lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji z działu Warhammer (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/)
-   -   [Warhammer 2] - Bastion - przez ostępy Ostlandu (komenty) (http://lastinn.info/archiwum-sesji-z-dzialu-warhammer/18327-warhammer-2-bastion-przez-ostepy-ostlandu-komenty.html)

Kerm 30-10-2021 15:02

Od razu napiszę, że Karl idzie i zabiera ze sobą Allif.
Na co mogę wydać te PD-ki, by wzmocnić siebie i elfkę?

I, jeśli się da, Karl pożyczyłby od Jensena arkebuz. Może Deacher się zgodzi :)
No i Allif weźmie od jednego z chłopaków jakąś broń ręczną.

Pipboy79 30-10-2021 17:22

Cytat:

Od razu napiszę, że Karl idzie i zabiera ze sobą Allif.
- Ale gdzie idzie? Bo tak czy siak wszyscy pewnie gdzieś idą :)



Cytat:

Na co mogę wydać te PD-ki, by wzmocnić siebie i elfkę?
- Na fajterskie skille. ŻYW, WW, US, KRZ, ODP, tego typu sprawy.



Cytat:

I, jeśli się da, Karl pożyczyłby od Jensena arkebuz. Może Deacher się zgodzi No i Allif weźmie od jednego z chłopaków jakąś broń ręczną.
- To zależy od pkt 1-go :) Jak Karl idzie z Deacher to Jensen się zgodzi pożyczyć arkebuz jak wraca do Sebastiana to nie :)

Kerm 04-11-2021 19:15

Karl idzie ze śledczą.

Jeśli można, to zwiększyłbym:
- Karl - ŻYW, SW, KRZ, ODP
- Alif - ŻYW, US, WW, KRZ, ODP

Arvelus 04-11-2021 23:53

A ja sobie odporność, aby dotrzeć do pełnego modyfikatora =]

Pipboy79 07-11-2021 19:14

Tura 52 - 2519.X.13; popołudnie
 
Oki, to mój post jest :> Co do terminu to do północy w pt 11.12. To 5,5 dób na sklejenie posta.

Stan zdrowia


Karl 11/15; s.ranny (-10);
Anthon 6/12; s.ciężki (-20);

Manfred 3/12; s.krytyczny (-30);
Igor 2/12; s.krytyczny (-30);
Jana 15/15; s.zdrowy (0);
Alex 1/15; s.krytyczny (-30);
Allif 13/15; s.draśnięta (0)


PZ



Karl 420 PZ
Anthon 205 PZ


PD


- Anthon 10 PD za szybki post

- Karl 10 PD za szybki post

- Karl 50 PD za praworządną postawę i kontynuowanie misji




razem:

Karl 145 + 60 = 205 PD (Manfred 745 PD, Allif 74 PD, reszta 675 PD)

Anthon 310 + 10 = 320 PD -100 (ODP 35>40) = 320 PD


---




@Wszyscy




- W tej turze minęło z pół pacierza albo cały. Czyli wciąż jest ponure, jesienne popołudnie.



Stan zdrowia:


plac:


Karl 11/15 s.ranny (-10) (OP 8+; pistolet x2; arkebuz; br.ręczna)
Anthon 6/12 s.ciężki (-20) (OP 4+; br.ręczna) (??)
Allif 13/15 s.draśnięty (0)(OP -; dł.łuk, br.długa: topór; śr.tarcza (-20) )
Deacher 13/16 s.draśnięty (0) (OP 7+; pistolet x2; br.ręczna; lewak)
Oswald 12/17 s.ranny (0) (OP 7+; br.ciężka; br.ręczna; śr.tarcza (-20) )


wrócili:

Alex 1/15 s.krytyczny (-30) (OP 8+; włócznia; br.ręczna; tarcza średnia -20)
Jensen 5/15 s.ciężki (-20) (OP 9+; pistolet, br.ręczna)
Żołnierz 09 5/13 s.ciężki (-20) (OP 8+; włócznia; br.ręczna; tarcza -20)
Żołnierz 10 6/13 s.ciężki (-20) (OP 8+; włócznia; br.ręczna; tarcza -20)


- Co do obecności Anthona na placu czy nie to zależy od jego decyzji czy podąża za śledczą czy wraca z Jensenem. W tej turze chciałbym to wiedzieć.

- Co do arkebuzu to jest to broń palna. Ktoś kto ma skill (Karl ma) może się nią posługiwać. Strzał zajmuje 1 Turę (tak samo jak pistolet, łuk, kusza itd.) a przeładowanie 2 Tury. Więc jest to schemat T 01 > strzał; T 02 > przeładowanie 1/2; T 03 > przeładowanie 2/2; To 04 > strzał...

- Z mechy to ma dmg S 5 + k8. Redukuje OP trafionego o 2 (czyli np. OP 7>9). Zasięgi to 50/100/200 m.


