Ja myślałem o rzucie, a wtedy testujesz ostrzał, a zakładam, że ZR masz lepszą niż siła. No i w razie pudła z automatu nie dostajesz kontry. |
Nie jestem pewien, jak by to wyglądało od strony mechanicznej - ile ruchów trzeba by wykonać... i czy czasem Marcus nie zostałby bez broni xD |
Wydaje mi się, że jeden. Miecz wbijasz w piach łapiesz włócznie i rzucasz (Ostrzał), a potem bierzesz miecz :) |
Tak, to byłby jeden ruch -ostrzał. Jeśli chcesz tarczę to możesz ja wziąć ale w ramach ruchu igranie z niebezpieczeństwem. Wtedy wzrośnie Twoja wartość Pancerz do 3. |
@Kerm, musisz jeszcze coś wybrać. Wykonujesz ruch ostrzał i wyrzuciłeś 9, więc wybierasz jedno z dwóch: 1. Musisz zmienić pozycję, by strzelić, narażając się na niebezpieczeństwo ustalone przez MG 2. Bierzesz co dają: -1k6 obrażeń trzeciej opcji z opisu ruchu nie masz, bo włócznia nie ma amunicji - rzucasz tylko raz. |
Jedynka. |
Niebezpieczeństwo na jakie naraża się Marcus to otoczenie. Żeby z niego się wydostać musi tym razem użyć "igrania z niebezpieczeństwem" lub po prostu ogłuszcie pozostałych ;-). Czyli nawet jeśli w opisie swojego ruchu "to ja go tnę" Kerm opiszesz że Marcus ucieka z okrążenia a wyturlasz <10 to obrażenia Marcus oberwie od wszystkich którzy w danej chwili go otaczają. ----------- Marcus PW 6/21; pancerz 2 (żelazna zbroja łuskowa); bazowe obr k8, długi miecz to k8+1, długi miecz i sztylet to k8+1+k4, jeśli strzela z łuku z żelazodrzewa ma Przebicie Pancerza 2; EXP=2 Bhatra PW 9/25; pancerz 3 ( 1 żelazna kolczuga + 1 tarcza +1 żelazna skóra); bazowe obr. k10, jeśli walczy swoim długim mieczem to k10+2. -------- 1x Żołnierz PW 4/6 Pancerz 2 (zbroja +tarcze) obr k6+1 2x Żołnierze PW 6/6 Pancerz 2 (zbroja +tarcze) obr k6+1 |
Jakby Marcus teraz trafił i zadał każdemu wystarczająco duże dmg to ma szansę na zajebisty finał :D |
No to chyba się udało xD |
Pięknie :-) Prawdopodobnie jutro odpiszę fabularnie, a póki co mam do Was pytanie. Próbuję opanować ten system, ale bardzo ciężko mi to idzie. Zacząłem myśleć o spotkaniu z ostatnim bossem w tym rozdziale i po prostu nie widzę możliwości zrobienia rzeczy które chciałbym zrobić. Więc moje pytanie jest następujące, co sądzicie o powrocie do mechaniki Savage Worlds? Dane przeciwników i tak bym podawał, więc rzuty moglibyście robić sami a karty postaci już mamy. Oczywiście za to starcie plus poprzednie wydarzenia mielibyście +1 rozwinięcie. |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:28. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0