec a nie w trakcie. Akurat Gharth miał tę niekomfortową sytuację, że był świadkiem prawie wszystkich sytuacji, które założyłem pisząc prolog jako budzące grozę a dodatkowo dostał dwa trafienia krytyczne. |
Cytat:
Z mniej zabawnych rzeczy: do piątku (włącznie) będę jeszcze mniej aktywny z powodów zawodowych. Autopilota postaram się uniknąć, ale w rozmowy i tym podobne rzeczy krasnolud wchodził nie będzie. |
Cytat:
|
Cytat:
|
Wykręcić złamany kurek i go przekuć. Albo zrobić go z gwoździa lub ostrogi, bo takie wynalazki też widziałem;) Krasnal ma rusznikarstwo, to będzie kombinował. Lubię, jak rzemieślnik kombinujeXD |
Thorstein ma 5 połamanych strzał. Jakby się uprzeć to można nabić groty na dłuższe patyki i zrobić improwizowane oszczepy. Pilum to to nie bedzie, ale królika może da się tym ubić :) |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:39. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0