- Następuje pożegnanie i rozstanie pomiędzy tymi co odchodzą z Jensenem a tymi co podążają za śledczą. Potem obie grupki rozchodzą się.

- Grupka śledczej dociera bez większych przeszkód pod donżon położony wewnątrz placu. No ale jest zamknięty i trzeba jakoś dostać się do środka. W poście są wspomniane 3 możliwości ale jak macie inne pomysły to je podsuńcie w tej turze. :)



- Wspinaczka po linie


- Można zarzucić linę na blanki donżonu i wspiąć się po niej na górę. Teoretycznie tak powinno dać radę dostać się na najwyższy poziom wieży.

- Wspinanie to test KRZ + Wspinaczka +10. Każdy kto się wspina rzuca ten test.

- Zaletą jest to, że jest to względnie szybka metoda na dostanie się na górę wadą zaś że postacie podczas wspinaczki są właściwie bezbronne. Nie wiadomo też co zastanie się na górze.



- Sforsowanie drzwi


- Można wziąć coś ciężkiego i użyć jako taranu albo topory, kilofy czy coś w ten deseń i próbować siłowo sforsować drzwi.

- Takie siłowe wejście to test KRZ dla dwóch osób jakie to robią. O ile nie będzie przeciwdziałania lub innych niespodzianek to drzwi w końcu puszczą. Pytanie kiedy i jak bardzo zmęczą się przy tym forsujący. Remis oznacza, że w ciągu ok 1 h uda się sforsować drzwi a postacie forsujących maja -10 za zmęczenie. Im lepiej zdany test tym kara za zmęczenie mniejsza a czas gdy drzwi puszczą krótszy. Porażki w teście to dłuższy czas nim drzwi puszczą i większa kara za zmęczenie.

- Zaletą tego rozwiązania jest to, że jest prawie pewne, że drzwi w końcu puszczą (o ile nikt/nic nie będzie przeszkadzał). Wadą to, że zajmuje sporo czasu i wysiłku no i nie sposób obrońcom tego przegapić.



- Wejście od dołu


- Można wrócić do lochów a potem pi x oko jakoś próbować wrócić w ten rejon gdzie była uwięziona Allif. Gdzieś tam powinno być wejście do góry czyli na dolne poziomy donżonu.

- Tu jest dla tych co byli (Karl i Allif) test na orientację podziemną (INT) z mod -10 za ciemność (ze względu na skill widzenie w ciemności, bez niego byłby -20). Podobnie jak z wyważaniem, czyli okolice remisu oznaczają, że znaleźli drogę do tamtych rejonów w ok 15-20 min. Im bardziej oblany test tym dłużej to zejdzie, im bardziej zdany tym krócej. Mogą kulać oboje, liczy się lepszy wynik. Pozostali też mogą próbować się tam jakoś dostać ale jak nie byli tam wcześniej to raczej metodą prób i błędów. Powyższe testy to tak jakby te lochy były puste i nikt nie przeszkadzał w takim zwiedzaniu.


- Zaletą tego rozwiązania jest to, że jest szansa dostać się do środka od dołu bez forsowania jakichś przeszkód. Wadą to to, że ostatnio jak tam byliście to było sporo chodzących szkieletów. Trzeba się liczyć z tym, że będa przeciwdziałać takim wycieczkom.


- Co do stanu Anthona to jest on obecnie w ciężkim stanie. Ma więc modyfikator -20 do wszystkich testów za te ciężkie rany. Na tym poziomie wpływa to też na Magię. Traci 1 Magii za te rany. Obecnie więc ma 2+1 a nie 3+1.

s.zdrowy 3+1
s.draśnięty 3+1
s.ranny 3+1
s.ciężki 2+1
s.krytyczny 1+1

- Te +1 to za chowańca co daje 1 Magii. On nie jest ranny więc rany właściciela na niego nie wpływają.

- Podobnie wraz z pogarszającym się stanem spada również liczba Ataków (nie tylko u Anthona czy BG tylko w ogóle, na całej planszy).



---


Cytat:

- Karl - ŻYW, SW, KRZ, ODP
- Ale Karl ma 145 PD więc wystarczy na 1 rozwój za 100 PD (SW, KRZ, ODP)


Cytat:

- Alif - ŻYW, US, WW, KRZ, ODP
- ŻYW 14>15 i 645-200=445 PD
- US 50>55 i 445-100=345 PD
- WW 35>40 i 345-100=245 PD
- KRZ 40>45 i 245-100=145 PD
- ODP 35>40 i 145-100=45 PD


Cytat:

A ja sobie odporność, aby dotrzeć do pełnego modyfikatora =]
- Oki to ODP 35>40 i 410-100=310 PD

Kerm 07-11-2021 20:20

Karl ma w tej chwili 205, więc wzmocniłbym SW i ODP. :)

I proponuję iść podziemiami...
Ale to będzie w poście.

