|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-11-2017, 19:50 | #111 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Feniu niestety przysługa dowódcy to moc spotkaniowa i możesz użyć ją raz podczas walki, więc zaatakowałeś tradycyjnie bronią. Jesteśmy przy finiszu walki. Tak jak zamierzyłem wszyscy awansujecie na drugi poziom, dlatego też musimy przemyśleć jak sprawnie wybierzecie nowe umiejętności. Czy znacie może jakieś strony internetowe gdzie można uzyskać takie info? Ewentualnie przygotuje dla was skróconą listę i wyślę na PW. | |
16-11-2017, 18:53 | #112 |
Reputacja: 1 | Walka się zakończyła, wygraliście aczkolwiek wszyscy jesteście ciężko ranni i część waszego ekwipunku zniszczyła się kiedy płonęliście. Awansujecie na 2 poziom, do soboty wyślę wam na PW listę z nowymi zaklęciami i umiejętnościami, z których wybierzecie was interesujące. Do niedzieli pojawi się mój odpis, czyli opis walki i wasze dalsze poczynania. Czy wracacie do jaskini odpocząć, szukacie gdzieś miejsca na odpoczynek wokół czy też leczycie się ruszacie dalej (a może coś jeszcze innego)? Byłbym zapomniał. Jedyne co z Fasmy pozostało to ochydny glut. |
16-11-2017, 19:08 | #113 |
Reputacja: 1 | Dobrze, że chociaż wygraliśmy. |
16-11-2017, 19:24 | #114 |
Administrator Reputacja: 1 | Zwyciężyliśmy? Prawdziwa niespodzianka |
16-11-2017, 19:45 | #115 |
Reputacja: 1 | Chyba leczymy i ruszamy dalej? |
16-11-2017, 19:51 | #116 |
Reputacja: 1 | Popieram trzeba się wyleczyć i nie ma co się cofać. |
17-11-2017, 10:13 | #117 |
Reputacja: 1 | Ha, no to pierwsza walka za nami. Zaraz odpowiem w komenach a wieczorem zupuje postać. Gdzie piszemy teraz?
__________________ Myśl tysiąckrotna to tysiąckroć powtórzone kłamstwo. Myśl jednokrotna, to niewypowiedziana prawda... Cisza nastanie. Awatar Rilija Ostatnio edytowane przez Slan : 17-11-2017 o 10:15. |
17-11-2017, 10:23 | #118 |
Administrator Reputacja: 1 | Chyba powinniśmy opisać wrażenia z walki. |
18-11-2017, 17:38 | #119 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Zapisywałem wasze ruchy w walce i na podstawie ich opiszę ją do jutra wieczora. Wracamy do poprzedniej wersji; mój odpis, wasz, mój. EDIT; wybierzcie proszę po jednej umiejętności z poniższej listy Farlon: Cienista zasłona - nie widać cię i nie słychać, przez kilka tur, nie podczas walki. Czarcia odporność - zwiększona odporność (+5 modyfikator z kondycji), przez kilka tur. Eteryczny krok - teleportacja do 3 pól i do końca tury +2 do wszystkich obron. Zwodniczy język - +5 do najbliższego użycia oszusta/dyplomacji/zastraszania. Angella: Błyskawiczny odwrót - przemykasz się na maksymalną odległość twojej podwójnej szybkości. Twoja postać w czasie odwrotu jest zamazana. Skok - stworzenie będące celem działania mocy, wykonuje w ramach wolnej akcji test Atletyki, do którego otrzymuje premię z mocy +10. Może przebyć tyle pól na ile pozwala mu test, a nadto jest traktowane jakby miało możliwość rozbiegu. Spadające piórko - ty i twój towarzysz spadacie lekko niczym piórko, po upadku nie znajdujecie się w pozycji leżącej. Tarcza - otrzymujesz do końca swojej następnej tury premię z mocy +4 do KP i refleksu. Skaza i Rodrik: Cressendo przemocy - sojusznik otrzymuje dodatkowe PW równe twojemy modyfikatorowi z charyzmy. Otrząśnij się! - (aby przerwać osłabiający efekt) stworzenie będące celem działania mocy wykonuje rzut obronny z premią z mocy, równą twojemu modyfikatorowi z Charyzmy. Rycerski ruch - sojusznik będący celem działania mocy wykonuje akcję ruchu, jako akcję wolną. Udzielenie pomocy rannemu - stworzenie będące celem może wykonać dodatkowy przypływ sił (na leczenie podczas walki) Co do atutów to ich lista jest długa, więc pozwolę sobie dopasować do waszych bohaterów (chyba, że jesteście już na coś zdecydowani albo chcecie poszukać czegoś na necie). Ostatnio edytowane przez Satrius : 18-11-2017 o 22:30. | ||
18-11-2017, 22:47 | #120 |
Reputacja: 1 | Ja poproszę Rycerski ruch Co do atutu to jutro dam znać |