Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Autorskie systemy RPG
Zarejestruj się Użytkownicy

Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-04-2011, 21:21   #11
 
STA1KERpl's Avatar
 
Reputacja: 1 STA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znany
W DnD mam doświadczenie około 50 godzin gry i jakaś setka na komputerze, panie drogi. A role, owszem, się odgrywa- pobierz pliczek, przeczytaj wstęp. Fabularnie ofc też chcę zrobić, ale jeszcze nie wiem jak. Potem pomyśle. All in, man.
 
STA1KERpl jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-04-2011, 00:05   #12
 
Anonim's Avatar
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Przeczytałem. Nie jestem pod wrażeniem, bo to po prostu niewielki system bitewniakowy rozgrywający się w świecie z jakiejś książki. Nie bardzo wiem o co właściwie ci chodzi. Pomagać rozbudować? Tak tego niewiele, że bardziej pasowałoby tu słowo "zbudować". Nie sądzę, żeby było potrzebne jakieś większe odgrywanie postaci w grze tego typu, ale z drugiej strony błędnie użyłeś "a role, owszem, się odgrywa", bo fabularne uzasadnienie bitewniaka to nie jest to odgrywanie roli, o które, z pewnością, chodziło Arsene.

I spokojnie takiej wielkości tekst możesz dać tutaj w temacie.
 
Anonim jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-04-2011, 09:48   #13
 
STA1KERpl's Avatar
 
Reputacja: 1 STA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znany
Ej ej, panie, wyraźnie napisałem, że nie dałem tu wszystkiego. To nie jest po prostu pykanie kostką pod siebie i naparzanie. Wymyślony mam system rozbudowy swoich stacji, jednostek i budynków, system walki na małych powierzchniach (ten tu odgrywany jest na polach bitew), który się sporo różni, handel z innymi graczami i dużo ujemnych oraz dodatnich bonusów podczas gry (nie tylko walki). Tylko napisanie tego wszystkiego i nawet najprostsze zilustrowanie zajmie mi samemu dużo czasu (za dużo), a do tego dochodzi pełno testów, które trzeba będzie przeprowadzić. Dlatego przydałaby mi się pomoc.
 

Ostatnio edytowane przez STA1KERpl : 06-04-2011 o 09:55. Powód: Dopowiedzenie
STA1KERpl jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10-04-2011, 10:49   #14
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
W telegraficznym skrócie (przez to moze mało politycznie):

Ad.1. Tak, złamiesz prawa autorskie - praktycznie używasz (zżynasz) wszystko - świat z książki, a większość zasad - paradoksalnie (bo tego nie jesteś świadomy podejrzewam) - z planszówki "Alien" (jeżeli idzie np. o rozbudowę posiadanych włości).

Ad. reszta. Nic nowego... Takie zasady zresztą są obecne w wielu planszówkach, czy strategiach komputerowych. O Alienie wspominam z tego powodu, że tam akcja też toczyła się w korytarzach i niewielkich bazach (czyli wypisz, wymaluj - metrze i jego stacjach). To co proponujesz to - niestety - zwykły system bitewniakowy ubrany w "skiny" z książki. Mechanika - z tego co widzę - kuleje mocno, ale po co wyważać drzwi otwarte skoro są dostępne w pełni opracowane mechy bitewniakowe??? Część "odgrywania roli" jest magrinalna - sprowadza się do... rozmów przy handlu. Do wszystkiego dorzucasz kilka "dodatków smakowych" jak rozbudowywanie własnych baz (a za co? jak? kim?)

Sorry Stary, ale dla mnie, już niestety byłego "pro" planszówkowego, to co proponujesz i o czym piszesz, że zajmnie "dużo czasu" - jest i wtórne i nieciekawe. Mając do dyspozycji kwadrans i papierowy stół - jestem w stanie poprowadzić rozgrywkę w tych założeniach, które przedstawiłeś, bez rozdmuchiwania tego do miana "systemu RPG"


Jak już zauważono - pograj trochę w RPG (50 godzin to śmiech na sali - widziałeś dobrego kierowcę po 50 godzinach jazdy??? A prowadzenie auta jest prostsze). Zagraj jakiegoś bitewniaka, albo przynajmniej obejrzyj kilka potyczek. Potem przemyśl to wszystko i wróć do tematu. Bo teraz to wygląda jak próba budowania samolotu z wiedzą przedszkolaka.
 
Aschaar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-04-2011, 17:15   #15
 
STA1KERpl's Avatar
 
Reputacja: 1 STA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znanySTA1KERpl wkrótce będzie znany
Dobrze.

Dopisuje jeszcze kilka słów bo post z samym "dobrze" by wyglądał biednie. I potwierdzę, że nie sarkazmuję- mówię takie normalne "ok".
 
STA1KERpl jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03-05-2011, 00:33   #16
 
Pruszkov's Avatar
 
Reputacja: 1 Pruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumnyPruszkov ma z czego być dumny
Cytat:
Chcecie wiedzieć o czymś jeszcze, np. o rozbudowie stacji, ulepszeniach dla jednostek, bossach czy budynkach fabrykalnych? Czy tyle starczy?
Jeśli chodzi o mnie, to właśnie te wymienione elementy interesują mnie dużo bardziej .

Jeszcze jedno - mówiłeś, że to miks strategii i erpega. Będzie jakiś lider, którego będzie można rozwijać i który będzie alter ego gracza?
 
Pruszkov jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:07.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172