Pipboy79 07-11-2021 21:12

Cytat:

Karl ma w tej chwili 205, więc wzmocniłbym SW i ODP.
- Oki no to:

SW 55>60 i 205-100=105 PD
ODP 60>65 i 105-100=5 PD

Pipboy79 20-11-2021 20:36

Tura 53 - 2519.X.13; popołudnie
 
Oki, to mój post jest :> Niestety nie wyrobiłem się w zeszłą niedzielę z postem. Co do terminu to do północy w pt 11.26. To 6 dób na sklejenie posta.

Stan zdrowia


Karl 11/15; s.ranny (-10);
Anthon 6/12; s.ciężki (-20);

Manfred 3/12; s.krytyczny (-30);
Igor 2/12; s.krytyczny (-30);
Jana 15/15; s.zdrowy (0);
Alex 1/15; s.krytyczny (-30);
Allif 13/15; s.draśnięta (0)


PZ



Karl 420 PZ
Anthon 205 PZ


PD


- Karl 10 PD za szybki post

- Karl 10 PD za decyzyjność co dalej

- Anthon 5 PD za wrzucony post

- Anthon 10 PD za szybkie otwarcie drzwi do donżonu

- Anthon 50 PD za kontynuowanie misji


razem:

Karl 5 + 20 = 25 PD (Manfred 755 PD, Allif 85 PD, reszta 685 PD)

Anthon 220 + 65 = 285 PD


---





@Wszyscy



- W tej turze minęło z pół pacierza albo cały. Czyli wciąż jest ponure, jesienne popołudnie.



Stan zdrowia:


donżon:


Karl 11/15 s.ranny (-10) (OP 8+; pistolet x2; arkebuz; br.ręczna)
Anthon 6/12 s.ciężki (-20) (OP 4+; br.ręczna) (??)
Allif 13/15 s.draśnięty (0)(OP -; dł.łuk, br.długa: topór; śr.tarcza (-20) )
Deacher 13/16 s.draśnięty (0) (OP 7+; pistolet x2; br.ręczna; lewak)
Oswald 12/17 s.ranny (0) (OP 7+; br.ciężka; br.ręczna; śr.tarcza (-20) )




- Co do rzucania czarów przez Anthona to jest to trudniejsze niż zwykle. Może splatać magię (test SW) jak zwykle ale z modyfikatorem -20 za rany. I takie splatanie zajmuje 1-ną Turę. Co do samego rzucania czarów to ma 2+1 kostek mocy. Ma modyfikator -2 za pancerz i -2 za aurę tego miejsca gdzie Eter jest zakłócony przez duże stężenie Dhar.

- Co do sytuacji w poście to po tym jak Anthon otworzył drzwi wszyscy weszli do środka skoro nie trzeba było nic forsować, wspinać się ani obchodzić. Okazało się, że same schody Allif nieco rozpoznaje ale nie resztę więc nie wie co jest co.

- Cała piątka bez przeszkód dostaje się na piętro gdzie zza otwartych drzwi dobiega głos mężczyzny. Anthon go rozpoznaje jako tego najstarszego z kultystów. Z tego co elfka zdążyła rzucić okiem do środka to czekają tam szkielety.

- Śledcza Deacher chce wrzucić do środka bombę dymną aby zamaskować wejście a potem spróbować ominąć szkielety, dostać się w głąb pomieszczenia aby zaciukać nekromantę.

- Elfka zdążyła zauważyć, że piechociarze szkieletów mają wielkie miecze. Z mechy ta broń redukuje OP trafionego o 2 np. OP 8+>10 i zadaje dmg na k10 a nie k6 jak większość broni.

- Jak BG mają jakieś pomysły czy coś innego to jest dobry moment aby coś zdziałać.


---

- I to tyle ode mnie na tą turę :) Jak jakieś pytania czy deklarki to piszcie :)

Arvelus 28-11-2021 11:55

Ok. Jak bym sobie teraz wyjkupił dodatkowy punkt wytrzymałości... to rozumiem, że zwiększa się nie tylko moje maksimum, ale moje aktualne pw także, co nie?

Jeśli tak to chciałbym go wykupić i stać się lekko rannym (7/15 > 50% =D).
Nie wiem czy takie kombinowanie przejdzie =p

Pipboy79 28-11-2021 12:25

Cytat:

Ok. Jak bym sobie teraz wyjkupił dodatkowy punkt wytrzymałości... to rozumiem, że zwiększa się nie tylko moje maksimum, ale moje aktualne pw także, co nie?

Jeśli tak to chciałbym go wykupić i stać się lekko rannym (7/15 > 50% =D).
Nie wiem czy takie kombinowanie przejdzie =p
- Punkt wytrzymałości? Z kontekstu sądzę, że pytasz i ŻYW. :) Tak, możesz sobie za 200 PD wykupić 1 pkt. Zrobi się wtedy ZYW 12>13. Ale to się podnosci "do góry" czyli tą najwyższą a nie aktualną wartość. W tej chwili by było po takim podniesieniu 6/13 więc właściwie nie zmieniłoby samego modyfikatora za rany.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:10.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172